نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
Paradox
لینک به نظر 30 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به حسن کبیری
کاش اینی که شما میگی بود. من عطر تولید ایران دیدم که فقط چون به ادعای خودشون اسانس فرانسوی هست زده ساخت فرانسه.
8 تشکر شده توسط : علی متقی پور محمد خواجه خلیلی
سلام
من نسخه ای که تهیه کردم ۲۰۱۸ بود و رایحه به نظر من تغییری نکرده بود. پرفورمنس احتمالا ضعیف شده چون بعد ۱ تا ۲ ساعت شروع به محو شدن می‌کنه
8 تشکر شده توسط : اسماعیل کبیری سامانی حمیدرضا شیری
Paradox
لینک به نظر 29 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به مهدی کنعانی
اتات لیبغ رو من تو دیوار دیدم کسی آگهی کرده بود، یه باکس هم بود و روی جعبه تمام مشخصات به فارسی بود. آخرش هم زده بود تحت لیسانس فرانسه! قیمت هم هر عدد ۹.
این رو دیدم حالم گرفته شد و ناراحت از برند که تن به این خاری داده.
باز دمشون گرم که گفتن ایران پر میشه.
10 تشکر شده توسط : امیر رنجبر کاید امیر
در مورد این برند این رو بگم که تو ایران پر میشه و زمین تا آسمون با نسخه فرانسوی که فقط ۱۰۰ میل هستن فرق داره.
باتل نشتی داره ، مایع رنگ داره و لباس رو لک میکنه و رایحه هم متفاوت و بی کیفیت هست.
16 تشکر شده توسط : Sam عسل
بله دیسکانتینیو شده و گران
2 تشکر شده توسط : دان‌یال نوشافرین
دوستانی که تست داشتن ممنون میشم نظر خودشون رو بگن
3 تشکر شده توسط : نَرشا Huseyin_taheri_official
امیدوارم به زودی تهیه کنید.
شما که این کار رو داشتین آیا متوجه روغنی و رنگ دار بودن مایع شدین؟
4 تشکر شده توسط : Bizi Huseyin_taheri_official
هرچه به بینیم فشار آوردم که متوجه تمایز این عطر با مرسدس بنز کلاب بلک بشه نشد که نشد.
جالب تر اینکه زنانه معرفی شده در حالی که مرسدس کاملا مردانه هست.
فقط کمی با کیفیت تر هست که اون هم با در نظر گرفتن کیفیت افتضاح برند مرسدس کار شاخی نبوده‌.
5 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official
Opus XV – King Blue
لینک به نظر 26 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به کاید امیر
۳ میل ۲.۵ ؟!
من اصلا دکانت نمی‌گیرم برای همین. ترجیح میدم باتل استفاده شده با میل پایین پیدا کنم که برای برندهای گرون قیمت کم پیدا میشه چون شیشه هم پول حساب میکنن.
البته جاهایی هستن که دکانت با شیشه هم میفروشن
3 تشکر شده توسط : علی موسوی Huseyin_taheri_official
California Dream
لینک به نظر 23 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به عرفان
سلام
زنگ زدن که فروشگاه رو جمع کردیم ، پول رو عودت دادن
3 تشکر شده توسط : Legend Huseyin_taheri_official

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan