نظرات | محمدعلی طاهری
ترتیب نمایش
عجیبه!
خیلی نمرات خوبی گرفته و واقعا دستنیافتنیه!
حتی از اونتوس هم نمرات بهتری گرفته...
یعنی اینقدر جذاب و دوست داشتنیه؟
4 تشکر شده توسط : امیر محمدی Legend
No. 1 for men
لینک به نظر 21 خرداد 1405 تشکر پاسخ به Eric Revo
عجب!
مدیر ورساچه تام فورد استفاده میکنه!
خیلی حیرت آوره...
3 تشکر شده توسط : Legend Huseyin_taheri_official
منو ببخش که زود قضاوتت کردم عزیزم!
خیلی خیلی شیکه
زیاد از حد شیکه واقعا!😁
زمین تا آسمون با ساواج ادو تویلت فرق میکنه،انگار از شیطنت ساواج کم کردی به جاش کلی بهش متانت و سنگینی خاص اضافه کردی!
اوایل دید خوبی بهش نداشتم ولی الان که تستش میکنم عاشقشم
بوش حس‌ تمیزی میده به آدم و همین برام بسه!
به جز این آدم از عطرش چی میخواد؟
فکر کنم در تمام فصول بشه ازش استفاده کرد...
15 تشکر شده توسط : Sam عسل
نمیدونستم این برند ایرانیه!
3 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Telecaster
جریان پورهوم رو فرمودین!
اون دوتای دیگه رو هم تشریح کنید تا ما فیض ببریم😁
3 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
رز؟
این عطر رایحه رز نداره! اگه داشت غیرقابل مصرف بود😂😁
5 تشکر شده توسط : Armin Huseyin_taheri_official
Versace Pour Homme
لینک به نظر 29 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به نوشافرین
نوشافرین جان درود بر شما و این اسم زیبا و آهنگهای خاطره انگیز...
این خیلی غیر انسانیه که صرفا به خاطر امتحانات پایان ترم لعنتی که همیشه سبب دردسر همه ماهاست عطری به این خوشبویی رو بذاریش کنار!
در زمان کرونا‌ یادم میاد که حتی باوجودی که کلاسا مجازی بود،و حضرات مسئولین که همیشه حواسشون به مردم ایران هست به همین خاطر:
امتحانات رو بصورت اجباری حضوری کرده بودن و منم برای فرار از استرس این امتحانات ناراحت کننده،خرداد ماه این عطرنازنین رو باهاش دوش میگرفتم و میرفتم سراغ امتحان...😁 هنوزم شیشه اش رو نگه داشتم
اینارو گفتم تا قدر لحظات زندگی رو بیشتر بدونین
زندگی فقط امتحان نیست
زندگی همین لحظه است همین که عطر ورساچه پورهوم رو روی لباست تست کنی و از بوش لذت ببری می ارزه به تمام تروماها من جمله همین امتحانات که خیری ازش ندیدیم😁
برو حالشو ببر
7 تشکر شده توسط : علی متقی پور حمیدرضا شیری
Allure Homme Sport Superleggera
لینک به نظر 27 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به میثم زارعیان
ادیشن بلانش ادو تویلته ها!😂😁
2 تشکر شده توسط : علی موسوی Huseyin_taheri_official
در این هوای بارانی خنک و دوستداشتنی شبانه، موفق به زیارت این شاخ شمشاد شدم...
من خیلی دوست داشتم این کاررو تست کنم
و درنهایت موفق به تستش شدم،برای من یکم زیاد از حد شیرینه و به جز وانیل و مشک و لیمو چیز دیگه ای ازش استشمام نکردم!
حیف که برای اولین بار بعد از مدتها سردرد گرفتم ازش
پخش بو و ماندگاری واقعا خوبی داره
ولی بنظرم همچنان الورهوم اسپرت رایحه برتریه!
و برنده نهایی این دوئل بین الورهوم اسپرت و ادیشن بلانشه!
عجیبه که موجود نیست در عطرافشان!
ولی واقعا تنها عطریه که هیچ رایحه مشابهی نداره و فقط مختص به خودشه!...
11 تشکر شده توسط : عسل سورنا مقدم
چیزی ناراحت کننده هست به نام ریفورمولاسیون که برندهای عطرسازی برای اینکه به قول خودشون:مراقبت از محیط زیست کنن،درحالی که فقط سود براشون مهمه و هیچ گرگی محض رضای خدا شکار نمیکنه!
میان و پخش بو و ماندگاری یک عطررو چنان میارن پایین که براشون سود خالص باشه و خریدارها هی مصرف کنن هی مصرف کنن و دوباره بخرن و بازم بخرن!
که این جنایت علیه بشریت شامل اکثر عطرهای خوبی که میشناسیم شده و خواهد شد! شاهکارهایی مثل الورهوم اسپرت،دیورهوم اینتنس،تام فورد عودوود،کرید اونتوس و تمام عطرهاش!
متاسفانه همونطور که توی قرآن هم گفته شده:انسان طمع کار آفریده شده،و این طمع کاری باعث میشه عطربازهایی مثل شما که بااین شاهکارها خاطرات خوبی داشتن فقط در خواب گلای حسرتش رو بچینن!
حسرتی که اون بوی خوش کجارفت؟!
و بدترین حس برای انسان اینه که متوجه بشه چیزی که سالهای گذشته ازش استفاده میکرد دیگه ارزش سابق رو نداره!
چون شخص تولید کننده فقط سود و پول بیشتر براش مهمه!
واقعا طمع انسانها حد نداره...
خوش به حال شما که رایحه اولیه رو به خاطر داشتین...
ولی حیف که دیگه مثل سابق نخواهد بود...
9 تشکر شده توسط : Amir mousavi آلالیتا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan