نظرات | Amirzed
ترتیب نمایش
بی نهایت دوسش دارم، تلخی و ترشی رو کنار هم تصور کنید دقیقا میشه این عطر
اولین بار بهمن ماه اوایل عصر با پالتوی کرمی رنگم و یقه اسکی طوسی که منو به همون لحظه میبره تو هوای سرد معرکه شده بود
بعد از اون هم چندین نفر ازم پرسیدن اسمشو
پخش بوش هم خوب بود و از ماندگاریش هم قابل قبول تر بود
11 تشکر شده توسط : هاشم پور علیرضا ملک
تلاشی نافرجام برای بازآفرینی رایحه ماریجوانا (گ.ل)
11 تشکر شده توسط : یاس Mehdi alyari
از بهترین عطر های زنانه که دیدم . بعنوان یه پسر بشدت رایحش جذب خودش میکنه
راستش خیلی کمتر تو مغازه ها دیدمش
گلی، چوبی، مرکباتی بی نهایت خوشبو که شیرینیش دل رو نمیزنه
و رایحه چوبش هم قشنگه واقعا

7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی رشوند
من ۲۵ سالمه
مادرم هر وقت کمدمو نگاه میکنه میگه جوونیای بابات یکی از این عطرت( دریک) بهش کادو دادم ، بوش میکنه یاد قدیم میوفته و می‌ره.
و دوستم میگه مادرش هم جوونیاش یه دریک به باباش کادو داده که متاسفانه سالها بعد همسرش سرطان گرفت و فوت شد اما دوستم میگه بابام قبل از بیمار شدن این عطر رو با احتیاط بیشتری استفاده می‌کرد چون کادو بود
الان اینجور نبینیدش که وقتی میرید عطرفروشی میگید دریک میخوام صاحب مغازه میزنه تو ذوقت میگه : دیگه کی دریک میزنه جَوون؟! . متوجه شدم زمان خودش عطر عُشاق بوده
25 تشکر شده توسط : محمد ادریسی امیرمهدی کاظمی
Bleu de Chanel EDP
لینک به نظر 16 خرداد 1402 تشکر پاسخ به نیلا ی
من خودم بشخصه زیاد سر عطر خنک سخت نمیگیرم. متفاوت استفاده میکنم و اتفاقا بلو شنل با اینکه زیاد شده همچنان مرتب استفاده میکنم
اروپایی‌ها یه اصطلاحی دارن میگن روابط تابستانه ، مثلا تابستون که میشه خیلیا تو سفر و خوشگذرونی هاشون آشنا میشن با هم ولی یه حس زودگذره، واقعی نیست انگار
عطر خنک هم همینه. خیلی خوشبو اند ولی انگار نمیشه باشون ازدواج کرد. و انقد خوب هاشون زیاده آدم گیج میشه
■ دیور هوم کولون، دیلان بلو، اینوکتوس، فیرو ، سیلور مانتین، پلو آبی که بی نهایت خوشبوعه و...
واسه همین میگم سخت نگیرید. سر هایپ شدن عطر خنک هم سخت نمیگیرم( البته فقط در مورد خنکا)
حتی ما جنوبی ها دوستام با اینکه عطرهای امضاشون آکوا دی جیو یا آکوا بولگاری هست باز همش منتظرن هوا سرد بشه تا برن سراغ عطر های اصل کاری😅 که واقعا عطرهای گرم عطرتر اند
21 تشکر شده توسط : سورنا مقدم امیر علوانی
Bleu de Chanel EDP
لینک به نظر 14 خرداد 1402 تشکر پاسخ به Parsa
ورساچه پور هوم ، ایسی میاکه پور هوم

کرید گرین آیریش جایگزین خوبیه
5 تشکر شده توسط : شهریار Perfumex
بنظرم نارسیو رودریگز با تولید این عطر و بلو نواغ دینش رو کاملا به عطرهای مردانه ادا کرده و تمام
حتمن تست بزنید
10 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی فاطمه فیضی
نارسیو رودریگز پور هوم
یه مرد جنتلمن ولی غمگین و خسته
رایحه خاکی ، پودری ، کمی خیار هم ازش میگیرم با پشت صحنه یکم شیرین
چقدر با پچولی میشه عطرهای خفن ساخت :)
شبیه روزگاره انگار ، خاکی و غمگین و مرموز که تهش بت میگه یه شیرینی های لطیفی هم توی این دنیا هست هر چند پیدا کردنش سخته و کمیاب اینجا
و طبق تجربه خودم ۱ : اگه زیادتر اسپری بشه ، رایحه خاکش بیشتر نمایان میشه، جوری که یه جاهایی تو تغییر نت حس میکنی از بالای ساختمون نیمه کاره یکم خاک ریخته رو شونت
مهم نیست عاشق خاکم
۲: تو هوای سردتر خیلی قشنگ تره حتی نسبت به هوای معتدل

یه مدت روزانه میزدمش، به وضوح هم جلب توجه هارو حس میکردم بعد از هر بار استفاده ، چون مرموز بود

22 تشکر شده توسط : zariiii مهدی
آقای زند عزیز حالا یه چیزی بتون بگم، یه زمانی من ترم یک بودم و با ماهی ۴۰۰ هزار تومن پولی که داشتم میتونستم یک کتاب آناتومی نتر بخرم ۸۰ هزار تومن( یک کتاب با صفحات تمام روغنی و بسیار ارزنده برای علوم پایه پزشکی)
اما الان که ترم آخرم همون کتاب فکر کنم ۵۰۰ تومن شده باشه
و امروز داشتم به این قضیه طی ۶ سال فکر میکردم
عطر که دیگه نگم واقعا...
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی علی رشوند
چه جالب این‌ اتفاق دقیقا برای من هم افتاد،عاشق اپیک بودم و دومین عطری از آمواج بود که تست کرده بودن بعد از اینترلود
اما بعد از تست چند نمونه دیگه از آمواج واقعا پی بردم انقدر میگن آمواج روی روایح طبیعی و با کیفیت کار میکنه یعنی چی!
و از آنر و جورنی هم واقعا خوشم اومد
خیلی غول هستن بنظرم
9 تشکر شده توسط : امیر علوانی          nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan