نظرات | Perfumer
ترتیب نمایش
راز زیبایی زندگی آدمیزاد در چیست
یکی عشق، یکی در شهرت خواهد زیست
اما راز ما عطر بازان را کِه خواهد فهمید ؟
باید بداند که سراسر شوق ما روایح عطریست

سلامی گرم بر عطر افشانی های عزیز و دوست داشتنی
خدمت شما هستیم با بررسی خواهر دسیژن یعنی اگزیستنس رویایی

این شعرو اختصاصا برای اگزیستنس عزیزم سرودم چون برازندشه و کار هر شب من بوییدن این اکسیر آرامشه😍

اما رایحه :
یکی از نت هایی که در این عطر به مراتب بیشتر حس میشه و رایحه عطر رو‌ جادویی کرده رز هست

سال های پیش بنده هر چی عطر رزی تهیه می کردم رز حالت مصنوعی داشت اما با تست لویی ویتون الوز نظرم درباره ی عطر های رز محور به کلی عوض شد و عاشق عطر های رزی شدم پس رزی که در اگزیستنس استفاده شده کاملا شبیه به رز موجود در لویی ویتون الوزه و دقیقا مثل گل برگ های طبیعی رز می مونه که شما تازه چیدینش😍
(منظورم شباهت دو عطر نیستند بلکه رزی که استفاده شده در دو عطر شباهت کامل داره به گل برگ های طبیعی رز و اصلاااا مصنوعی نیستند )

اما نت دیگه ای که اگزیستنس رو به معنای واقعی شاهکار کرده کندر هست (امضای آمواج )طوری که پس از فروکش کردن نت رز حس میشه و در تمام مدت وجود عطر این دو نت یعنی رز و کندر حس میشن

کندر اگزیستنس به دلیل هم نشینی نت های گلی کاملا لطیفه و اصلا زمخت نیست .(بر خلاف برادرش که نسبتا زمخته )

نت های آلدهید هم از نت های برجسته در اگزیستنس هستند
که در اولین لحظات از اسپری عطر به وضوح حس میشن

پس در اگزیستنس ۳ نت رو بنده بیشتر حس کردم : آلدهید ،کندر و رز

و اما پرفورمنس‌: دسیژن رو فرض کنید اگزیستنس دسیژن رو ۳ هیچ می زنه و رتبه ی ۱۰ از ۱۰‌ می گیره

کیفیت رایحه با جرئت تمام ۱۰ از ۱۰‌
پیشنهادم به بلایند بای ۱۰۰۰۰۰۰۰ از ۱۰😅
و به هیچ عنوان برای خرید دکات یا فول باتل شک نکنید 🌹

و در آخر
با این برادر و خواهر دوست داشتنی
یعنی دسیژن و اگزیستنس
قول میدم همیشه نامبر وان خواهید ماند 😍


روزگارتون خوش 🌹
11 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی متقی پور
Power Of You
لینک به نظر 3 تیر 1405 تشکر پاسخ به دلی
درود
بله عطر های میوه ای اکثرشون معتدل هستند که بهترین گزینه برای امضای چهارفصل می تونن باشن🌹
4 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
پینک بوا: مار صورتی

این گوهر صورتی فقط تیپ و استایل صورتی و دخترانه رو می خواد پس خااااص ترین خانم های عطر باز باید پینک بوای جذاب رو داشته باشند یا لااقل تستی ازش داشته باشند

رایحه میوه ای که ترکیبی از بلک بری ،رز بری انگور فرنگی ،توت فرنگی ،روایح وانیلی ،گلی و مشکی به قدری این گوهر صورتی رو جذاب کردند که به عاشقان روایح میوه ای به خصوصصصص خانم های خاص پسند پیشنهاد می کنم

رایحه : در اولین لحظات از اسپری ،فوران انگور فرنگی و بلک بری رو داریم با یک تم متوسط از رزماری
رز ماری خیلی به جذاب کردن روایح میوه ای کمک کرده

حدود ۱۰ دقیقه از گذشت نت های ابتدایی ،تمشک یا رزبری به وضوح حس میشه با رایحه بسیار دلچسب از گل برف
ودکا اینجا در ترکیب با تمشک رایحه تمشک رو تیز تر کرده و تمشک به حالت تیزی خودش حس میشه

عجیبه برام
هر چند دقیقه یه بار بو می کنم یک نتو به وضوح حس می کنم
یک بار بلک بری،یک بار رزماری ،یک بار انگور فرنگی ،یک بار گل برف ،یک بار رز بری و اکنون در نت پایانی توت فرنگی و مشک هست که به وضوح حس می کنم

واقعاااا رقص نتش عجیبه 😍😍

برند استفان هامبرت لوکاس در خلق روایح خاص جزء برترین هاست پس به همه توصیه می کنم از این برند تست داشته باشید 😍

و اما پرفورمنس‌: پخش بو و ماندگاری ۷.۴ از ۱۰‌
کیفیت رایحه ۱۰ از ۱۰
پیشنهام به بلایند بای هم ۱۰۰۰ از ۱۰

و تنها ایرادش پخش بوی متوسطش هست ولی از همه لحاظ نامبر واااااان هست و تمام 😍😍

و در آخر
دختر خانوما و خانم‌های عطر باز
با این مار صورتی
همه رو نیش بزنید 🌺
10 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official مرتضی ع
بی نظیر ترین ترکیب روایح مرکباتی و گلی
در عطر تیلیا

این عطر رو اگر در مجموعتون یا به عنوان دکانت یا باتل دارید که جزء یکی از خوش شانس ترین عطر باز های دنیا هستید اگر هم ندارید حتمااااا دنبال تستش باشید

چووووون ترکیب روایح مرکباتی و گلی به قدری بی نظیره که همگان در عجب خواهند ماند

البته قابل ذکره که روایح گلی خیلی غالب تره و روایح مرکباتی به سبب شکوفه لیمو حس میشه و نت های مرکباتی دیگه ای اصلااااا در عطر نیست

این یک تعریف نیست بلکه یک واقعیته و فقط تست کنندگان واقعی معنای کامنت بنده رو درک می کنند

رایحه :
در اولین لحظات از اسپری ،ترکیب شکوفه لیمو و یاس به قدری دلرباس که کافیه به کسی که قصد خودکشی داره کمی از تیلیا رو اسپری کنید قطعا منصرف خواهد شد

امان از نت میانی و شکوفه پرتقال که رایحه رو آدامسی عسلی کرده 😍😍
در نت میانی از هیاهوی نت اول شدتش کمتر میشه و به خاطر شکوفه پرتقال رایحه بسیار شیرین ،ملوس و عسلی میشه
بنده از وتیور اثری نمی بینم و حس می کنم بیشتر برای عمق دادن به رایحه استفاده شده

در نت پایانی هم نت های چوبی رایحه رو تکمیل می کنن.

پرفورمنس تیلیا فوق العاده قوی و ۹ از ۱۰ می گیره
کیفیت رایحه ۱۰ از ۱۰
پیشنهادم به بلایند هم بای ۱۰۰۰ از ۱۰ 😃
پس از تستش غافل نشییییید عطر بازان عزیز


و در آخر
کوئنتین بیش عطر بد اصلااااا نمی سازه و
همه عطراش جزء بهترین ها هستند

از مدیر محترم سایت ممنون میشم اثر جدید کوئنتین بیش یعنی آمواج اگزیستنس رو در سایت قرار بدن

روزگارتون خوش 🌹
13 تشکر شده توسط :          nazanin Huseyin_taheri_official
لیبر بری کراش یا تمشک له شده
جدید ترین نسخه لیبر بعد وانیل کوتور

اول که نت تمشک رو دیدم فکر می کردم با فورانی از تمشک و یه عطر متفاوت طرفم اما همچنان امضای لیبر ها یعنی لوندر و شکوفه پرتقال در اون حس میشه و ۳ عطری که از کالکشن لیبرها دکانتشو دارم یعنی لیبره ل پارفوم،لئو نوی و بری کراش اگه هر ۳ روی یک لباس اسپری بشه ،شاید در تاپ نت بشه تشخیص داد که کدوم عطره ولی در بیس نوت اصلااااا قبل تشخیص نیست بویی که میاد برای کدومشه

لذا از بین این کالکشن بری کراش بهترینشه ولی با یه رایحه ی متفاوت و خییییلی خاص طرف نیستیم و کسانی که مبتدی هستند و هنوز از کالکشن لیبر عطری نداشتند می تونند بری کراش رو انتخاب کنند .

اما رایحه :
در اولین لحظات اسپری به نسبت کم تا متوسط تمشک حس میشه ولی خییییلی زود جاشو میده به امضای لیبر ها که همون شکوفه پرتقال و لوندر هست
بعد از گذشت یک ساعت هم رایحه ی خامه ای که ناشی از نارگیل هست و روایح وانیلی بسیااار لطیف حس میشه و خود نارگیل هم به هیچ وجه حس نمیشه

پرفورمنس عطر قوی و ۸.۸ از ۱۰ می گیره
کیفیت رایحه ۸ از ۱۰
پیشنهادم به بلایند بای ۹ از ۱۰‌(با وجود اینکه خیییلی همه پسند هست اما رایحه خطی که داره خاص پسندا رو راضی نخواهد کرد )
و در آخر از مدیر محترم سایت ممنون میشم
صفحه اختصاصی عطر های بیبی کت راو بوربن و میوز که از جدید ترین های این برند و جذاب ترین هاش هست رو در سایت قرار بدن

روزگارتون خوش 🌹
22 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری عسل
تایگار ایکس رفیک آنادول

زیباترین عطر بولگاری
همون دی ان ای با رایحه ی پخته تر و مرکبات قوی و رقص زیبای مشک با قدرتی بیشتر 😍

مدت ها بود منتظر بودم مدیر محترم صفحه اختصاصی این عطر بولگاری رو در عطر افشان قرار بدن

هممون با رایحه تایگار معمولی آشنا هستیم و نظر خودم رو دربارش هم ثبت کردم و این عطر هم کلیتش همون رایحس با تفاوت هایی که اشاره می کنم :

گریپ فروت شدتش خییییلی بیشتره و تاپ نت تایگار رفیک آنادول از تایگار معمولی خیییلی جذاب تر شروع میشه

در بیس نت هم شدت مشک زیاد هست و باعث شده رایحه سمت و سویی گرم به خودش بگیره و شیرینی خیلی خاصی در بیس نت حس می شه که در تایگار معمولی این چنین نیست و رایحه خطی است

اما با وجود اینکه قدرتش بیشتر شده همچنان پرفورمنسش راضی کننده نیست و باید اور اسپری کرد تا بازخورد خیلی عالی از این عطر گرفت .

کیفیت رایحه ۸ از ۱۰
پرفورمنس ۷.۵ از ۱۰
پیشنهاد به بلایند بای ۸.۵ از ۱۰

و در آخر
بین تایگار معمولی و رفیک آنادول قطعا
رفیک آنادول رو پیشنهاد میکنم با این باتل زیباش😍😍

روزگارتون خوش 🌹
24 تشکر شده توسط : بهداد Huseyin_taheri_official
پاور آف یو
پشن فروت طبیعی 😍

اگر می خواهید با رایحه طبیعی پشن فروت آشنا بشوید
پاور آف یو اولین و آخرین گزینه شماست

وقتی این عطر به دستم رسید ۱۰ دقیقه فقط داشتم بو می کشیدم و غرق زیبایی و هیبت این عطر شده بودم

در اولین اسپری فوران پشن فروت رو داریم به مقداااااار زیاد
پشن فروت اینجا حس آرامش عجیبی به آدم میده
طوری که طرفو میخکوب می کنه

کمی که می گذره پشن فروت شدتش کم تر میشه و نت های وانیلی و خیلییی خوشمزه حس میشه

از ابتدا تا انتهای عطر با رقص نت زیادی ما طرف نیستیم و غالبیت با نت پشن فروت هست که همواره از تاپ نت تا بیس نت حس میشه

هم پاور آف یو هم پاور فولی خیلی مورد توجه بلاگر ها و یوتوبر ها قرار گرفته چون واقعا خاصن هر دو(پاور آف یو خییییلی خاص تر از پاورفولی هست )

پرفورمنس خیلی خوبی داره و ۹ از ۱۰ می گیره
کیفیت رایحه بسیااااااااااار زیاد ۱۰۰۰ از ۱۰ می گیره 😃
پیشنهادم به بلایند بای برای خانم ها هم ۱۰۰۰ از ۱۰ (تاکید می کنم به هیچ وجه از دست ندید و چشم بسته بخریدش)

و در آخر
پشن فروت پسندا
بشتابیییییید 😍😍
26 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی شکیلا میلانی
اغواگر و آشوبگر
جدیییید و فتنه گر
سلطان عطر های لاین استرانگر ویت یو
ودر یک کلام شهد خالص آلبالوووووو🥰🥰

وقتی زیر صفحه عطر گوچی فلورا گورجس گاردنیا اینتس اشاره به دو سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ و عطرای خاص این دو سال کردم الکییییی نبود

آقایون با پاور فولی خانم ها باپاور آف یو به عطر امضاتون خواهید رسید قطعاااااا اگه هنوز عطر امضاتونو پیدا نکردید اونم با قیمتی عالی

عطری با این رایحه با این قیمت با این پرفورمنسسس
تا حالا نداشتیم 😅

اما رایحه :
با اولین لحظات از اسپری رایحه ملسی از آلبالو مشامتون رو پر می کنه

آلبالو اصلا حالت شربت طور نداره و خیلی خاااااااص کار شده
کمی که میگذره دوستان رایحه خیلی شبیه پیدا می کنه به اینتنسلی به خاطر امضای برند جورجیو آرمانی در لاین استرانگر ویت یو ها البته رایحه آلبالو در نت های میانی و پایانی از حالت ترشی فروکش می کنه و همچنان پابرجاست و یه آلبالوی خیلی لطیف در کنار وانیل بسیاااااار جذاب و لوندر حس میشه .

برای خاص بودنش باید بگم آقایون و خانم ها بقیه ی فلنکر های استرانگر ویت یو رو بذارید کنار و پاور آف یو و پاور فولی رو بچسبیییییید

در کنار جذابیت رایحش ،جوس قرمز آلبالویی رنگشم دل از همه می بره
کلا خدای جذابیته 🥰

و اما پرفورمنس:
پخش بو و ماندگاری خیییلی خوبی داره و ۸.۹ از ۱۰ می گیره
کیفیت رایحه ۹ از ۱۰
پیشنهادم به بلایند بای ۹.۵ از ۱۰
و عاشقان رایحه آلبالو این عطر رو به هیچ وجه از دست ندین

و درآخر

به پا کرده در دنیا چه تحوّلی
این پرفیوم جدید پاورفولی
هر که دارد سهمی از آن
بدارد چه ابهت و چه تجملی

روزگارتون خوش 🌹
20 تشکر شده توسط : Mir میثم
رفلکشن یا عطر وفا 🥰

اسم این عطرو گذاشتم وفا چون نماد وفاداری من به شخص بسیار محترمی هست که از ایشون همیشه عطر تهیه می کنم

اما چرا آمواج رفلکشن وفا نام گرفت ؟
دو سال پیش برای گشت و گذار به سیتی سنتر اصفهان رفته بودم و گذارم به فروشگاه سفیر افتاد و فروشنده رفلشکن رو اسپری کرد و تأکید داشت که بسیاااااار عطر خفنی هست
و من چنان عاشق عطر شده بودم که همان لحظه اقدام به جست و جو کردم و مشاهده کردم که بسیاری از پیج ها این عطر رو موجود دارن اما با وجود علاقه شدیدم به رفلشکن مانعی جلوی من را برای خرید این عطر می گرفت

مانع چه بود ؟؟
وفاداری کامل من به پیج و شخص محترمی که مشتری وفادار آن مجموعه بودم و به خودم قول دادم یا رفلکشن رو باید از این پیج تهیه کنم یا اگر موجود نکرد از پیج دیگری خرید نخواهم کرد

دقیقا یک سال گذشت
هر وقت با پیج قشنگشون استوری میذاشتن با ذوق و شوق دنبالشون می کردم که باز چه عطری معرفی می خواد بشه

وقتی استوری رو باز کردم با نهایت تعجب دیدم عههههه رفلکشن موجود شده 🥰
به خودشون پیام دادم گفتم شما این عطرو موجود کردید ولی از داستان این عطر خبر ندارید و من یک ساله منتظرم این عطر از دستان شما موجود بشه و در نهایت انتظار تموم شد و رفلکشن به دست اینجانب رسید 🥰

انتظار هم گاهی وقتا شیرینه و این انتظار بسی شیرین بود🥰

و اینچنین شد که رفلکشن وفا نام گرفت🌹

اما رایحه : یکی از لطیف ترین عطر های مردانه ای که هست که تهیه کردم با غالبیت یاس
نت بهارنارنج و نت های چوبی هم به وضوح قابل حس هستن

تا اسپری می کنم شروع به عطسه می کنم 😅
از یه طرف عااااااشق یاس هستم از یه طرف به یاس حساسیت دارم

لذا به آقایونی که عطر های خشن به ذائقشون خوش نمیاد ،۱۰۰ در صد عطر وفا رو پیشنهاد می کنم

پخش و ماندگاری نسبتاً خوبی داره و ۷.۹ از ۱۰ می گیره
کیفیت رایحه ۸.۴ از ۱۰ (کیفیت خوبی داره ولی فوق‌العاده نیست )
پیشنهادم به بلایند بای ۹ از ۱۰ و قطعا همه پسند خواهد بود .

و در آخر

از مدیر محترم سایت خواهشمندم صفحه اختصاصی عطر آمواج اگزیستنس رو در عطر افشان قرار بدن (اگه اگزیستنس رو تست کنید بقیه عطر های زنانه آمواج رو میذارید کنار)

یا حق🌹
18 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی
عاشقان رایحه گلابی این کامنتمو بخونن🥰🥰
ایمپورتال پوشن از برند سنتولوژیا
عطری میوه ای بر پایه ی گلابی

این عطر بوی گلابی نمیده بلکه خود گلابیه 🥰
از یه طرف رایحه گلابی از یه طرف لطافت نت های گلی
چنان رایحه ای ایجاد کرده که درصد همه پسند بودنش ۱۰۰۰ از ۱۰ هست 😃

در اولین لحظات از اسپری ،فوران گلابی رو داریم به شدت خییییییییلی زیاد 🥰
اینقدر دلنشینه که فقط باید چشمارو بست و بو کشید

دقایقی بعد نت های گلی خصوصا گل برف دل از همه می بره و به همین خاطر این عطرو به خانم ها بیشتر پیشنهاد میدم چون قطعاااااااااااا خانم ها یک دل نه صد دل عاشقش میشن

در نت پایانی روایح وانیلی و خوشمزه به عطر اضافه میشن که رایحه عطر تبدیل به رایحه بسیاااااار لطیف ،دلبررررر و دخترانه میشه

نت های میوه ای ،گلی ،وانیلی هر ۳ باعث ایجاد لطیف ترین رایحه ممکن در ایمپورتال پوشن شدن پس از تستش غافل نشییییید🥰

تنها ضعفی که این عطر داره پرفورمنس ضعیفش هست البته کسانی که دنبال کیفیت رایحه هستند پخش بوی ضعیفش رو نادیده می گیرند.

پرفورمنس عطر ۷ از ۱۰
کیفیت رایحه ۹.۴ از ۱۰
پیشنهادم به بلایند بای ۱۰ از ۱۰

و در آخر
برند سنتولوژیا رو
از دست ندید چون کیفیت روایح بسیاااااار
بالاست

روزگارتون خوش 🌹
20 تشکر شده توسط : میثم 🄼🄾🄽🄰

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan