نظرات | Amirzed
ترتیب نمایش
خیلی قشنگ نوشتی. وقتی متنت رو خوندم نا خودآگاه آهنگ Canelloni Macaroni از Lasse Holm تو ذهنم پلی شد که یجورایی میشه گفت از سرودهای ملی ایتالیا محسوب میشه. و یاد فیلم malena(2000) افتادم. مالنایی که نماد ایتالیا بود...
ایتالیایی ها با کت شلوار های دبل برست اتو کشیده. با دست های این حالتی 🤌 و گنگستر هایی که تو فیلما اسم نصفشون لااقل "تونی" بود. یکی ایتالیا و یکی یونان تاریخی با معماری های بی نظیرش. امیدوارم این دو تا کشور رو ندیده از دنیا نرم
13 تشکر شده توسط :          nazanin 🍁Shahab🍁
نمیدونم چرا ولی فضای این عطر منو یاد آمواج bracken man انداخت. با اینکه به پیچیدگی اون نیست به هیچ وجه ولی شاید بخاطر نت نعناع هندی که به مشام خیلی جدی و بولد میاد
تیزه به شدت و جدی
به درد شخصیت های شوخ و شنگ نمیخوره :)
8 تشکر شده توسط : علی موسوی مرتضی ع
تجربه من از این عطر اینجور بود که لیمو و خنکیش زیاد به چشم نمیومد چون توی فضای تمیز و مقداری شیرین گیر افتاده بود. جوری که یه مقدار وایب دانهیل قهوه ای ازش گرفتم😑 نمیدونم شاید عطری که من تست کردم فیک بوده باشه
3 تشکر شده توسط : هاشم پور مرتضی ع
عجیبه اولین باریه که همچین جمله ای میشنوم😂 معمولا اکثرا معتقدند هر چیزی قدیمیش بهتره. حال و هوای قدیم تیپ های شیک و کلاسیک قدیمی. وقار مردان و زنان قدیم. عطر گوشی موبایل نیست که جدیدش پیشرفته تر باشه. این عطر در کنار کرید گرین آیریش، فلوریس نامبر ۸۹ ، شنل پور موسیو عطر های مورد علاقه م.ح.مد رضا ش.ا.ه پهلوی بودن. کار با خوب و بد بودن این شخصیت ندارم. ولی در جنتلمنی و با کلاس بودن ایشان ذره ای شک نیست
8 تشکر شده توسط : محمد کارگریان مهدی رضایی
بوی مرکبات در کنار خزه اوکموس کاملا مشهود. چقدر این خزه اوکموس خوبه. کول واتر ، پولو گرین ، ایسی میاکه بلو و لایت بلو مردانه. همشون رو بخاطر این نُت خزه ای دوس دارم
8 تشکر شده توسط : علی موسوی محمد ماپار
کسایی که این عطر وانیلی رو تست داشتن میتونن یه مقایسه با پگاسوس داشته باشن؟
2 تشکر شده توسط : Telecaster بابک
سلام راجع به این عطر کسی نظری داره؟
تعریفش رو زیاد شنیدم
کسی تست داشته بگه مشابه چه عطری هست
2 تشکر شده توسط : هاشم پور فرهاد
لطفا کسایی که تست داشتن بگن این عطر چقدر شباهت به آمپر پرزیدنت داره؟
3 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک
بادام تلخ صیقل خورده
اوایل خیلی از این عطر بدم میومد، مورد علاقه یکی از دوستام بود
هر وقت استفاده می‌کرد پیش خودم میگفتم اه باز این اومد
مورد علاقه های من از تامفورد توسکان لدر و عود وود هستن
تا اینکه این عطر رو کادو گرفتم. اوایل که نمیخواستمش اما نگهش داشتم. کم کم تو هوای سرد بعضی شبا اسپری کردم. و خلاصه کم کم خوشم اومد! بادام تلخی که شاید بعلت وانیل یکم ملایم تر شده.
از این برند از توباکو وانیل متنفرم! اما توی ف**یگ فوبولوس نت وانیل برام دلنشین تره و الان میتونم یکی از عطر های شیک خودم بدونمش
12 تشکر شده توسط : هاشم پور یاس
کسی اگه این عطر رو تست داشته لطفا تجربش رو بگه
2 تشکر شده توسط : یاس محسن جمالیان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan