نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
Good Life for men
لینک به نظر 7 شهریور 1400 تشکر پاسخ به ramin rostami
شما نصف شيشه داري منم يه شيشه كامل دارم عزيز خيلي هم باحاله
3 تشکر شده توسط : Z o h bakhtiyari
از هر لحاظ عالی و پرفکت واقعا حال میده بهت مخصوصا اول صبح
1 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ
آیا این عطر کلا ارزش خرید داره؟ خواهشا توضیح بدین
کسی از دوستان این عطرو استفاده کرده؟لطفا حتما اطلاع بدن
2 تشکر شده توسط : علی موسوی سلطان عطربازهای ایران و توران
يه عطر خاص پرتغالي
از كانادا برام آوردن
اينم از اون عطراي خاصه كه بايد باهش زندگي كني تا بفهمي چي هستش بين روايح چوبي و گياهي موندگاريشم خوبه پخش هم خوب
3 تشکر شده توسط : نَرشا ~
Joop! Homme Eau de Parfum
لینک به نظر 11 خرداد 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
طبعش گرمه كه براي اين فصل مناسب نيست اگه تا حالا از اين شيشه هايي كه توش مغز هاي مختلفو ميريزن با عسل ميخوري بو كرده باشي اون بوش شبيه اين عطره تا حدودي بوي فندق بو داده هستش
3 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور
من دارمش بوي خس خس توش خوب به مشام ميرسه تا چند وقت ديگه ايرانم مياد براي من از خارج اوردن خوبه در نوع خودش
2 تشکر شده توسط : علی موسوی هاشم پور
میزان ارزش خرید کار چقدر است؟
1 تشکر شده توسط : azimi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan