نظرات | Neroli
ترتیب نمایش
از امار و ارقام سایت Fragrantica تعجب نکنید که چرا این عطر در چهار کتگوری جز پنج عطر اوله امساله
تو این سایت نود درصد مرد وقتی وارد صفحه رای گیری اخر سال میشن همون چنتا عطر اول رو رای میدن و حوصله اسکرول کردن ندارن همین چنتا عطر اول هم به لطف اعراب محترم حاشیه خلیج فارس تکمیل شده و نمیتونید هر عطری رو به گزینه ها اضافه کنید
عملا با مزخرف ترین سیستم رای گیری طرفیم

حالا خود این عطر بد نیست اینو دیدم یاد فراگرانتیکا افتادم
خود ایده آل تا حدودی مشابه همون نسخه اولیه پیلار که یک رایحه تنباکویی(آلبالویی) با محوریت چرم داره که حرف جدیدی توش نیست اما خوب ساخته پادشاه عطرسازی یعنی گرلن و تستش واجب
17 تشکر شده توسط : حمیدرضا شیری 🄼🄾🄽🄰
عطر نرولی محور میخوایی که وقتی بوش کنی از رایحه بهارنارنج مست شی ؟
حتما اینا رو تست کن :

Essential Parfums Neroli Botanica

Guerlain Neroli Vetiver

Guerlain Neroli Outrenoir

Serge Lutens Fleurs d'Oranger
9 تشکر شده توسط : مرصاد کریمی حمیدرضا شیری
کلیت صحبتت درسته موضوع اینجاست که الان نود درصد برندها تولید جدیدی نمیدن فقط یکسری رایحه رو حرارش رو کم و زیاد میکنن
بازهم این کار تو سبک خودش خوبه
مگه ترکیب بهارنارنج در بستر نرم و کرمی چیز بدی میشه ؟
کامنت سال پیش من هنوز این زیره گفته بودم اگه علاقه مند به روایح فلورال مردانه هستید این عطر میپسندید که تو ایران یذره گارد داریم روی این سبک

کیفیت کار حرف برای گفتن داره
اینم بدونیم نسخه جدیدش با پسوند ابسولو پارفوم تولید شده که این حس گلی کمتر و روایح اجیلی و م ش ر و ب ی بولت شده که احتمالا مورد پسند تره
15 تشکر شده توسط : مرصاد کریمی حمیدرضا شیری
Barénia
لینک به نظر 11 آذر 1404 تشکر پاسخ به بهاره
اگر بخوام این کار رو با سوپریوم بوکت مقایسه کنم خیلی باهم تفاوت دارند حتی تو سلیقه افراد هم متفاوت هستند

سوپریوم بوکت گلی و بر پایه مریم و بشدت لوکس اما اینجا با عطری مدرن و حس و حال مینرال طرفیم خیلی فرق دارن
از طرفی کسی که ایوسن لورن سوپریوم بوکت میزنه قطعا سلیقه خاصی داره و می‌تونه این عطر هم‌بپسنده اما من پیشنهاد میدم قبل خرید دکانت از فروشگاه معتبر تهیه کنید

فروشگاه گالری عطر ط ر ی ق ت کاشان دکانت پنج و ده میل داره تو اینستاگرام بهشون پیام بدید یا از داخل سایت شون خرید کنید و حتما تست کنید بلاخره سیزده چهارده میلیون هم کم عددی نیست
11 تشکر شده توسط :          nazanin یاس
رایحه شیرین قندی قالب که نداره ؟
آخه بیشتر عطرهای شکلاتی یک وایب خیلی شیرین هم دارن
3 تشکر شده توسط : بابک علی موسوی
تنها نکته مثبت این عطر همینه که بوی سُواژ های تکراری رو نامیده
حداقل یک تغییری داشته و از شَرِ امبرکسان راحتیم
1 تشکر شده توسط : Telecaster
اصلا و ابدا
نفرمایید توروخدا

مون برام اکسپلورر یک عطر بسیار ساده با کیفیت شدیداً پایین که تو بهترین حالت فقط قصد تقلید از اونتوس داشت

این عطر دانهیل رایحه کاملا باکیفیت و اصولی داره
به هیچ وجه در هیچ حالتی مشابه اون نیست
رایحه برگ مرکباتی که اینجا کار شده رو من تو هیچ عطر نیش بالای ۵۰۰ دلاری هم پیدا نکردم

بحث قیمتی نیست بحث کیفیت اگه می‌گفتید با ۴۷۱۱ میشد کنار اومد

اما از نظر من حتی شبیه به نزولی پورتوفینو تام فورد
6 تشکر شده توسط : هاشم پور Fred_S
آلبالو ؟!!!
آیا نت چری یا آلبالو تو ترکیب عطر می‌بینید ؟
قطعا خیر
این رایحه که احساسش میکنی اشتباه ذهن ماست
بخاطر اینکه بینی کارکشته ایی نداریم
این حس نت آلبالویی بخاطر ترکیب نت تنباکو و ادویه(بخصوص دارچین)
یک آکورد شیرین درست می‌کنه که اگر نت های زیادی رو تست کرده باشید و عطر زیاد بو کنید کم کم این تفکیک رایحه رو میتونید انجام بدید
3 تشکر شده توسط : محمد رسول رجبی
چطوری عطری که اینقدر ساده دیدیش و اینقدر عامه پسند بیانش کردی امتیاز ۹ از ۱۰ گرفت
این سبک عطر نهایت نمره ./۷۵ تا ۱
4 تشکر شده توسط : میثم زارعیان Telecaster
وقتی عطری رو برای بار اول تست کنم که ذهنم قبل از خودم اونو بپذیره ناخودآگاه میزان دوپامینم زیاد میشه
چند ثانیه لبخند میزنم بعد تازه متوجه رایحه میشم

این عطر شروعی فوق‌العاده داره
حس رضایت بهت میده بابت انتخابی که کردی

رایحه گرم از فندق برشته ، وتیور و دانه تونگا
اونقدر روی روایح مرکباتیش حساب باز نکنید حرارت عطر اونقدری هست که زنجبیل و مرکباتش ذوب بشه اما غیر قابل انکار هم نیست بعد از چند تست میتونید خط بویی مرکبات تند روی روایح چوبی رو هم متوجه شید

حس و حال عطر خوبه بهتون انرژی مثبت میده ، روی مچ دست اسپری کنید و بعد نیم ساعت عمیق بو کنید فارغ از روایح تکراری و سنتتیک امروزه

پرفورمنس عطر در حد اسم و برچسب قیمتی هشت تومن خوبه مخصوصا تو هوای سرد و از تایم غروب به بعد

ارزشش رو داشت✨🌱
9 تشکر شده توسط : Shahrokh امیر رنجبر

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan