نظرات | مهرداد جان
ترتیب نمایش
از زمانی که آیسان اسلامی اسم این عطر رو آورد همه شناختنش وگرنه تا قبل از اون کسی اصلا برندی به اسم لویی رو نمیشناخت (به جز عده ای محدود)
1 تشکر شده توسط : مهرداد جان
بوی جالبی نداشت
1 تشکر شده توسط : مهرداد جان
چقدر حیف . نتهای این عطر واقعا کنار هم شاهکار میشه . ممنون بابت راهنماییتون 💓
1 تشکر شده توسط : Perfumer
سلام وقت بخیر. ممنون از توصیف زیباتون . فقط شما دکانت این عطر رو از کدوم سایت تهیه کردید ؟ ممنون
ممنون از توصیف زیباتون .یک سوال داشتم شما دکانت این عطر رو از کجا تهیه کردین؟
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
بوی بسیار هایپ و خوبی داره منتها پخش بو و ماندگاری خیلی پایین
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
بوی خفه و گرمی داره و اینکه اصلا انبه استشمام نمیشه نپسندیدم
2 تشکر شده توسط : علی موسوی فاطمه فیضی
سلام علیرضای عزیز بسیار مشتاق هستم بدونم شما دکانت این همه عطر خوشبو رو از کجا تهیه میکنید؟ ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید.❤️
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علیرضا خورشیدی
سلام وقت بخیر. ببخشید شما از کدوم سایت موفق به خرید این کار شدید؟ تشکر
جناب timeless عزیز و گرامی اگر این کار رو تا بحال تست کردیدممنون میشم تجربه تون رو به اشتراک بگذارید استفاده کنیم تشکر ❤️
1 تشکر شده توسط : TIMELESS

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan