نظرات | صادق شاه حاتمی
ترتیب نمایش
لطفا دوستانی که این کارو تست داشتن بگین آیا ارزش خرید داره با توجه به کم بودن این کارو؟ممنون میشم پاسخ بدین
Gentleman Eau de Parfum Reserve Privée
لینک به نظر 3 فروردین 1401 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
این کارو من از طرف شخصی که به دوبی رفت و آمد داره به عنوان هدیه دریافت کردم
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علی افتخاریان
سال جدید به شما و تیم قوی , با اصالت , نجیب و محترم عطرافشان تبریک میگیم و امیدوارم در سال جدید با پشتکار و مشتری مداری بالاتر مردم عزیز ایران از خدمات شما بزرگواران بهره کافی و لازم را ببرند.آشنایی با شما افتخار بزرگی برای من بود و دنیای منو عوض کرد.از شما سپاسگذارم.
پاسخ مدیر : سپاس از شما
سلامت باشید جناب شاه حاتمی عزیز
4 تشکر شده توسط : Bahram KAVEH
در ایران موجود است؟
من یک دونه از این کارو دارم الان که دیدم همینه چون عاشق رنگ سبزم اینو گرفتم فکر کنم دو سال پیش
1 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی
کسی از دوستان این عطرو استفاده کرده؟لطفا حتما اطلاع بدن
2 تشکر شده توسط : علی موسوی سلطان عطربازهای ایران و توران
با تو چشام روی همه میبندم واقعا به دل میشینه
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران علی رشوند
bigan Black for men
لینک به نظر 19 بهمن 1400 تشکر پاسخ به amir zandi
از بازار
استاد عطرهای این برند در جایی ندیدم از خارج تهیه کردین بزرگوار؟
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران architect
هست موجود در بعضی مغازه ها ولی بسیار قیمت بالا میدن که ارزش خرید نداره

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan