سلام به همه دوستان عزیز. من عضو تازه وارد عطرافشان و کلاََ دنیای عطر هستم. من ۲۰ ساله و دانشجوی دانشگاه تهرانم. یک یا ترجیحاََ چندتا عطر پاییزی، زمستونی و بهاری همهکاره برای مصرف روزمره توی همون محیط دانشگاه و کتابخونه و... میخوام. بوی تمیزی و حس "به خود رسیدن" بده. ورساچه پورهوم، تق هرمس، افنان 9pm و لطافه اسد رو دارم که خب برای اون وضعیتی که توصیف کردم، مناسب نیستن(= ضمناََ خیلی کژوال لباس نمیپوشم.
پیشاپیش ممنون از محبتتون
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.