نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
انقدر که رایحه شفاف و طبیعی داره که خود ترنج و برگ نارنج ندارن. رایحه آروم و حال خوب کن و معدود کارهایی که لبخند به لب میاره.
برای منی که شیراز هستم و با بوی برگ نارنج و شکوفه پرتغال آشنا هستم رایحه منحصر به فردی نیست و هر بهار شهر این بو رو میده و به همین دلیل هم خیلی مایل به پوشیدنش نیستم. قیمت بالا و یونیک نبودن برای من باعث میشه خرید نکنم ولی دوست دارم داشته باشم و برای آرامش استفاده کنم.
8 تشکر شده توسط : اکبر کشاورز مازیار ب س
دوستان به خوبی حال و هوای کار رو توصیف کردن.
بوی عطرهای گلی زنانه دهه ۷۰. بوی باغ های شیراز در بهار.
نمیدونم به‌خاطر اسم کار هست یا ترکیب نت ها ولی من بوی سنتتیکی هم ازش میگیرم.
یونیسکس و متمایل به زنانه هست و حس میکنم برای خانمهای مسن که دنبال حس نوستالژیک هستند مناسب باشه.
3 تشکر شده توسط : مرتضی ع سورنا مقدم
سلام
قیمت خیلی مناسب هست.من بودم تهیه میکردم. میتونم بپرسم کجا این قیمت داره؟
2 تشکر شده توسط : سورنا مقدم Telecaster
کسی تست نکرده؟
1 تشکر شده توسط : Telecaster
از دوستان کسی این کار رو تست داشته؟
1 تشکر شده توسط : Telecaster
سلام دوستان
این کار رو پیشنهاد میکنید یا نمونه الحمبرا عود وود؟
3 تشکر شده توسط : علی موسوی Telecaster
Irish Leather
لینک به نظر 18 مرداد 1404 تشکر پاسخ به احمدرضا
سلام
ممنونم در لیست خرید هست.
2 تشکر شده توسط : یاس Telecaster
سلام
هوس بلک ربطی به نسخه اصلی نداره و کلون هاجیوات/اونتوس هست.
5 تشکر شده توسط : هاشم پور یاس
من آلبالو دریافت نمیکنم ولی شاید از ترکیب خرما و نت مشروب باشه.
4 تشکر شده توسط : امیر محمدی یاس
من تازگی به عطرهای چرم محور علاقه مند شدم و این کار رو خیلی دوست دارم. خواستم عطر چرمی( چرم غالب باشه) معرفی کنید. هم گرم هم خنک.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور فرهاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan