تصویر ها | آقای سیوت
Sotn ♥️ 26 خرداد 1405

همراه امشب یه پاف فلوغ د نویت آنتونیو ویزکونتی❣️

Fleur de Nuit #آنتونیو ویسکونتی فلور د نویت Fleur de Nuit 

Sotn ♥️ 24 خرداد 1405

خیلی وقته دیگه آکورد امبری رو دوست ندارم 

حتی ی سری عطرهای امبر محور خوبی هم که داشتم رو رد کردم رفتند .

ولی خب بعضی وقتا هوس میاد سراغ آدم .

امبر مغوی یکی از اوناس که دوستش دارم هنوزم بخاطر دوز بالای لابدانوم 

ولی بازم همین سایز مینیاتوری برام کافیه گاهی ی تاچ بزنم روی مچ دستم .

 

L’Ambre des Merveilles #هرمس له آمبر دس مرویلس L’Ambre des Merveilles 

Tonight ❤️ 8 خرداد 1405

پارتی شبانه و دوستانه out door . ی چی باید بزنی یخوده جلب توجه کنه دیگه .😎

چی بهتر از یک رایحه چرمی و تلخ و تاریک 🦇

شوالیه تاریکی ..👌🥷

The Black Knight #فرانچسکا بیانکی د بلک نایت The Black Knight 

Sotd ♥️ 7 خرداد 1405

علیرغم اینکه من اکثر مواقع دوست دارم فول ور نسبتا سنگین داشته باشم (10-12) پاف یا حتی بیشتر .

ایریش عود رو نمیشه بیشتر از ۳ پاف زد .

ساعتها پخش بوی قوی ممکنه اذیت کننده بشه 🐎

 

اما رایحه و کیفییت . 

مامامییا 🤌

Irish Oud #ممو ایریش عود Irish Oud 

با سلام 🌸

نظرتون در مورد قوانین ایفرا و دستورهای مکرر ریفرمول کردن عطرها چیه ؟ 

 

کل قاعده و نظارت ایفرا روی فرمول های عطر برای آلرژن ها و حفظ محیط زیست صورت میگیره .

 

فرمول‌های اصلی و قدیمی عطرها به کررات فدای مسائل بهداشتی میشند .

 

گاهی اوقات این تغییرات انقد زیاده که از فرمول اصلی خیلی دور میشه و نمی‌توانند دیگه عطر رو تولید کنند و بناچار دیسکانتینو میشه .

 

ی عده میگن مافیا بازیه و مخالفن . ی عده که خواهان محصولات با درجه بالای بهداشتی و سلامتی هستند موافق هستند ...

 

این دو عکس و التهاب روی پوست دست آرنج من نتیجه تست فقط یک پاف از عطر وایت دایمند الیزابت تیلور هست که دیروز هم عکس رو گذاشتم .

 

شما تا حالا به عطرها آلرژن نشون دادید؟ .از التهاب پوستی بگیر تا مشکلات تنفسی و عطسه و یا خارش و یا حتی سردرد ؟؟؟ 

 

و بطور کلی با قوانین سخت گیرانه ایفرا موافقید برای این مسائل؟ 

 

من شخصا موافقم 🙌

آبیته 💙🩵 7 خرداد 1405

امشب گوش جان میسپارم به موسیقی پل موریه 

و دل می‌بندم به رایحه جامپ و نایت فلایت 💙💙

Joop! Jump #جوپ جامپ Joop! Jump 

Nightflight #جوپ نایت فلایت Nightflight 

Tea time ☕🍪 5 خرداد 1405

داشتم مستند الیزابت تیلور رو میدیم . پاشدم ی پاف از اولین و معروف ترین عطرش اسپری کردم رو مچ دستم تا همراهی بهتری داشته باشم با مستند .

وایت دایمند مربوط به 55 سال پیشه . 

عطرهای فلورال و سنگین با فضای کلاسیک الدییدی 🌸 

بعیده امروزه دیگه کسی دوستش داشته باشه یا بخواد فول ور کنه هرچند هنوز تولید میشه .

قیمتش پایینه ولی عطری که من دارم نسخه وینتیج هست و بسیار قوی و باکیفیت .

عمرا تولیدات جدید با این قیمت این کیفییت رو نداره .

ورق بزنید ...

یکی از زیبا ترین باتل های عطر بنظرم نسخه اکستریت وایت دایمند هست .

White Diamonds #الیزابت تیلور وایت دیاموندز White Diamonds 

Sotd ♥️ 4 خرداد 1405

گود لایف : سبز و انجیری 

 

ی زمانی این ادکلن انقد ارزون بود که خوب یادمه چندبار کادوی تولد دادم به دوستانم .

ی بار دیگه هم خوب یادمه 3 شیشه سایز 125 میل خریدم .دونه ای 29 هزار تومن .

الان 29 ملییون هم نمیدند. ...

تحفه ای هم نیست ...

 

نقطه قوتش جدا از رایحه جذابش باتل زیبا با اون جوس سبز و درب آلومینیومی ماشین کاری شده با لوگوی دیویدوف هست .

 

تو این اقیانوسی بینهایت روایح زیبا و عطرهای دل انگیز چندتا عطر هم این وسط نایاب و دی سی بشه چه اشکالی داره؟ 

اهمیتی داره اصلا ؟؟؟ 

 

ولی من هنوزم معتقدم تولید عطرهای ریفرمول و بشدت ضایع مثل تولیدات کنونی آرامیس 900 خیلی بهتر از نبودنشون هست .

شاید هم دارم اشتباه میکنم . مثل خواننده ها که میگن بجای فالش خوندن بهتره تو اوج خداحافظی کنند .

پس با خاطره ها چکار کنیم ؟ 

فکر کن مثلا ی روزی زینو ویویدوف یهو نایاب و دی سی بشه ...

من دلم میگیره .💔

من هنوزم دلم پر می‌کشه برای اینکه ی بار دیگه شیشه لویی روشاز رو بگیرم دستم و قبل مهمونی یک فول ور مشتی ازش داشته باشم ... 

 

Good Life for men #دیویدف گودلایف مردانه Good Life for men 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan