نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
دنبالش هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم دارمش عطر با کیفیتیه
5 تشکر شده توسط : هاشم پور سروش قدس بین
خاص ترین عطر این برند !!!!
7 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی
از همه لحاظ خوب بوی سبزی بوی وتیور بوی چوب یه ترکیب عالی از همهشون
10 تشکر شده توسط : امیر علوانی 🄼🄾🄽🄰
سبزه سبز با بوی شبیه سبزی تازه و واقعا عاشق کش
4 تشکر شده توسط : مجتبی محسن
داشتم اینه سبک بو باربر شاپی داره
5 تشکر شده توسط : هاشم پور محسن
چوب و وتیور در این عطر خیلی با کیفیت خودشو نشون میده
4 تشکر شده توسط :          nazanin فاطمه فیضی
یه عطر مرکباتی عالی با بازخورد مناسب و لذت بخش برای خود شخص و دیگران
5 تشکر شده توسط : مهدی Sajjad
چوبی عودی و وتیوری خوب
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
مرکباتی در سطح بالا با ماندگاری معمولی در سرما و پخش متوسط ولی در گرما یه هیولا با نظر به شدت قدیمی بودن از طرف خانومها
4 تشکر شده توسط : Mahan سعیده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan