نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
بوی خوبی داره و واقعا لذت بخشه من که به شخصه از پخش بوش خیلی راضی هستم
5 تشکر شده توسط : معین هاشمی ایرن
از اون عطرایی که خانوما عاشقشن
2 تشکر شده توسط : dani مسیح بسته شده
تشکر مسیح عزیز
2 تشکر شده توسط : مسیح بسته شده حکایت دوست
از کلیه دوستان عزیز خواهشمندم اگه کسی از این عطر استفاده کرده لطفا نظرشو به طور کامل بنویسه تا ببینم ارزش خرید داره یا نه. با تشکر از همه با سپاس
ترکیب وانیل و ویسکی میشه آخر بویه گرم که تو این عطر از اول تا آخر مشخص ومست کننده اطرافیان هستش حتما تستش کنید
10 تشکر شده توسط : Arian Xa مهدی ابراهیمی
من عطرای این برند رو تو ایران ندیدم
يه عطر چوبي فوق العاده با ماندگاري خوب و پخش خوب بسيار ناياب در ايران براي من از برزيل آوردن و خيلي ازش راضيم
7 تشکر شده توسط : هاشم پور علی رشوند
يه عطر با طبع گياهي فوق العاده با ماندگاري و پخش خوب كه بوي باغ پرتغال و مركباتو تو پخش بوش حس ميكني
5 تشکر شده توسط : مهدی ارجمندی حکایت دوست
به سبك هوگو باس قديمي هستش تا حدودي مثل آراميس 900
2 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی architect
عجیب بوی ترش گونه تو این عطر به مشام میرسه با تندی زیاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan