نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
عطر خوبیه بوی وتیور همراه با رزماری ترکیب خوبی شده در این عطر امتحان کنید
9 تشکر شده توسط : هاشم پور احمدرَجا شجاع کناری
ترکیب شاهدانه و تنباکو در این عطر بسیار عالی و حساب شده به نظر میاد.
8 تشکر شده توسط : یاس فاطمه فیضی
بوی وتیور مالزیا میده با کمی کیفیت بهتر
10 تشکر شده توسط : یاس مرتضی ع
وتیور با کیفیت ولی با بوی شیر و رز!!!!!!!!1
2 تشکر شده توسط : هاشم پور یاس
یه عطر فرش خوب برای این فصل و تابستان
4 تشکر شده توسط : محسن جمالیان هاشم پور
دسکانتنیو باحال ولی مخصوص پیرمردا و میانسالان الانم میزنم به خودم دیگران چپ چپ نگاه میکنن!!!!!
6 تشکر شده توسط : بابک فاطمه فیضی
اگه همین ظاهرو داره بگیرین
2 تشکر شده توسط : یاس بابک
Beyond
لینک به نظر 14 بهمن 1402 تشکر پاسخ به حبیب جوانشیر
لالیک انکرنویور رو تم چوبیشو کم کنید همین میشه در سری لالیک شبیه این عطر کم نیست
4 تشکر شده توسط : یاس مجتبی
Encre Indigo
لینک به نظر 14 بهمن 1402 تشکر پاسخ به فاطمه فیضی
فاطمه خانم من خودم عطر زنونه هم باهش حال کنم میزنم شما هم اگه باهش حال کردی استفاده کن
4 تشکر شده توسط : اسماعیل کبیری سامانی یاس
بوی خوبی داره و تم فلفل و چرم خوب خودشو نشون میده. ماندگاری متوسط و بازخورد خوب
5 تشکر شده توسط : Sajjad marjanmohamadi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan