نظرات | Hadis
ترتیب نمایش
دوستان
با توجه به اینکه من عاشق عطرهای گورماند و گرم و شیرینم
امروز تصمیم گرفتم خودم و اطرافیانم رو نجات بدم و برم به سمت یه عطر حداقل معتدل توی این فصل گرم
امروز یک عالمه عطر تست کردم و سه تا انتخاب (البته دکانت فعلا) و انقدر هیجان زده ام که قبل از اینکه صبر کنم تا عمیق تر بشم تو این رایحه ها اومدم نظرم رو بدم
خب اول از همه بگم چرا این عطر
چون انتخابم نبود😁و اشتباه کردم بنظرم چون زود قضاوتش کردم
اولش که فروشنده اسپری کرد
گفتم بوی هندوانه میده ایییین
لطفا نه
ولی بعد توی مسیر دیدم بین تمام تست ها
چقدر این عطر ماندگاری و پخشش بالاتره
و اصلا اون بوی هندوانه دیگه حس نمیشد و من بیشتر رایحه ی گلی رو حس کردم
این عطر تابستونیه
اما نه از اون دسته روایح که بوی تمیزی یا نرم و لطیف داشته باشن
اتفاقا بسیار رایحه ی پر جنب و جوش و شادی رو داره
ازون دسته عطر هاست که حس و حال یه تابستون شاد کنار دریا با یه آبمیوه توی دستت رو داری
در رابطه با خنک بودن عطر اصلا این ایده رو ندارم
چون اگه خنک بود مورد پسند من واقع نمیشد🤭
9 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی متقی پور
من خودم هنوز این کار رو تست و تهیه نکردم اما میدونم ادکلن خمار واردی صورتی کپی اماراتی این کار هست
5 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Telecaster
خیلی سال قبل که من دختربچه ی مدرسه ای بودم
یکی از اطرافیان(خانم) که از من خیلی بزرگتر بود برای پارتنرش این عطر رو خرید
یادمه ۸۵ هزارتومن بود و اون زمان این پول پول کمی محسوب نمیشد
بنده خدا خودش درامد چندانی نداشت ولی همیشه برای ایشون هدایای گرون قیمت میخرید
از من پرسید بوش چطوره منم با عقل اون موقع گفتم چرا بوی چوب میده چقدر بده (در صورتی که الان میدونم چقدر خوبه)
حالا بگذریم
به هم نرسیدن
یا بهتر بگم هر کدوم به آدم های دیگه رسیدن
و من هرجا بوی این عطر رو میشنوم یا میبینمش یاد اون بنده خدا و عشق بی شیله پیله اش میفتم
27 تشکر شده توسط : میثم علی متقی پور
لذت بردم حقیقتا لذت بردم
چقدر زیبا و عمیق و پر احساس
چه قلم زیبایی
چه توصیفی!
13 تشکر شده توسط : Eric Revo Abed
عالیههههه عالیهههههههه عالیههههههههههه
الان زیاد راجبش صحبت نمیکنم
چند بار باید این عطر رو استفاده کنم و بیام جز به جزش رو تعریف کنم
11 تشکر شده توسط : Eric Revo نَرشا
دوستان من بعضی نظرات رو خوندم احساس کردم شاید دارم این عطر رو با یه عطر دیگه اشتباه میگیرم
من رو لباسم که زده بودم تا مدتها در کمد رو باز میکردم بوش به مشامم میخورد انقدر پخش بو داشت
بوی خیلی دلپذیر و گرم و شیرینی داشت بنظرم
با اینکه دوسش داشتم ولی میگم کاش بقیه این عطر رو استفاده کنن و من از بوش لذت ببرم تا خودم استفاده کنم
به شخصیت یکم خجالتی من نمیخوره
مگر اینکه بخوام جایی وارد شم و اعتماد بنفسم رو به رخ بکشم
10 تشکر شده توسط : Eric Revo نَرشا
کل شناختم از این عطر صرفا این بود که در عطر رو باز کردم و بو کردم و گذاشتم سر جاش
حتی روم نشد یه کاغذ تست ازش بردارم همراهم باشه و بیشتر بوش کنم
بین این عطر و آمواج رویال توباکو هنوزم نظرم بیشتر روی رویال توباکو هست ولی رتبه بعدی قطعا همین کار هست و رتبه سوم هم یه عطر با شیشه آبی که بوی خاک میداد و فروشنده میگفت این کار رو یه شمه ای از مسابقات اسب دوانی میدونن(اسمش رو نمیدونم متاسفانه)
نمیدونم چرا انقدر این دوتا کار آمواج برای من جذاب هست
شاید چون خیلی تاریک و قدرتمند جلوه میکنن
یا وایب یه مرد مرموز و سیاست مدار رو میدن که سر از کاراش درنمیاری که بدونی قدم بعدیش چیه😂جسارت به استفاده کنندگان ازین دوتا عطر نباشه ولی شاید قدم بعدیش این باشه خنجر رو در بیاره فرو کنه تو قلبت😂
در مورد اینترلود نظرم برعکسه اتفاقا فکر میکنم اون وایب یه مرد پر جنب و جوش و فعال رو میده که سر و صدای زیادی داره
در مورد کارهای آمواج هرچقدر برای خودم هیچکدوم رو نمیپسندم (بجز آنر اونم بعضی وقتها)از کارهای مردونه اش حقیقتا لذت میبرم
16 تشکر شده توسط : Eric Revo خردمهر
با احترام به تمامی نظرات دوستان
من دوسش نداشتم
بوی چوب خیلی محسوس هست توی این کار که من واسه عطرهای زنونه نمیدونم چرا نمیپسندم
بنظرم برای استفاده روزمره و سرکار و دانشگاه هم عالی باشه چون اصلا بوی آزاردهنده و جلب توجه کننده ای نداره
من دادم به مادرم که ازش استفاده کنه
16 تشکر شده توسط : Eric Revo          nazanin
من اصلا و اصلا عطر های خنک رو نمیپسندم و این از مشکلات من توی فصل های گرم سال هست
و تنها عطری که پسندیدم همین آمواج آنر بود
یه بوی خوبی داره که به آدم حس پاکی رو منتقل میکنه و لطافت
25 تشکر شده توسط : نیلا ی Eric Revo
خب لازمه که توضیحاتی که قبلا پیرامون این عطر دادم رو تکمیل کنم
من یه مدت طولانی ازین عطر استفاده نکردم
تا اینکه اوایل بهار و وقتی هوا هنوز بشدت گرم نشده بود مجدد استفاده اش کردم
تو همون دقایق اولیه که بوی هلو و مرکباتی یک مقدار محسوس تر هست کاملا حس یه دختر جوان و ملایم و سرزنده رو به من القا کرد
یک مقدار که گذشت بنظرم نت کاراملی که برجسته تر شد عطر رو یکم شیرین تر و سنگین تر کرد
من هیچوقت این موضوع که هر عطری فصل مخصوص خودش رو داره درنظر نمیگیرم
و تو هوای یه کوچولو سرد این عطر خیلی برای من دلنشین تر شد
19 تشکر شده توسط : Eric Revo نیلوفر فرجی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan