نظرات | امیر ابراهیمی
ترتیب نمایش
به نظرم برعکس هرم بویایی که تو سایتها ارائه شده براش در اوپنینگ کار یه بوی سبز که احتمالا برگ انجیر هست و در middle note ذکر شده در کنار نتهای دریایی فریاد میکشه. نتهای دریاییش اصلا یادآور دریایی‌های فرش نیست بلکه یه دریای تاریک با امواج سهمگینه. بعد از نیم ساعت از اون سبزی برگ انجیر کم میشه و چوب صندل و یه نتی که اولین بار باهاش مواجه میشم (آکیگالاوود؟) در کنار همون نتهای دریایی تاریک حضور چند ساعته داره. عطر خاصیه و من عاشقشم ولی فکر نکنم همه پسند باشه.
14 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official
Mefisto Gentiluomo
لینک به نظر 15 خرداد 1405 تشکر پاسخ به Venus
حقیقتا نباید به این انتقادات زیاد توجهی کرد

از یه طرف خیلی از تولیدات اماراتی صرفا الهام گرفته از عطر اصلی هستن و ۶۰-۷۰ درصد شباهت دارن و هدفشون هم کپی کاری نیست و کیفیت قابل قبولی هم دارن

از طرف دیگه بعضی تولیدات از برندهای اماراتی اصلا هدف همون الهام گرفتن رو هم ندارن مثلا عطرهای مرج و لاثانی از احمد المغربی رو اصلا قصد مشابه‌سازی نداشتن و یونیک هستن.
در نهایت هم بله اگر شرایط اقتصادی نرمال بشه ما هم زرجف و لویی ویتون و … رو حتما ترجیح میدیم.
7 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Telecaster
لاثانی از برند احمدالمغربی هم رزماری قشنگی داره البته بر بستر بخور عربی. دکانتش گیر نمیاد و قیمت باتلش هم فکر کنم اگر گیر بیاد ۱۰-۱۱ تومنی باشه. اگر بتونید جایی پیدا کنید و تست کنید فکر کنم خوشتون بیاد.
5 تشکر شده توسط : Legend مهریار
😂😂😂

اصلا باور نمی‌کردم این پیش‌بینی به حقیقت بپیونده😂😂😂
3 تشکر شده توسط : Arian Xa Legend
نظرمو اصلاح کنم
به مرور بوی چرم و عودی پس زمینه قویتر شد و بوی سبزش هم خیلی خیلی قویتر شد. سبزی رایحه طوریه انگار وارد عطاری شدم😅
شایدم هم به خاطر گرمتر شدن هوا رایحه‌ش طور دیگه‌ای به مشامم می‌رسه.
6 تشکر شده توسط : فروهر سعید بجنوردی
Private Label
لینک به نظر 17 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
ولی سمپل پرایوت لیبل با خود باتل اصلی کاملا متفاوته. سمپلش یه عطر واقعا محشر وتیوری و چرمی با یه رایحه گل ظریف و محشر و دوست داشتنیه ولی باتلش خیلی دودی و خشک. نمی‌دونم جریانش چیه. (از چندین جا هم امتحان کردم)
1 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official
محبوبم
هر روز با این افزایش قیمتت دست نیافتنی‌تر میشی😢
4 تشکر شده توسط : sahar Mr x
👌🏼
این سبک رایحه برای باشگاه هم خوبه

البته تو باشگاه باید به نقاطی زده بشه که با عرق زیاد قاطی نشه
1 تشکر شده توسط : کاوه
Mefisto Gentiluomo
لینک به نظر 9 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به مارین
به خدا ما هم دلمون می‌خواهد عطر اورجینال بزنیم و تفاوت رایحه رو متوجه میشیم ولی شرایط طوری شده که در توان اکثریت مطلق جامعه نیست که عطر ۱۰۰ میلیونی (حتی psychedelique هم که ۳۳ میلیونه یه دونه باز نکرده دارم ۷/۷ میلیون خریدمش حیفم میاد😭) بخرن. مگر دکانت که اصل بودنش هم بحث دیگه‌ایه ولی ۵ میل و ۱۰ میل هم برای افرادی که خوره عطر هستن راضی کننده نیست.
11 تشکر شده توسط : کاید امیر امیر محمدی
عجب که بالاخره یه جا دیدم به این اشاره شد که عطرهای مرکباتی خنک هم تو تابستون (مخصوصا کشورمون) تغییر ماهیت میدن و گاهی بوی زننده پیدا می‌کنن👏🏼👏🏼👏🏼
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 AlirezaDMP

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan