نظرات | مهرداد جان
ترتیب نمایش
این عطر رایحه بسیار زیبا و مردونه ای داره و به هیچ عنوان طبع اون خنک محسوب نمیشه معتدل رو به گرم هست باتل این کار هم بسیار چشم نواز و زیباست . عطار کرکجان باشه کار قوی هست ✅😍
10 تشکر شده توسط :          nazanin 🄼🄾🄽🄰
دوستان یک نکته ی مهم : توی تابستون عطر های تابستونی تون رو بدون شمارش تعداد پاف رو خودتون خالی کنید و هر ساعت تمدید کنید چراکه اولا: عطرهای تابستونی ماندگاری کمی دارند دوما اغلب عطرهای تابستونی بر خلاف عطرهای زمستونی برای اطرافیان بدون آزار هستن مثل این عطر که من تا بیست تا پاف هم زدم
9 تشکر شده توسط : علی موسوی مازیار وارسته
زیباترین بوی نارنگی در این عطر خودنمایی میکنه . فرح بخش ترین عطر تابستونی که به هیچ وجه از مد نیوفتاده به محض اسپری لبخند میاد رو لبت ببببببه ببببببه
18 تشکر شده توسط : علی متقی پور Bizi
ممنون
2 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official امیر محمدی
ولی ناکسوس ده هیچ میزنه این عطرو
5 تشکر شده توسط : Amir نَرشا
بله من سراغ دارم رایحه مشابه با قیمت خیلی ارزان تر
1 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official
این عطر زیبا رو کسی از دوستان تست کرده تابحال؟
1 تشکر شده توسط : علی موسوی
سلام منظورن d&g 3 هست که نت کیوی و هندوانه داره؟
1 تشکر شده توسط : علی موسوی
تنها استادی که میتونه یک رایحه مثل بلو د شنل خلق کنه توانایی خلق یه همچین کار به این زیبایی داره اونم کسی نیست جز مستر اولیویه پولژ💞😍
6 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی علی موسوی
این کار بهترین عطر نیش آمریکایی سال 2021 اعلام شده . کلا انگار این برند کارهای خوب زیاد داره ولی کمیاب هست . دوستانی که تست داشتن این کار رو نظرشون رو اعلام کنن استفاده کنیم. تشکر
7 تشکر شده توسط : کاوه Mahmod Akrami

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan