نظرات | محمدعلی طاهری
ترتیب نمایش
من خودم هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با این همه حجم از پخش شدن بین همه اکثریت مردم ،تعداد کسانی که ازش متنفرن از تعداد عشاق این عطر بیشتر باشه
واقعا برام خیلی تعجب آور شد!
همه گیر شدن برای هیچ چیزی مناسب نیست نه صرفاً عطر نه لباس و نه ساعت و نه ماشین و نه هیچ چیز دیگه‌ای
این عطر هم،متاسفانه با همه گیر شدن ارزش و مکنت سابقی که داشت رو شوربختانه از دست داد
این رو کسی میگه که اقلاً سه شیشه کامل ازش تموم کرد!
اما تموم کردن شیشه پایانی بسیار برام زجرآور و سخت بود
کاش حداقل این یه دونه سنگر که عطر باشه،با تفاوت سلیقه‌های اکثریت مردم همراه باشه چون در اون صورت یک بوی یکنواخت رو مدام نخواهیم دید!
در نتیجه ازش دل زده نخواهیم شد...
واقعا دلم می‌سوزه براش 😢
6 تشکر شده توسط : Setayesh Telecaster
بیشترین ترکیبات عطری شاید برای ایشون باشه!
3 تشکر شده توسط : هاشم پور علی موسوی
بر اساس مشاوره‌ای که با چت جی بی تی داشتم و لیست ۱۰۰ عطر برتر رو با هم بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که این بسیار مناسب من خواهد بود
نظر شما راجع به تست این عطر برای بنده چیه؟
2 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی
Santal 33
لینک به نظر 25 بهمن 1404 تشکر پاسخ به یاسمن مجید
مرسی ممنونم،خوشحالم که تونستم بخندونمتون
ولی حالا که بعد از اینهمه مدت متن خودمو مطالعه کردم گفتم باریکلا من😂😁،عجب چیزایی نوشتم!
3 تشکر شده توسط : Telecaster Bizi
Zino
لینک به نظر 21 بهمن 1404 تشکر پاسخ به دیه گو مارادونا
آفرین باریکلا به شما دوست نازنین
هرچند هیچوقت نفهمیدم مقصود از سر لینوم بیا چیه😁😂
3 تشکر شده توسط : Telecaster یاس
Oud Wood
لینک به نظر 21 بهمن 1404 تشکر پاسخ به کاید امیر
بله، با نظر شما کاملاً موافقم؛ اما اجازه بدید این نکته رو هم اضافه کنم که من خودم زمانی از عاشقان پروپاقرص فَبیولِس بودم و حتی سر کلاس هم همیشه همراهم بود و با افتخار استفاده‌اش می‌کردم.
اما از وقتی با عطرهایی خوش‌بو، لطیف و خوش‌ساخت مثل دانهیل بلو، اونتوس کلن و تا حدی بعضی برندهای دیگه آشنا شدم، تازه به این نتیجه رسیدم که گزینه‌های به‌مراتب بهتری نسبت به فبیولس وجود داشته که من اصلاً ازشون خبر نداشتم!
حس می‌کنم این آشنایی، برای من یک تغییر جدی در ذائقه‌ی بویایی به همراه داشته.
با این حال، هرچی بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم با توجه به احساسی که دارم، نوع پوششم، سبک زندگی‌ام و روحیات لطیف و نسبتاً آرامی که دارم، اصلاً این عطر به من نمیاد که بخوام به‌عنوان تن‌پوش ازش استفاده کنم.
به نظرم فبیولس بیشتر مناسب آدم‌های مرموز، مشکی‌پوش، تا حدی سیگاری و از اون تیپ‌هاییه که یه جورایی فاز گَنگ بودن برمی‌دارن، رپ گوش میدن و ماشینشون هم معمولاً ۲۰۶ یا ۲۰۷هستش😁
از طرف دیگه، صادقانه فکر می‌کنم این عطر انگار برای «پسرای بد» ساخته شده؛ و من نه‌تنها همچین شخصیتی نیستم، بلکه حتی دوست ندارم اداشو هم دربیارم.
برای همین هم، خیلی محترمانه بوسیدمش و گذاشتمش کنار…
هرچند ولم نمی‌کنه و هی زیر گوشم میگه:
«یه بوس بده!» 😂😁
در پایان، از این‌که پاسخ‌گویی به بنده رو قابل دونستید صمیمانه تشکر می‌کنم.
و البته لازم می‌دونم عرض کنم که فبیولس بنده اصلاً قابل شما رو نداره؛ اگر امر بفرمایید، با کمال میل تقدیمتون می‌کنم 🌹
8 تشکر شده توسط : هاشم پور میثم
عطری با رایحه نه چندان خوب و پخش بو و ماندگاری وحشتنااااک پایین! انتظار دیگه ای ازش نداشته باشین
ماندگاریش از اونم کمتره متاسفانه
ارزش خرید نداره علل خصوص برای خریداران سابق این عطر چونکه بسیار ریفورموله نچندان دلچسبی بهمراه داشت و قیمت بالا خریداران رو فراری میده!
حیف این عطر واقعا
برای من یادآور عطر سافیل فیلینگز بلک بود اما ایشون خیلی پخش و ماندگاریش بهتره هرچند باوجود ادوتویلت بودن!
این یه توصیه دوستانه بود...
8 تشکر شده توسط : اسماعیل کبیری سامانی 🄼🄾🄽🄰
Eau Fraiche
لینک به نظر 17 بهمن 1404 تشکر پاسخ به سپهر نوروزی
فقط من موندم حیرون!
از این جهت که چطور میشه شما که این پنج شاهکاررو قید فرمودین... عطر امضاتون فاکینگ فبیولس باشه؟ واقعا خیلی عجیبه😂
3 تشکر شده توسط : سپهر نوروزی علی موسوی
Eau Fraiche
لینک به نظر 17 بهمن 1404 تشکر پاسخ به سپهر نوروزی
درسته نرولی پورتوفینو خیلی خوشبو هست ولی یه مقدار شیرین هم هست به خاطر بهار نارنج خوشبویی که داره
شما از شیرینی ملایمش لذت بردین به خاطر همین بالاتر احساسش میکنید؟
ولی او فرش هم عطر بدی نیست فقط کاشکی ادوپرفیوم بود
3 تشکر شده توسط : علی موسوی Telecaster
اوه اوه راجب اروس و پورهوم‌ غیرتی هستما! اینجوری نگو راجب این شاهکارهای عطرسازی،ورساچه میتونست مثل سایر برندها فقط عطرهای گرم و سنگین بده ولی بااین عطرای خنک بهمون ثابت کرد یکی از بهتریناست...
ولی راست میگی قیمتاش یکم زیاده
شاید شما زیاد با این عطرای مترویی برخورد داشتین که راجب این سه بزرگوار این حرفارو میزنید
بهرحال همه چی سلیقه ایه!
5 تشکر شده توسط : هاشم پور علی موسوی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan