نظرات | مهرداد
ترتیب نمایش
درود
اینکه در ریویو خودتون عطر رو ساده و ملموس به چیزهایی که باهاشون سر و کار داریم ( از انواع خوراکی و کرم ،تافت و ... ) تشبیه میکنید ، بسیار کمک کننده هست ، و باعث میشه ترسیم ذهنی رایحه عطر برای کسی که تستش نکرده راحت تر بشه .
هر چند ریویو های شما در عطرهای زنانه بوده ، اما بابت لحاظ کردن این قضیه ممنونم .
همیشه گفتم ، برای شخصی مثل من که کم تجربه‌م این سبک گفتن باعث میشه فضای عطر رو بهتر درک کنم.
وگرنه گفتن اینکه ؛(( خب ، توی سلطان وتیور نیشانه فلان مدل وتیور داریم که بیشتر از همه وتیور اندونزی و وتیور سریلانکا بولده ....!!! ))
این گویش به من که هیچ کمکی نمی کنه.
چون شخص من در زندگیم از یک کیلومتری وتیور رد نشدم ،چه برسه به اینکه بوش کنم ، بقیه رو نمیدونم .
شاید هم بگین ، خب وقتی ۱۰ مدل عطر وتیوری بو کردیم و یه فضای مشترک دارن ، یعنی این بو میشه وتیور دیگه !
شاید تادحدودی درست باشه ، ولی باز هم ۱۰۰ در ۱۰۰ نمیشه گفت ، چون شما خود وتیور یا اسانس خالصش رو هرگز بو نکردین که رای قاطع صادر شه .( وتیور یه مثال بود صرفا ، و از این دست زیاده مثل صندل سفید و سیاه ، صمغ ،گیاه ناگارموتا و .... هست )
یه سری دوستان هم در تشریح مارلی آلتیر که اخیرا لانچ شده میگن ؛ وانیلِ آلتیر متفاوته با بقیه وانیل‌ها . چون وانیلش از نوع ماداگاسکاره !!
بعضا دوست دارم بپرسم شما خود وانیل خام رو از نزدیک دیدین اصلا که حالا از بوی رسته های مختلفش شرح میکنید؟!
به هر حال
زیاده گویی نکنم
بازم تشکر میکنم از این مدل تشریحتون
از دوستان با تجربه تر هم میخوام اگر مقدوره ، اشاره ای این سبکی هم داشته باشن توی ریویو هاشون که بیشتر کمک کننده باشه .

با سپاس
15 تشکر شده توسط : Parastoo پرینکی هانی
باز خوبه شما برا باشگاه و روز مره تون اینو مد نظر دارین.
بقیه اگه پول داشته باشن تخم مرغ بگیرن که کارشون به باشگاه برسه ، یا اصن یکی دو تومن از حقوقشون در ماه باقی بمونه میتونن ۲۰ ماه دیگه این عطرو با پس انداز ۲ سالشون بخرن
این تابستون ماها نمی‌تونیم هایپش کنیم
به خوشی استفاده کنین.
22 تشکر شده توسط : AMIR_M پوریا
Royal Amber
لینک به نظر 18 اسفند 1404 تشکر پاسخ به خاطرات یک گور کن
شما بعنوان کسی که این عطر تقریبا گمنام رو تست کردید حداقل یه توضیحی میدادین که چه بویی میده ، طبعش چیه ، خنکه ؟ گرمه؟
چوبیه؟ سیتروسیه؟ دئودورانته؟ خوشبوکننده هواست؟ چیه اصلا؟
یه راست برین بخرین چون من تست کردم و طبق نظرم ارزشمنده؟
بسیار خب ، ممنونم از پیشنهادتون .
6 تشکر شده توسط : میثم Mahmod Akrami
توضیحی چیزی...؟!
نبود؟
5 تشکر شده توسط : Telecaster امیر رنجبر
Le Male Elixir
لینک به نظر 6 اسفند 1404 تشکر پاسخ به HOMON
سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه
متشکرم ازتون ،لطف دارید به بنده که نظرات ساده منو کاربردی میدونید . محبت شماست 🙏🏻
و راجع به شرایط حاضر هم که نگفته پیداست .
تنها چاره‌ی درد و مصیبت محبت و دوستی انسان به انسانه ، نه چیز دیگه‌ .
پایدار و تن درست باشید.
10 تشکر شده توسط :          nazanin Telecaster
درود
ممنونم از ریویوی پخته و زیباتون
هم از توصیف عطر و هم مطالب کنارش بسیار لذت بردم
امیدوارم بیشتر بنویسید و همچنین این مدل ریویوهای سایت بیشتر بشه
8 تشکر شده توسط :          nazanin Telecaster
سلام
شما می‌تونین نظرتون رو در این قالب بیان کنید " از بدترین بوهایی بود که تو عمرم استشمام کردم "
بوئه ، سلیقه ست .
هرگز از بابت جنس بو شما نمیتونین بگین بدترین بویی هست که میتونین استشمام کنید .
قسمت دوم متنتون ایرادش کمتره ، چون عطر گرم و نسبتا سنگینی هست و توی گرما سرگیجه و سر درد میده . اما مرگ هم نمیده .
ضمنا ، باتلش هم از قشنگ ترین ها نیست ، ولی طراحی خوبی داره. .

و درکل بنتلی اینتنس از عطرهای سر راست ، کاریزماتیک و نسبتا اغواگر مردونه‌س ، از نظر من .

(ریویو اگه خیلی احساسی بشه یا خیلی فلسفی ،عملا بار انتقال مطلب و کمک عطریش کم میشه .)
13 تشکر شده توسط : امیرحسین مرادی Bobi
امیدوارم خوب باشه حالتون .
کسانی که بولگاری ژیان دوس دارن این عطر با قیمت کمتر مناسبه؟!
چقد کمتر؟ چند مقدار پول؟
منظورتون اینه با قیمت کل یک ماه حقوق یه کارمند و یا یک کارگر تمام وقت؟!
اصلا دیگه میشه زندگی رو پیش برد که به فکر تفریحات و چیزای جانبی کنارش بود؟
نمیخواستم کامنتی با این حالت بذارم که حس منفی رو بخواد ایجاد کنه ولی دیگه نمیشه پیشنهادهای این چنینی داد حقیقتش.
نباید داد.
در شرایطی که یه انسان در جایی از زمین نمیتونه حداقل نیازهاش رو برای زنده موندن برطرف کنه ، چطور میشه بهش پیشنهاد عطر داد ، که تازه پولش به اون عطره نرسه و پیشنهاد جایگزین داد که البته پول اون جایگزینِ ۵۰ میل هم به اندازه کل حقوق یک ماهش هست .
اصلا قصد ایراد گرفتن از حرف شما رو ندارم ، شما پیشنهاد دادین که این دو عطر مشابه هستن و کارتون هم درست بوده . اما با دیدن این شرایط اسف بار و حقیرانه‌ی خودمون در این برهه از زمان برای صرفا زنده موندن ، دیگه جای هیچ حرف و لذتی نیست .
برای آشغال‌هایی مثل لطافه و افنان و فرنچ اونیو باید حدود ۵ تومن به بالا پول داد .( هرگز قصد توهین به مصرف کننده اون عطرها ندارم ، خودم هم به خاطر توان مالی ضعیف ، یه زمانی از اونها استفاده میکردم ، الان عملا هیچ عطری استفاده نمیکنم .انقدر هم پول ندارم که بخاطر همدردی با درد مردم عطر دارک بزنم یا صبح برا سرکار عطر فرش بزنم حال خودم و همکارام خوب شه ، دیگه هیچی باقی نمونده )
امیدوارم همیشه خوب و پایدار باشید همگی.
می بخشین اگه حس بدی رو منتقل کردم
22 تشکر شده توسط : حسین رفیعی میلادافشاری
F by Ferragamo Black
لینک به نظر 6 بهمن 1404 تشکر پاسخ به شهرزاد
شهرزاد خانم
قرار شد ما خصومت های شخصی و بحثی که مربوط به عطر نیستو اینجا توی سایت بررسی عطر نشون ندیما ...
درست نیست .
گفتم چیزی نمیگم شمام نگید ، اینطوری بهتره
7 تشکر شده توسط :          nazanin فرنـاز
F by Ferragamo Black
لینک به نظر 4 بهمن 1404 تشکر پاسخ به شهرزاد
بسیار عالی استاد گرامی
قطعا در درک شما نمیگنجه واژه سنتتیک یعنی چی ، اهمیتی هم برام نداره بخوام یکی به دو و بحث با شخص شما کنم .
هم مجالی نیست و هم از اهمیت فنی ساقطه .
ولی قطعا اینگونه متن شما که فرمودید ؛
" عطر در گوشم نجوا میکند ؛ من هم اشک می‌ریزم، من هم تو را می‌دانم، و من هم خسته ام و رنج کشیده.. اما دعا خواهم خواند ." کاملا ملموس و ساده بوی عطرو به مخطب میفهمونه.
سالم و پیروز باشید خانم
ادامه نمی‌دم ، لطفا شما هم همین‌ کار رو کنید .
4 تشکر شده توسط : Sadeq مهریار

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan