نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
آيا يه 50 ميل از اين عطر براي كل تابستان كفايت ميكند؟
پیدا میشه قدیمیشو من دارم مال 10 سال پیش ماندگاری خیلی خوب
3 تشکر شده توسط : هاشم پور پارسی
یه عطر فوق العاده خوب با رایحه خنک و پخش متوسط
در یک کلام فوق العادست انگار در مغازه عطاری رفتی که بوی فلفل سیاه توش موج میزنه
1 تشکر شده توسط : مرتضی
یک مسئله مهم هم جناب پارسی اینه که اگه هم پیدا بشه باید کیفیتشو حفظ کرده باشه ویلا میشه یه مایع با بوی الکل که ارزشی نداره نباید استفاده شده باشه و جای خوب نگه داری شده باشه
1 تشکر شده توسط : پارسی
ارزش خرید داره کلا؟ ممنون میشم پاسخ بدین
1 تشکر شده توسط : پارسی
عاليه فوق العادست
ارزش خريد داره ولي در حال حاضر قيمت بالايي داره ولي ميتونه براي بعضيها خاطره انگيز باشه
2 تشکر شده توسط : هاشم پور مهدی ابراهیمی
خنک با ماندگاری عالی و خوب
فوق العاده خوش بو و معتدل بوی چرم ترکیب با طالبی چیز جالبی در اومده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan