نظرات | Hadis
ترتیب نمایش
بخوام واضح خدمتتون عرض کنم،اصلا عطر شادی نیست
من هروقت کت شلوار مشکی میپوشم و ظاهر رسمی ای دارم ازش استفاده میکنم،یه تلخی ای توی عطر هست که فضای عطر رو از حالت دخترونه با حالت بالغ تر تبدیل میکنه.شاید اگر وانیل و مشک غالب تر بود یکم فضای این عطر رو صمیمی تر میکرد،پخش بوی آنچنانی نداره،البته به نظر من نیازی هم نداره،بنظرم کسی که این عطر رو میپوشه خودش هم در عین خاص بودن تمایلی به جلب توجه نداره و این عطر هم صاحبش رو پیدا میکنه،من یکی از علاقه مندی هام این هست که توی پاییز و هوای بارونی ازش استفاده کنم،انگار ترکیب خوبی میشن
20 تشکر شده توسط : دانیال Eric Revo
من در تکمیل نظر قبلی خودم این رو اضافه کنم که....دوستان، تو کل ادکلن هایی که تا حالا داشتم نمیدونم چرا این از همه پر بازخوردتر بوده... میگم بابا بیخیال بوی شیرکاکائو و شیرینی میده دیگه
من توی کشو خودم چندتا ادکلن متفاوت میذارم و هر سری هر کسی از دوستان و همکاران میاد سمت من میگه اونو فقط بزن اون بوش خوبه
دو نفر هم سریع رفتن خریدن🤣از عجایب
17 تشکر شده توسط : نیلوفر فرزان Eric Revo
خب قطعا با توجه به سلیقه من عطر خوبیه... من زود شیشه اش رو تموم کردم تقریبا موندگاری خوبی هم داره ،به شامه ی من بوی هلو و کارامل بیشتر از باقی نت ها برجسته اس،شاید هم چون وجود این دوتا نت رو توی عطر خیلی میپسندم.عطر همه پسندی هست ولی بنظرم اونقدر خاص و ویژه نیست که سرها برگرده سمتتون😁.من اونجوری بازخورد نگرفتم ازش کلا دو نفر گفتن عه عطرت عوض شده و یک نفر گفت بوش خوبه
13 تشکر شده توسط : Eric Revo          nazanin
Lira
لینک به نظر 28 شهریور 1404 تشکر پاسخ به ع عبدی
درست میفرمایید از همین هست🙂
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
این عطر رو به من دو سال پیش هدیه دادن
و هنوز همون مقدار کم رو ازش استفاده کردم
نه اینکه فکر کنید خوش‌بو نیست
اتفاقا خیلی خوش‌بو هست
اما نمیدونم چرا حس میکنم یکم رایحه به عطرهای مردونه نزدیک میشه و من بیشتر به سمت روایحی که نت رز را داشته باشن و یا حتی روایح گورماند تمایل دارم.ماندگاری عطر خوب هست اما پخش بو وقتی استفاده می‌کردم جز عطرهایی نبود که اطرافیانم بهش اشاره کنن حالا یا کم بود پخش بو یا خوششون نیومده بود چندان😅
7 تشکر شده توسط : هاشم پور          nazanin
من بین تمام کارهای این برند ، با این رایحه ارتباط بیشتری برقرار کردم
وقتی فروشنده داشت تست میکرد اولش گفتم نه اصلا
اما یکم که گذشت به یه رایحه خیلی لطیف و ملایمی تبدیل شد که دوسش داشتم
ولی بین کارهایی که اونجا تست شد این رایحه تقریبا خیلی زود کمرنگ شد
فکر نمی‌کنم پخش بوی آنچنانی داشته باشه ولی رایحه اش خوب بود
8 تشکر شده توسط : هاشم پور بهزاد معصوم نژاد
Carmina
لینک به نظر 17 مرداد 1404 تشکر پاسخ به متین
درود بر شما
سپاس بی کران
من چند وقت پیش کتابی میخوندم به اسم عشق هرگز نمی میرد از امیلی برونته
توی اون کتاب از تپه هایی صحبت میشد که پر از سرسبزی و زیبایی بود و عطر بوته های رز در فضا پراکنده بود
اما فضای کلی داستان گرفته و مه آلود بود
وقتی این عطر رو بوییدم ناخودآگاه یاد فضای اون کتاب افتادم،من هم عاشق نت رز توی عطر هستم
با اینکه من روایح جدی رو عموما نمی‌پسندیدم
این کار رو پسندیدم و مقدار کمی ازش تهیه کردم
حتی دوستانم که همراهم بودن اولین چیزی که گفتن این بود که چه رایحه ی عجیبی هست،ازون روایح که آدم تو زندگیش کمتر باهاش مواجه میشه
اما صرفا برای قرارهای کاری که میخوام عطرم هم جدیت داشته باشه ازش استفاده میکنم
12 تشکر شده توسط :          nazanin هاشم پور
ببینید دوستان
من اصلا بوی حرم ازش استشمام نکردم
رز توی این کار خیلی قوی هست
اما رز ملوسی نیست
مثل گل محمدی نیست اصلا
با یه رایحه ای مثل مارلی دلینا که رز توی اون کار خیلی شفاف هست و در عین حال خیلی معصومیت و شیرینی داره کاملا تفاوت داره
رز توی مارلی دلینا معصومه
رز این کار بسیار سنگین و باوقار و پیچیده هست
انگار بوی رز با ساقه و برگش باشه یه رز گرفته و سنگین
12 تشکر شده توسط :          nazanin هاشم پور
من با پاف اول بویی مثل جنگل خیس به مشامم خورد و هر چقدر بیشتر زمان دادم بهش، بویی شبیه به هیزم سوخته و تنباکو حس کردم
از نظر من شاهکار هست
یه بوی جذاب کاملا مردونه
اصلا برای خانوم ها فکر نمی‌کنم مناسب باشه
اما برای آقایون محشره
انقدر از بوش خوشم اومده که میخوام یه مقدار کم اسانس یا عطر کوچیکش رو تهیه کنم بذارم کنار دستم هرروز فقط بو کنم
احساس میکنم هرکسی که این عطر رو استفاده میکنه خودش هم حتما انسان خاص و ویژه ای هست
من که گذاشتمش جز عطرهایی که عاشقش هستم اما قطع به یقین مناسب استفاده من نیست
22 تشکر شده توسط : Mahan اسماعیل کبیری سامانی
نمیتونم این عطر رو گرم تر و شیرین تر تصور کنم حتی😅
4 تشکر شده توسط : Azade هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan