نظرات | علی
ترتیب نمایش
درود بر شما
خیر متفاوت هستند شاید فقط در تاپ نت و همچنین وجود فضایی صمغی از کندر در هر دو باعث شده شما رو به یاد هم بندازه سرچ فضایی مرکباتی دودی و سبز داره ولی دسیژن چوبی وانیلی و دودی بخوریه
سرچ فضای فرش و معتدلی داره ولی دسیژن گرمه و خنکی تو کارش نیست و به جز شب ها در مناطق کوهستانی و سردتر اقلیم ایران، قابلیت پوشیدن در فصل تابستان رو‌ نداره
سرچ دودی تر از دسیژن هست و دسیژن همچنان با وجود فضای رزینی و بخوری عطر لطیف تری به نسبت سرچ هست
سرچ به تعبیری مثل باغی مرکباتی سبز در حال سوختن و فضای دسیژن بنظرم مثل این میمونه که شما در یک کلبه چوبی کنار شومینه ای روشن همزمان با سوختن کندر مشغول میل کردن کیکی وانیلی هستین

پی‌نوشت: من واقعا درک نمیکنم چطور بعضی از بلاگرها در فضای مجازی دسیژن رو با تعداد بالا به خودشون پاف میکنند
در حالی که یک یا نهایتا دو پاف کافیه
23 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official
من به بافت خیابان های لندن علاقمندم
کت و شلوار انگلیسی، عطر کلاسیک لندنی تو کافه ای قدیمی و چوبی که پنجره هاش بازه یه نمه بارون بزنه با نسیمی خنک چای انگلیسی نوش جان کنی چه شود... به به
21 تشکر شده توسط : علی موسوی broken
Aqva Pour Homme
لینک به نظر 30 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به Vafa
سلام و درود
اگر مورد پسندتون شده درگیر لیبل جنسیتی اون نشید و پیشنهاد میکنم ازش استفاده کنید ولی عطر خنک و فرش که البته رایحش متفاوت از بولگاری هست و گلی میوه ایه بنظرم لایت بلو زنانه عطر خوشبوییه مخصوصا لایت بلو فوراور
اگر آکواتیک میخواین باشه از خود لاین بولگاری (آکوا مارین) خیلی عالیه و خیلی راحت خانوم ها هم میتونن استفاده کنند
18 تشکر شده توسط : broken کامبیز سخی
درود
رایحه تو حال و هوای ادیشن بلانش پیشنهاد میکنم این دو مورد رو تست بفرمایید:
XERJOFF Uden
Sculpture Homme Nikos
12 تشکر شده توسط : V sh مرتضی ع
درود بر شما
اضطراب شما هنگام‌ استشمام این رایحه ، احتمال زیاد مربوط خاطره ای تلخ در گذشته بوده که با این رایحه یا مشابه این بو در حافظه شما ذخیره شده و ضمیر ناخودآگاه به منظور حفظ بقا از طریق اضطراب به شما میخواد هشدار بده که این طبیعیه
این امکان وجود داره که شما در طولانی مدت در حالت ایمن وقتی خودتون رو در معرض این رایحه قرار دادین، بعد از مدتی ذهن و بدن شما از این اضطراب به مرور خارج بشه
19 تشکر شده توسط : فاطیما مرتضی ع
Paco Rabanne Pour Homme
لینک به نظر 28 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
درود آقا ارژنگ عزیز
داشتم کامنت شمارو میخوندم و چقدر از سطح بالای آگاهی شما لذت بردم
سلامت و برقرار باشید
13 تشکر شده توسط : broken Ali Asghar
Open
لینک به نظر 27 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به مارین
سپاس از محبت و راهنمایی خوبتون
خب پس با این اوصاف به همون اوپن خودم میچسبم
6 تشکر شده توسط : broken کامیار فخر
درود و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم
نوع مُشکی‌ که در عطرهای کلاسیک مثل پوران هوم استفاده شده با مُشکی که مثلا در نارسیسو بلو و آرتیسان پیور به کار رفته متفاوته؟
9 تشکر شده توسط : broken مهریار
Open
لینک به نظر 19 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به مارین
درود و سپاس از شما دوست گرامی
من شخصا عاشق اون فضای تنباکوی خشک و‌گیاهی اوپن هستم. ورساچه ل اوم این فضا رو نداره؟
7 تشکر شده توسط : broken KAVOOS
بهشت کجاست؟
قسمتی از بهشت برای من میتونه جایی باشه که بدون ایجاد مزاحمت از طرف فروشندگان برندها، من بتونم با خیال راحت و وقت آزاد کلی عطر تست کنم
حدود یک سال پیش تو دیوتی فری دبی، با وجود استرس از اینکه که زمان کم نیارم مدام ساعت رو چک میکردم و بین عطرهای مختلف میچرخیدم و تست میکردم که با رایحه بهشتی این عطر آشنا شدم
دیگه خلاصه کله صبح دیدم کسی کار به کارم نداره و فروشنده ها دارن با هم گپ میزنن، منم چند پاف خودمو به (مون لایت این هیون) مهمون کردم و یهو به خودم اومدم ساعتو دیدم ترسیدم دیر شده باشه دویدم سمت گیت و خداروشکر به موقع رسیدم.
با این وضعیت و قیمت ها که دیگه سفر هم نمیشه رفت
به امید روزی که کلیه برندهای معتبر جهان برای افتتاح شعب خودشون در میهن زیبای ما ایران، از یکدیگر سبقت بگیرند
37 تشکر شده توسط : patron مهریار

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan