همراه امشب یه پاف فلوغ د نویت آنتونیو ویزکونتی❣️
خیلی وقته دیگه آکورد امبری رو دوست ندارم
حتی ی سری عطرهای امبر محور خوبی هم که داشتم رو رد کردم رفتند .
ولی خب بعضی وقتا هوس میاد سراغ آدم .
امبر مغوی یکی از اوناس که دوستش دارم هنوزم بخاطر دوز بالای لابدانوم
ولی بازم همین سایز مینیاتوری برام کافیه گاهی ی تاچ بزنم روی مچ دستم .
Cheap and chic 🤌 🍉 ☘️ 🌊
پارتی شبانه و دوستانه out door . ی چی باید بزنی یخوده جلب توجه کنه دیگه .😎
چی بهتر از یک رایحه چرمی و تلخ و تاریک 🦇
شوالیه تاریکی ..👌🥷
علیرغم اینکه من اکثر مواقع دوست دارم فول ور نسبتا سنگین داشته باشم (10-12) پاف یا حتی بیشتر .
ایریش عود رو نمیشه بیشتر از ۳ پاف زد .
ساعتها پخش بوی قوی ممکنه اذیت کننده بشه 🐎
اما رایحه و کیفییت .
مامامییا 🤌
با سلام 🌸
نظرتون در مورد قوانین ایفرا و دستورهای مکرر ریفرمول کردن عطرها چیه ؟
کل قاعده و نظارت ایفرا روی فرمول های عطر برای آلرژن ها و حفظ محیط زیست صورت میگیره .
فرمولهای اصلی و قدیمی عطرها به کررات فدای مسائل بهداشتی میشند .
گاهی اوقات این تغییرات انقد زیاده که از فرمول اصلی خیلی دور میشه و نمیتوانند دیگه عطر رو تولید کنند و بناچار دیسکانتینو میشه .
ی عده میگن مافیا بازیه و مخالفن . ی عده که خواهان محصولات با درجه بالای بهداشتی و سلامتی هستند موافق هستند ...
این دو عکس و التهاب روی پوست دست آرنج من نتیجه تست فقط یک پاف از عطر وایت دایمند الیزابت تیلور هست که دیروز هم عکس رو گذاشتم .
شما تا حالا به عطرها آلرژن نشون دادید؟ .از التهاب پوستی بگیر تا مشکلات تنفسی و عطسه و یا خارش و یا حتی سردرد ؟؟؟
و بطور کلی با قوانین سخت گیرانه ایفرا موافقید برای این مسائل؟
من شخصا موافقم 🙌
امشب گوش جان میسپارم به موسیقی پل موریه
و دل میبندم به رایحه جامپ و نایت فلایت 💙💙
داشتم مستند الیزابت تیلور رو میدیم . پاشدم ی پاف از اولین و معروف ترین عطرش اسپری کردم رو مچ دستم تا همراهی بهتری داشته باشم با مستند .
وایت دایمند مربوط به 55 سال پیشه .
عطرهای فلورال و سنگین با فضای کلاسیک الدییدی 🌸
بعیده امروزه دیگه کسی دوستش داشته باشه یا بخواد فول ور کنه هرچند هنوز تولید میشه .
قیمتش پایینه ولی عطری که من دارم نسخه وینتیج هست و بسیار قوی و باکیفیت .
عمرا تولیدات جدید با این قیمت این کیفییت رو نداره .
ورق بزنید ...
یکی از زیبا ترین باتل های عطر بنظرم نسخه اکستریت وایت دایمند هست .
گود لایف : سبز و انجیری
ی زمانی این ادکلن انقد ارزون بود که خوب یادمه چندبار کادوی تولد دادم به دوستانم .
ی بار دیگه هم خوب یادمه 3 شیشه سایز 125 میل خریدم .دونه ای 29 هزار تومن .
الان 29 ملییون هم نمیدند. ...
تحفه ای هم نیست ...
نقطه قوتش جدا از رایحه جذابش باتل زیبا با اون جوس سبز و درب آلومینیومی ماشین کاری شده با لوگوی دیویدوف هست .
تو این اقیانوسی بینهایت روایح زیبا و عطرهای دل انگیز چندتا عطر هم این وسط نایاب و دی سی بشه چه اشکالی داره؟
اهمیتی داره اصلا ؟؟؟
ولی من هنوزم معتقدم تولید عطرهای ریفرمول و بشدت ضایع مثل تولیدات کنونی آرامیس 900 خیلی بهتر از نبودنشون هست .
شاید هم دارم اشتباه میکنم . مثل خواننده ها که میگن بجای فالش خوندن بهتره تو اوج خداحافظی کنند .
پس با خاطره ها چکار کنیم ؟
فکر کن مثلا ی روزی زینو ویویدوف یهو نایاب و دی سی بشه ...
من دلم میگیره .💔
من هنوزم دلم پر میکشه برای اینکه ی بار دیگه شیشه لویی روشاز رو بگیرم دستم و قبل مهمونی یک فول ور مشتی ازش داشته باشم ...
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.