نظرات | حانیه
ترتیب نمایش
پسری که تازه تو موقعیت شغلی خودشو گرفته و درامد نسبتن خوبی دارع و خودشو خوب میشناسه چی دوست داره چی نه اگه نسخه اصلشو بخره عالیه این عطر مال اونه - به قدری خوش بو جذابه که همه ازش میپرسن و نزدیکش میشن - بوش تاانتهای بینی میره حتی به مغز هم رایحش باز میشه اینقد خفنه یه نفس عمیقش مستت میکنه ( تو عطر مردونه لالیک مشکی و فارنهایت بیشتر دلنشینه برام )
4 تشکر شده توسط : 🍁Shahab🍁 مهدی مددی
برای شخصیت دوجا کت این مناسبه - تام فورد بی علت این عطر خلق نکرد - من تو محل کارم بودم دیدم یکی از بیرون اومد تو واین بو به مشامم رسید فهمیدم وانیلا هست بوش اصلن گم نمیشه هر لحظه زیر بینیته با دمای بدن بیشتر هم میشد انگار بهتره گیلاس بهش اضافه بشه ( لاست چری یا پیچ ) باید ستاره باشی و جاهای خاص بری اینو بزنی
2 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
تو زمستون سرد تنها میری خرید - میری مهمونی یه گوشه میشینی بهترین حس دارم وقتی این بو میاد- نباید سطحی باشی وقتی این عطر زدی
2 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
یه بوی قدیمی نوستالژی انگار بستگی به وایب طرف داره اگر طرف کاریزمای درونی داشته باشه این عطر جذاب تر خودشو نشون میده یه جوری منو میبره به وایب فرح - کیف های ارایشی صندوقی باربری خیلی باید عمیق باشه طرف اینو استفاده کنه
4 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Maxxine

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan