نظرات | مروارید
ترتیب نمایش
Journey for Women
لینک به نظر 4 خرداد 1405 تشکر پاسخ به Miss salehpour
بیشترین بازخوردایی که خودم از امواژ گرفتم به ترتیب
گایدنس
هانر
لینیج
اینترلود
سان شاین
اورچر
جورنی خیلی بازخورد نمیاره ولی خودم دوسش دارم
10 تشکر شده توسط : کامبیز سخی 🄼🄾🄽🄰
این کارو رو بلاتر تست کردم گذاشتم تو کیفم و همزمان گوشیمم کنارش بود
الان بعد گذشت ۳-۴ ساعت بوش از رو قاب گوشیم پخش میشه! اولش خیلی فضاش دارک و سنگینه ولی به مرور بهتر میشه
شخصا برای وقتایی که تایم اجتماعی بودنم کم میشه دوست دارم استفادش کنم و میدونم به شخصیت من نمیاد اما برای خلوت خودم به شدت میپسندم 🙂
18 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 علی متقی پور
من تو شرجی دبی تست کردم اینکارو حدودا تو شهریور ماه
پخش بو خب تو اون هوا انچنانی نبود اما موندگاریش عالی بود بنظرم چون رو پوست من که خشکه و عطر زیاد نمیمونه خیلی خوب موند ولی بازم تست کنید اگه امکانشو دارین
8 تشکر شده توسط : هاشم پور 🄼🄾🄽🄰
مدیر محترم سایت لطفا عکس این کارو مرتبط با خود مدل عطر قرار بدین چون اسمش violet musk هست ولی عکس یه مدل دیگست
پاسخ مدیر : سلام ممنون از شما
تشکر انجام شد
1 تشکر شده توسط : علی موسوی
بوش شبیه اون ابنباتای ریز قدیمی که رنگی رنگی بودن بعد یه مدت یه حس ترشی داشتن دقیقا منو یاد اون انداخت احتمالا بخاطر ترکیب رایحه لیمو ترش و آبنبات باشه
9 تشکر شده توسط : علی موسوی مرتضی ع
چند سال پیش سمپلشو تهیه کردم و ازش بوی انبه و ابنبات به وضوح یادمه ماندگاری پخش کاملا متوسط یا شایدم کمتر از متوسط
2 تشکر شده توسط : علی موسوی Huseyin_taheri_official
برای من تداعی کننده خاطرات کودکی… البته مدل little kiss که هیچجا پیداش نکردم و فقط یه بار بو کردم و از ذهنم بیرون نرفت🥲 کسی میدونه از کجا میشه پیداش کرد؟؟؟🥹
4 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official فرهاد
خیلی تو فضاهای آمواژ آنر هست..
کرمی، پودری گلی با پخش بوی خوب و قیمت نسبتا مناسب… بیشتر مناسب خانوماست
8 تشکر شده توسط : عسل امیر محمدی
Atlantide
لینک به نظر 8 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به Sam
بله متاسفانه خیلی گرون شدن🥲اما چیکار میشه کرد😢 من خودمم نمیتونم ادکلنامو تمدید کنم🥲
این عطر خیلی خیلی بوش خاصه تغییر نتاش واسه من مبتدی جالب بود واقعا ولی بازم میگم ارزششو نداره و بنظرم امواژ یا زرژوف خیلی انتخابای بهترین اگه خییلی به عطرای خاص علاقه دارین انتخاب بدی نیست

و اینکه بله بیشتر مناسب خانماست اما مهم خودتونین🙂
11 تشکر شده توسط : عسل ارژنگ بوترابی
Hayati
لینک به نظر 8 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به مهرداد جان
سلام خیلی میبخشین دیر جواب میدم
من سمپلشو از ع-ط-ر…………….. چی خریده بودم اما متاسفانه موجود نیست دیگه نمیدونم از کجا باید پیدا کرد🥲
1 تشکر شده توسط : حسن کبیری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan