نظرات | Pooria
ترتیب نمایش
آنچه که انتظار داشتم نبود. فقط پرتغال خونی حس میشه از شروع تا پایان. پرفورمنس بسیار خوب و کیفیت عالی که امضای این برند هست. رایحه تند و تیز هست و ممکنه پسند هرکسی نباشه و قبل خرید تست کنید.
خنک ، انرژی بخش و سبز مناسب تابستان.
7 تشکر شده توسط : علی موسوی حمیدرضا شیری
چوبی ، عودی ، پودری
رایحه ای بسیار شیک و با کیفیت با عودی ناب که وجه انیمالیک نداره،به واسطه زنبق پودری و مخملی شده و نارنج و بهار نارنج رایحه رو تلطیف کردن.
کلیت کار کمی من رو یاد دیور اوم اسپورت هم میندازه.
رایحه معتدل ، همه پسند و یونیسکس که متاسفانه کلا این لاین شوپارد که دستپخت موریاس هست ناشناخته مونده.
10 تشکر شده توسط : علی موسوی علیرضا خورشیدی
توی فرگرنتیکا کسی گفته بود که شبیه به شامپوی زرد جانسون اند جانسون هست، چقدر درست هست؟
2 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
Absolu Aventus
لینک به نظر 20 خرداد 1405 تشکر پاسخ به ali farahani
سلام
ویدئو مقایسه فیک و اورجینال رو توی کانال یوتیوب fake cip
چک کنید ، خصوصا زیر اتومایزر
6 تشکر شده توسط : مرتضی ع علی موسوی
منتظر نظرات دوستان نموندم و عطر رو تهیه کردم.
سبز ، گلی ، پودری ، مشکی
رایحه بی نهایت آشنایی داره ، حس عطر های زنانه قدیمی ، لوازم آرایش و پودر های قدیم که مثل الان ایریسی نبودن.
عطر یونیسکس هست ولی گرایش به سمت زنانه داره و برای زنان پا به سن گذاشته و قدرتمند می‌تونه مناسب تر باشه.
با اینکه وتیور نداره ولی برای من خیلی شبیه به تام فورد گری وتیور هست و همون حس خیسی رو القاع می‌کنه.
حتی کمی هم حس حمام گونه تد لاپیدوس رو داره.
علارغم سال ساخت رایحه گویی از دهه ۸۰ ۹۰ میلادی اومده و بعید میدونم برای نسل جدید خوشایند باشه مگر به روایح کلاسیک علاقه داشته باشن.
عطر دیسکانتینیو شده و عملا نایاب هست ولی توی فرگرنتیکا گفتن که به گری فلنل شباهت داره.
عطر رو روی لباس باشگاه پاف کردم و وقتی با رطوبت بدنم ترکیب شد بوی بی نهایت بدی گرفت ، مثل بوی لباس نمناکی که توی لباسشویی مونده.
درکل از خریدم راضی هستم (منهای قیمت) و عطر متمایزی نسبت به عطرهای مدرن و هایپ هست.
20 تشکر شده توسط : علی موسوی 🍁Shahab🍁
Burberry London for Men
لینک به نظر 11 خرداد 1405 تشکر پاسخ به مهدی کنعانی
سلام مهدی جان
هنوز تهیه نکردم. همون شیشه سفید رو دارم.
ولی بگردین با قیمت مناسب پیدا میشه. پیشنهاد من پیدا کردن بچکد قدیم استفاده شده توی گروههای تلگرامی هست.
5 تشکر شده توسط : Telecaster علی متقی پور
توی گروه های تلگرامی پیدا میشه
3 تشکر شده توسط : Telecaster Huseyin_taheri_official
اتفاقاً بوی جالبی داره ، پلاستیکی و شیرین. صفحه گرامافون به راحتی گیر میاد میتونید تست کنید. فقط ایرادی که دارن این هست که کاملا بوی محیط رو جذب میکنن. اگر توی محیط سیگار کشیدن شده باشه خاکی،دودی میشه.
همه ی وینیل های موجود بوی خاک و غبار گرفتن. مگر در شرایط اکبند بوده باشه.
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 فرهاد
از جمله کارهای امواج با پرفورمنس غول آسا که یک باتل می‌تونه برای نسل های بعدی هم کفایت کنه.
اصلا برای بینی های آماتور و عوام مناسب نیست ، گرچه برای خیلی از نیش بازان هم قابل تحمل نیست.
هم زمان یک دافعه و جاذبه جالب داره که هروقت بو میکنم توی کسری از ثانیه هم عاشقش هستم هم ازش متنفرم.
مناسب برای قرارهای رسمی و وقتی میخوای قدرت و حرف خودت رو به کرسی بنشونی.
20 تشکر شده توسط : میثم فرهاد
پدرم قبلا همیشه کندر می‌جوید و من هم بعضی وقت ها یه تیکه کوچیک ازش می‌گرفتم ولی نمی‌تونستم تلخی گس اون رو تحمل کنم و قبل از نرم شدن اون رو تف می‌کردم.
این عطر دقیقا همون بو رو میده و من رو پرت کرد به گذشته.
فقط درب باتل رو بو کردم و مطمئنا رایحه تغییر میکنه ولی برای منی که بوی کندر رو دوست دارم اغراق شده بود و حس میکنم زود ازش خسته شم. باز هم باید تست کرد.
20 تشکر شده توسط : میثم فرهاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan