نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
آیا این عطر کلا ارزش خرید داره؟ صحبتهای متناقضی از دوستان میشنوم و سردرگم شدم لطفا دوستان راهنمایی کامل بفرمایند.
1 تشکر شده توسط : علی موسوی
یه عطر با بوی فلفل سیاه بو داده ترکیب با بوی صابون قدیمی زرد رنگ تو عطاریها یه چیز خاصیه تو این عطر برای بعضیها حالت بدی ایجاد میکنه ولی من عاشقشم
5 تشکر شده توسط : هاشم پور noredin fakhri
شما گرلن اکستریم وتیورم دارین؟
جناب پارسی این عطر چقدر ارزش خرید داره؟ مدلهای زیادی از داشتم ولی پرفورمنسپرفورمنسپایینه. این چطور هستش؟ ماندگاریش بالاست؟ پخشش چی؟
1 تشکر شده توسط : پارسی
از دوستان کسی این عطرو داشته؟ لطفا راهنمایی کنید اگه استفاده کردین
1 تشکر شده توسط : ملودی
جناب کریمی کدوم کار لنوین خیلی خوب از نظر ماندگاری و پخش بو هستش؟
2 تشکر شده توسط : علی موسوی nazzila
این عطر چند وقت پییش دستم رسید فوق العاده با کیفیت هستش میشه گفت یه عطر واقعا حرفه ای و تا حدی نیش بوی جوز هندی خیلی واضح هستش توش طرفدارای عطرای ادویه دار خیلی باهش حال میکنن ماندگاری و پخش خوبی هم داره مناسب پائیز
3 تشکر شده توسط : Hami پارسی
در اینجا خریدین؟من جایی ندیدم
1 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی
چقدر ارزش خريد داره؟
فوق العاده ماندگاري بالايي داره در فصول گرم.داراي ارزش خريد بالا.
5 تشکر شده توسط : علی جمشیدی احمدرَجا شجاع کناری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan