نظرات | محمدعلی طاهری
ترتیب نمایش
خیلی اسمش جالبه😁
یه لحظه خوندم آقای باربری!🤣😂
2 تشکر شده توسط : علی موسوی Telecaster
اوه اوه خیلی حیف شد!
2 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی
من یک دوره چند ساله تو خط ادکلنهای تام فورد بودم و تمام توانم رو گذاشتم که بهترینهای تام فورد رو خریداری کنم اما حیف و هزاران هزار حیف که با خرید رز پریکی که مثلا تبلیغ عطر گلهای باغچه تام فورد بود و فاکینگ فبیولس لعنتی(البته نه اون لعنتی به معنای جذاب!) و بیتر پیچ که بوی هلو میده از این شاهکار تام فورد غافل شدم و پشیمونم مثل...
ای کاش در اون دوران به جای این سه بدبو صرفا اسم در کرده با شاهکارهای مردونه ای مثل عودوود و توسکان لدر آشنا میشدم به حدی پشیمونم از نخریدنشون که مدتهاست عطر جدید دیگه نمیخرم
یه خواهش و تمنای دوستانه ازتون دارم: تحت هیچ شرایطی خرید عطرتون رو بر مبنای اسم قرار ندین،علل خصوص کارهای تام فورد که ۹۸ درصد فقط اسمه!
مثل همین عطری که جدیدا داده بیرون... وانیلا سک.س! که چی؟ مثلا خیلی جذابه؟ به خدااگه ماایرانی ها توان ساخت عطر و برند خودمون بودیم فقط مادربزرگامون صد هیچ همه این اجانب رو میبردن!
خلاصه بدون انتخاب اسم و فکر کردن به چیزای دیگه،حق انتخاب رو به حس بویاییتون بدین تا بهترین شاهکارهای عطرسازی نصیبتون بشه!
به قول ستار؛ کاشکی دیوانه بودم تا دلم غمگین نمیشد!
نمیدونم ریفورموله شده یا نه ولی اگه ریفورموله شده عرض سلامی به مادر صنعت عطرسازی دارم!
ممنون که خوندین! عرایض تمومه!
شاد و خوشبو بمونید دوستای نازنینم❤️
9 تشکر شده توسط : هاشم پور Andreas
نگید که اینم ریفورموله شده!
2 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی
بی‌نهایت سپاسگزارم از این خاطره زیبایی که برای همه ما تعریف کردین❤️
ولی خودمونیم فرشید آخر سر یه چیزیش میشه! این اواخرم گوشیشو داده دزد برده😁
3 تشکر شده توسط : Telecaster کریستوس
زینو زینو زینو مو بیقراروم زینو زینو زینو زینو چشم انتظارم زینو!
زینو مو چه کردوم تو با ما چنینی!😂
البته دوستان اینو باید رو ریتم شیش و هشت بخونید...
عجب عطری و عجب ترانه ای هر بار که میبینمش یادش میفتم
خیلی عطر مردونه ای هست و عطر آقای صدا ابی هست که همیشه از این عطر استفاده میکنن
عطر خوشبو برای آقایان میانسال و خیلی سنگین و با وقار...

چیه؟ توقع داشتین مثل بقیه قصیده سرایی کنم؟
همینکه عطر ایشون هستش واقعا از صد تا شعر و غزل در مدح این عطر کمه و نیاز به معرفی نداره
شاد و خوشبو بمونید...❤️
9 تشکر شده توسط : محمد ماپار امیر  ضیایی
دوستان چرااینهمه مورد بی مهری قرار گرفته؟
برام باورپذیر نیست که رایحه ای به این خوبی این حجم از مورد پسند قرارنگرفتن ها رو ایجادکرده باشه!
علتشو میدونید؟ بوش خیلی خوبه آخه چرا...
11 تشکر شده توسط : یاسمن مجید فرشاد جلالی
Acqua di Giò Elixir
لینک به نظر 12 بهمن 1404 تشکر پاسخ به امیر خیری
جورجیو آرمانی ثابت کرده یکی از گران ترین برندهای دنیاست درکنار کرید و شنل
2 تشکر شده توسط : هاشم پور علی موسوی
بسیار رایحه خوب و شیک و جذابی داره،حیف که بعد از مدت زمانی کوتاه در حد چنددقیقه طوری رایحه خوبش از بین میره که انگار اصلا وجود نداشته!
وفقط یه حس خوش کوتاه مدت صرفا درزمانی که تستش کردی به خاطرت میمونه!
حیف که کرید قدر چیزایی که تولید کرده رو نمیدونه و دستش اصلا برکت نداره! واقعا امیدم رو به یاس بدل کرد...
14 تشکر شده توسط : علی موسوی فروهر
Original Santal
لینک به نظر 15 دی 1404 تشکر پاسخ به مهران سجادی
و اینکه فقط اسمشون شبیه همدیگست هیچ ربطی به هم ندارن این گرمه و اون معتدله تاحدودی!
البته من جفتشونو دوست دارم ولی برای زمستون سانتال بهتره...
3 تشکر شده توسط : Perfumex علی موسوی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan