نظرات | مهرداد
ترتیب نمایش
وقت بخیر
میتونم بپرسم این کار رو از کجا تهیه کردید؟
2 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Telecaster
Teriaq Intense
لینک به نظر 3 خرداد 1405 تشکر پاسخ به کاید امیر
ارادتمند
بله همینطوره ، هرچند در نهایت اینکه از عطری خوشمون بیاد یا نه سلیقه‌ست . اما این عطر اونی که میگفتن نبود ، و انقدر گفتن این کار لطافه عطار داره و عطارش هم کیه ؛ کوئینتین بیشِ بزرگ ...
شاید به نسبت قیمتش عطر بدی نباشه ،اما خب در اون اندازه ها نبوده .
با اجازه از فرصت استفاده کنم و یه سری کار که خودم توقع نداشتم اما توی رنج قیمت خودشون باعث تعجب من شدن رو بگم ؛

نات آنلی اینتنس افنان ( پخش بسیار خوب و کیفیت خوب )
توباکو راش افنان ( تنباکویی_ عودیِ خشک و نسبتا خاص با قدرت عالی )
رصاصی هوس بلک ( رایحه اوکموس بسیار قوی و خاص ، هرچند کمی سینتتیک )
جگوار عود ( بسیار خوش ساخت و عودی_ گازوئیلی با پخش مناسب)
آرماف روجیر ( مشابه خوش ساخت لیتون با قدرت قابل قبول )
بنز پرایوت ( تند و آلویی و کمی گازوئیلی )
آرماف اودیسی عود ( بسیار خوش ساخت تو سبک عود فور گریتنس )
هوگو باس کانفیدنت عود ( مشروبی و آلویی ، این کار فراتر از قیمتشه ) یاد آور در بطری شراب بوده برام .
و ...
از این دست زیادن و این کارها هنوز هم توی رنج قیمتی خودشون ارزشمندن و حداقل ارزش تست رو دارن .
24 تشکر شده توسط : علیرضا ملک هاشم پور
وقت بخیر
تبلیغ زیادی برای این عطر کردن ، و روی عطارش هم خیلی مانور دادن .
نمیخوام‌ بگم عطر بدیه ، اما رایحه‌ی خاصی نداره و این سالها خیلی تکرار شده ، کیفیت عجیب غریبی هم نداره و همچنین پرفورمنس هم در حدی که میگن نیست.
رایحه‌ش : از ابتدا تا انتهای حضور پر قدرت میخک و دارچینه ، از طرفی تغییر نت آنچنانی هم نداره و در انتها هم همین دوتا حس میشن ، اما ضعیف تر .
وقتی اسپری میشه دارچین در کنار میخک پراکنش زیادی داره و بینی رو می سوزونن . اگه بیشتر دقت بشه بوی آلو ( یا آلبالو ، که حالتی مصنوعی داره شبیه یخمک آلبالویی های قدیم ) هم احساس میشه که همه اینها انگار در یک بستر کرمی هستن .
تقریبا یونیسک.س هست ، ولی میخک شدیدش استفادشو سخت میکنه برای یک خانم .
برای من کمی یادآور فرانک بوکلت توباکو بود ، بخاطر میخک بولدی که داره .
همچنین حالت دارچینی آلبالوییش فضای آنجلز شر و اون سبک ها رو یادآور میشه .
در آخر هم وقتی به بیس میرسه روی پوست بویی شبیه ویکس داره ، که اون هم بخاطر میخک و ادویه هاست .
پرفورمنسش هم بهتر از متوسطه و اونقدر بالا به حساب نمیاد .
چیزی حدود یک ساعت و نیم پخش تا فاصله ۱ تا ۱.۵ متری میده و نهایتا هم اسکین سنت .
مورد پسند من نبود رایحه ش ، و از طرفی اون کیفیتی که میگفتن رو نداشت و فقط پلاکارد کوئینتین بیش رو گرفتن جلوش که پز بدن .
اگه این سبک روایح رو دوست دارید تستش کنید ، با علم به اینکه قرار نیست چشماتون رو گرد کنه .
36 تشکر شده توسط : هاشم پور فرهاد
وقت بخیر
اول بگم که عطر ارزنده‌ای هست و خوش ساخت در اومده .
جنس بو و کیفیت رایحه : بدون شک نمیشه گفت عینا کیفیت ساخت لیتون رو داره و تمام نت ها در اورده ، اما انصافا کار خوبی شده و بصورت مستقل هم بهش نگاه کنیم ایرادی به کیفیتش نمیشه گرفت ( مگر کسی متعصبانه بگه چون این کار اماراتیه پس به درد نمیخوره ) . از بابت نت ها ، اون حالت ترشی و ملسی سیب سبز حس میشه ، وانیلِ لطیف و کرمی حس میشه ، شادابی و سبزی لوندر در ابتدا و یه حالت خفیف چوبی در بیس هم احساس میشه .
پس یعنی هم خوب شبیه سازی کرده و هم کیفیت خوبی رو داره .
بنظر من از بابت کیفیت از لالیک وایت این بلک بهتره . لالیک سرگیجه آور و کلافه کننده س و حالت سینتتیک داره که من برای طولانی مدت اذیت شدم از استفاده ش .
پخش بو و موندگاری : پخش بوش بهتر از متوسطه و کسی اگه تو فاصله حدود ۲ متری شما باشه و شما حدود ۷ پاف زده باشید ، تا ۲ ساعت اول متوجه عطرتون میشه و بعدش کم کم اکسین سنت میشه ، اما نه اسکین سنت محض که فقط همون نقطه بو داشته باشه ، تا حدود ۷ ساعت یه هاله نیم متری رو پوشش میده .
نقطه قوتش موندگاریشه که حدود یک تا دو روز روی لباس می مونه و اگه لباسو فردا هم بپوشید ، خودتون به وضوح متوجه بوی عطر میشید .
کیفیت خوب ، قیمت خوب ، عملکرد خوب ؛ پس بنظرم این عطرو ارزشمند میکنه برای خرید .
33 تشکر شده توسط : هاشم پور          nazanin
Bentley For Men Black Edition
لینک به نظر 29 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به عقیل
وقت بخیر
سیلورلیک رایحه‌ش آکواتیکه ( و کمی متالیک ، یعنی مقداری بوی فلزگون حس میشه توش ) و شبیه پرفومو هست.
اما بلک ادیشن رایحه‌ی برگ بنفشه داره ( چیزی شبیه به دیور فارنهایت ) ، که رایحه‌ش خیلی ژنریکه و زیاد به مشامتون خورده احتمالا.
پرفورمنس سیلورلیک( که من نسخه ۲۰۲۲ هر دوتا کار رو قبلا داشتم ) خیلی بهتر از بلک ادیشنه ، بخاطر همین گفتم روی بلک ادیشن نمیشه حساب کرد .
موفق باشید
15 تشکر شده توسط : هاشم پور broken
گاهی افسوس میخورم .
اول به حال خودم ، دوم به حال وطنم .
نه که چون یکی اومد و با اون مدل لفظ در برابر نظرم زیر استرانگر ابسولوتلی چیزی گفت ، نه . ذره ای برام اهمیت نداره .
بابت اینکه که این وطن غریب و مظلومه .
کسانی توش هستیم ( خودم رو میگم و نه هیچ کس دیگه ) که شعار نمای عمل نکن ، که پوشالی ،که ژست ، که پلاکارد های خوش رنگ و لعابیم .
از دوستی و وفا و پشت همو گرفتن چیزی جز حرفای تو قصه‌ها برامون نمونده .
از مهر و محبت سطحی ترین چیزش هم نداریم .
طبیعتمون رو دوست نداریم ، زباله میریزیم و با طبیعت غریبه ایم .
با خودمون غریبه ایم
با دوستمون غریبه ایم .
هر کی به فکر شکم خودشه .
کسی از درد کسی خبر نداره .
کسی به فکر کسی نیس .
همشون تو کتابها گم شدن .
از کتاب خوندن فقط پوزشو داریم.
از لباس پوشیدن فقط فخرشو .
از غذا خوردن فقط هوسشو.
از دوست داشتن فقط...
حقیقتش من با عطرافشان اتفاقی آشنا شدم .
حدود ۶ سال پیش که اولین بار تصمیم به خریدن عطر کردم.
قبلش هم هیچ وقت اسانس نگرفته بودم.
اولین عطرم دانهیل سنچری بود ، دکانتش .
چقد هم عطر قشنگی بود .
اون زمان اتفاقی وقتی عطریو سرچ کردم وارد عطرافشان شدم . و نظراتو خوندم .
اون موقع افرادی بودن که نظراتشون و رفتارشون برام دلنشین میومد .
مثل آقا ایرج روحانی ، جناب سخی ، ایکاروس ، امیرمحمد و.... دوستان زیادی از این دست .
به مرور خب شرایط سایت تغییر کرد و نمیشه منکر این شد.
تا جایی که دیگه بحث بالا میگیره ، افراد با خشم ها و کینه های درونی سعی در کوبیدن یکی دیگه دارن تا خودشونو توی دید بیارن جلوی جنس مخالف یا موافق .
دیگه غنای مطلب و بررسی عطر کم شده ، توصیفات علمی تخیلی و غلط و حتی نظرات تخصصی از روی اسانس مترویی به وفور دیده میشه !
افرادی پیدا شدن که در زمینه عطر مرجع تخصیصیشون عطر گرمی های بغل خیابونه .
بگذریم ...
من که اینجا بودم همیشه از با تجربه های این سایت یاد گرفتم ، و گاهی هم سعی میکردم اگه تستی از عطری داشتم نظری بذارم تا به ساده ترین شکل گفتار بتونم افرادی کم تجربه تر مثل خودم رو کمکی کرده باشم . خیلی از اوقات با نظرات تند خودم مدیریت هم اذیت کردم و در برابرم همیشه صبوری داشتن .
دیگه وقتی توی نظر دادن در زمینه عطر ( که کم ارزش ترین چیز در زندگی و احساسات و محبتهای انسانی هست و ما اصل رو فراموش کردیم )بیایم به کسی توهین بکنیم و برای دیده شدن هر کاری کنیم ، من شخصا ترجیح میدم نباشم توی اون فضا .
چون اذیتم میکنه و چیزی که اذیتم کنه چرا باید ادامه داشته باشه؟!
این نه ناز کردنه نه چیز خاص دیگه ای ، چون نه شخص با تجربه و بزرگی توی این سایت بودم ، و نه دخترم که کسی بیاد اسممو توی سایت هی صدا بزنه بگه مهرداد مهرداد ...!!!
چه خوب شد که با یه سری دوستان عزیز آشنا شدم و باهاشون گاهی ارتباط تلفنی دارم . همون کافیه.
میگه ؛ در خانه اگر کس است ، یک حرف بس است .
نظرم راجع به این عطر نیست ، اما ممنونم از مدیریت بابت صبر و محبتش که ثبت کنه این نظر رو .
32 تشکر شده توسط : هاشم پور حسین رفیعی
Stronger with You Absolutely
لینک به نظر 14 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به حسین T
عرض ادب جناب حسین T
درست میفرمایید ، من عذر خواهی میکنم از شما و همه دوستان.
از اینجا اعلام می‌کنم نظرات من گمراه کننده بودن و قطعا دیگه تکرار نخواهم کرد این اشتباه رو .
6 تشکر شده توسط : هاشم پور broken
Pacific Chill
لینک به نظر 13 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به مجتبی
درود بر شما ، روز بخیر
شما واقعا ایمجینیشن و لیمنست از برند لویی ویتان رو تست داشتین؟
جسارتا میتونم بپرسم از کجا؟
3 تشکر شده توسط : broken علی موسوی
یه سری از دوستان نظراتی رو برای عطرایی میذارن که یه جاهایی خودشون هم میگن از اسانسی که تو بازار بزرگ تست کردن یا نسخه الحمبرائه !!!
این عجیبه برام که برای عطرهای گرونی از برندهایی مثل لویی ویتان چنین بررسی هایی رو انجام میدن و موشکافانه و لایه ای نت ها رو هم بررسی میکنن .
اگر هم کلی نگاه کنیم متوجه میشیم این افراد نمیان نظر راجع به پیور دیسنس یا عطرهای کلایو کریستین یا ویدیان بذارن که گاها ارزون تر از لویی ویتان و آنجلز شر و ... هستن میدونید چرا؟
چون اسانس پیور دیستنس وجود نداره یا کپی ای ازش نیست ، یا نمیشه عطرهای کلایو رو کپی کرد و اسانسشون رو بسازن ، ته کارشون اینه از کارایی تو سبک دیزاینر اسانس فله ای بدن بیرون ، که اونم نتیجه‌ش میشه دانشگاه نرفته‌هایی که راجع به نظریه نسبیت انیشتین یا کوانتومِ شرودینگر سر سفره شامِ دیزی آبگوشتشون بحث میکنن !!
من شخصا آدم پولداری نیستم و توان مالی خوبی هم ندارم و یه سری از عطرام از لطافه و افنانه و مشکلی با این قضیه ندارم .
اما فاز آلبرتو موریاس گرفتن با تست اسانس مترویی درست نیست دیگه .
40 تشکر شده توسط : امیر حبیب وند هاشم پور
ارزش بلایند بای رو داشت .
اول بگم که واقعا عطر درخوری هست و تا الان که حدود ۵ ،۶ تا کار لطافه رو تست کردم ، رغبه وود اینتنس از نظر کیفیت ساخت از اون‌ها یه سر و گردن بهتر بود.
از برندهای عربی ( غیر آمواج و ویدیان که لول اونها فرق داره ) که اغلب سعی در مشابه سازی دارن ، افنان کار خوب چندتایی داشت ، اما لطافه همیشه یه جای کارش می لنگید ، یا تاپ نت عطراش خوب نبود ,یا توی بیس بوی مصنوعی و بدی میگرفت ، و یا پخش و موندگاریش می‌لنگید ‌.
آرماف هم نسبتا همینطور ، چندتا کار خوب داشت و الان هم روند نسبتا خوبی داره ،حاشیه نرم .
رغبه وود اینتنس :
برخلاف اسمش چوبی محور نیست .
شاکله‌ی اصلی عطر یه عود خشک و نسبتا خشن هست که با وانیل و مقدار کمی شکلات تلخ صیقلی شده .
فضای عطر یادآور ادکینسون عود سیو د کینگ هست . اما طبیعتا ادکینسون رایحه‌ی شکیل تر ، عمیق تر و مخملی تر از عود رو به نمایش میگذاره . هر چند حس میکنم پخش ادکینسون کمتر از این کار هست .
قبلا تو فضای سیو د کینگ عطر دیگه ای هم تست کرده بودم به اسم 24 gold از برند سنت استوری اگه اشتباه نکنم ، اما اون کار وانیلش بولدتر بود و یه حالت چرب و سرگیجه آور داشت برام و عود توی اون کار اون طور که باید پرداخته نشده بود بیشتر وانیلی_عودی بود تا عودی_وانیلی .
به هر حال ، رغبه وود اینتنس یه عطر عودی_وانیلی به حساب میاد که وجه عودی برجسته تری داره . از حق نگذریم عطر خوش ساختیه و اگه به اسم برندش نگاه نکنیم قیمتش بیشتر از اینها باید می بود .
پخش و موندگاریشم راضی کننده‌س ، یه پخش خوب و موندگاری بهتر از خوب رو داره و توی هوای سرد بسیار بهتر خودشو به نمایش میذاره . بهتره پاییز و زمستون استفاده شه ، و نهایتا توی شب های سرد بهار .
روی لباس اگه اسپری بشه عود توش برجسته تر و خشک تر حس میشه ، ولی روی پوست قسمت وانیلی بیشتر میاد روی کار و یه مقدار مخملی تر و ملس تر میشه .
در کل باید بگم کار واقعا ارزنده‌ایه و با این قیمت‌ها فکر نمیکنم عطری توی این سبک بو ، با این کیفیت و قدرت پیدا بشه .
21 تشکر شده توسط : شهاب هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan