نظرات | mohsen
ترتیب نمایش
عطر مورد علاقم از این برند همین عطر هست،تایگار و سوسپیرو ویبراتو هم تو این ژانر عطرهای جذابی هستن ولی این عطر رو شخصا از تایگار و ویبراتو بیشتر دوست دارم،رایحه شفافتر و تغییر نت ملموستر نسبت به تایگار،پرفورمنس قابل قبولی هم داره ولی مقایسه ش با کارای اماراتی‌ ی مقدار کم لطفی هست...
8 تشکر شده توسط : عسل 🍁Shahab🍁
شخصا یا بوی رز در اکثر عطرها زاویه دارم،ولی دو تا عطر مردونه هستن که برخلاف بقیه عطرهای رزی برام واقعا دوست داشتنی هستن یکیش همین آمواژ لیریک برای فصول سرد و دیگری کارتیه دکلاریشن دو سواغ که ی رز بلغاری زیبا داره و جهار فصل هست،هیچ کدوم از این عطرا اون وجه رز حرم رو ندارن
15 تشکر شده توسط : عسل Korowsh
کرید ویرجین آیلند واتر:روایح میوه ای چندسال اخیر ترند شدن اینکار کرید هم با محوریت نارگیل کماکان یکی از بهترین کارهای میوه ای‌ مارکت هست،اینکارو کنار نارگیل رسیده واقعی تست کردم واقعا رایحه مشابهت صدرصد داره با بوی نارگیل...بعد از کرید‌ وتیور ژرانیوم که بنظرم بهترین کار این برند هست،ویرجین برای من جایگاه دوم را داره...
18 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Legend
یکی از پوشیدنی ترین عطرهای چرمی...این عطر‌دربسته بندی و‌بچ کد های سالهای اول بدون سلفون عرضه شد و از پرفورمنس بسیار خوبی برخوردار بود ولی در سالهای بعد در نسخه های همراه سلفون ظاهرا دچار ریفورموله سنگینی شده و اون صلابت عطر اول رو نداره
12 تشکر شده توسط : میثم          nazanin
چندتا عطر از این برند داشتم که واقعا عطرای خوبی بودن مثل سابورسیو ...ولی بنظرم بهترین عطر این برند همین عظر پویور بنگال هست که بنظرم کلمه شاهکار برازندش هست،ی عطر اسپایسی چوبی چرمی که به بهترین شکل ممکن همه چی بالاتس هست تو این عطر...از لحاظ ماندگاری و پخش هم نمره عالی بهش میدم،از لحاظ بازخورد هم عطر بسیار خوش بازخوردی هست که واقعا جلب توجه میکنه،تنها نکته منفیش اینه که سخت پیدا میشه و س مقدار قیمتش هم بالاس،احتمالا یا دیسکانت شده یا وارد نمیشه.علت اینکه اینجا هم بهش زیاد پرداخته نشده احتمالا همین که در دسترس همه نبوده،جواهر ارزشمندی هست با ارزش خرید بسیار بالا
15 تشکر شده توسط : عسل امیر رنجبر
نسخه اولیه اینتر لود رو من زیاد دوست نداشتم ولی یبار به اصرار دوستم این نسخه بلک آیریس رو تست کردم...واقعا تفاوت های مثبتی داشت با نسخه قبلی عطر پوشیدنی تر و نرمتر شده بود بخاطر حضور زبنبق من چند روز بعد اون ی نسخه از این عطر جذایو که هیچ مانندی نداذه گرفتم.البته من جعبه قدیمشو گرفتم و واقعا به لحاظ پرفورمنس هیولای هست،عطر قابل ستایشی هست ولی اگر دنبال تمام خوبیایی که از قدرت و ماندگاری عطر کم نشده باشه دنبال نسخه های قدیمی باشید شاید بخت باهاتون یار بود و پیدا کردین
12 تشکر شده توسط : هاشم پور Sam
این عطر به گفته خود برند از اواخر ۲۰۲۲ ریفورموله شده و پخش و ماندگاریش بشدت کم شده عملا با این قیمت ها ارزنده نیستن نسخه های تولید جدید،یکی از دلایل علاقه مصرف کنندگان برای خرید عطرهای این برند پخش و مانپگاری خوب هست که متاسفانه این برند هم وارد بازی ریفورموله کردن عطرها شده
1 تشکر شده توسط : اسماعیل کبیری سامانی
این عطرو به صورت اتفاقی بلایند بای کردم و بنظرم یکی از بهترین عطرهای این شروع مرکباتی.و در ادامه ی رایحه سبز و دلنشین،بنفشه جذاب...و ی بیس نت چوبی فوقالعاده...ولی متاسفانه کمیاب هست و قیمت بالایی هم داره اگه گیربیاد
5 تشکر شده توسط : محمد ماپار محسن جمالیان
آمواژ رویال توباکو رو امروز تو این هوای سرد کرمانشاه تست کردم.کارهای اخیر آمواژ اکثر کارهای موفقی بودن،پرپس خیلی سروصدا کرد و کار خوبیه هرچند من خیلی ارتباط نگرفتم باهاش،بنظرم(نظر و سلیقه شخصی)رویال توباکو رو میشه بهترین لانچ اخیر این برند دونست.ی کار تنباکویی متفاوت متفاوت از نت آلبالویی ناکسوس یا اسپایس بمب،ی تنباکو شبیه سیگارای کوبایی...شروعی بر پایه هل،کندر در میانه و ی حالت دودی شاید کلیت داستان باشن ولی عطر پیچده وسنگینی هست...دوپاف از این کار کفایت میکنه که تمام طول روز از بوش لذت ببرین...استایل رسمی و ترجیحا رنگ های تیره...رایحه بونیکی داره و در کیفیت نت ها بی همتا...پرفورمنس هم نمره ده از ده
14 تشکر شده توسط : Telecaster علی موسوی
لیبر عزیز واقعا در دونه ی عطرای خنک و حال خوب کن،که با وجود اینکه ذاتا عطر خنکی هست ولی در سری های قدیمی ماندگاری و‌پخش عالی داشت،ولی ویروس ریفورموله گریبان این عطر رو هم گرفت...با وجود ریفورموله بازهم عطر خوبیه ولی نسخه های قدیمی واقعا ی چیز دیگه بودن...
6 تشکر شده توسط : Sajjad Qaedi 🄼🄾🄽🄰

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan