Louis Vuitton - Ombre Nomade Louis Vuitton

لویی ویتون آمبرنومد (آمبر نومید)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-39476
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لویی ویتون
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39476
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 780
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
39,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    17
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    0
  • رسمی
    22
تعداد رای های ثبت شده : 114
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Louis Vuitton Ombre Nomade Louis Vuitton - لویی ویتون آمبرنومد (آمبر نومید)

محصولی شیک و جذاب که در سال 2018 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام لویی ویتون به بازار عرضه شد عطار آن ژاک کاوالیه می باشد و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به لوبان ، رز ، شمعدانی ، روایح دودی، عود، تمشک ، زعفران ، چوب درخت قان ، چوب عنبر اشاره کرد.

برند لویی ویتون
عطار ژاک کاوالیه
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس پایه لوبان ، رز ، شمعدانی ، روایح دودی، عود، تمشک ، زعفران ، چوب درخت قان ، چوب عنبر
نمره کاربران
Ombre Nomade Louis Vuitton-لویی ویتون آمبرنومد (آمبر نومید)
رایحه
7.9
48 رای
ماندگاری
9
48 رای
پخش بو
8.8
48 رای
طراحی شیشه
8.3
48 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (34 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من عاشق بلایند بای هستم .روز اولی که به دستم رسید ،چند پاف تو شعبه اسپری کردم،همکارام یه اخ و اوخی کردن فکر کنم بخاطر اون رایحه شمعدانی و چوب و شاید دودی بودنش بود..خیلی تو ذوقم خورد ...از فرداش دگ میخواستم فقط تموم بشه .بعد سیگار واینا ۴ پاف اینا میزدم.یه روز تو تعویض پلاک ماشین بودم ،فروشنده اخرای کار گفت اقا من یه چیزی بگم حقیقت نمیدونم چطوری بگم ،منم ذهنم رفت حتما ماشینه یه عیب و ایرادی داره .بعد کلی کلنجار گفت این عطرت چیه ..دیوونم کرده..این بازخورد رو خیلی زیاد گرفتم،تو مجلس ختم تو مهمونی و جلسات رسمی ..تو خیلی جاها اسمشو پرسیدن ..امضای قشنگیه ..فقط گرونه متاسفانه
05 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه ضابطیان فاطمه فیضی

الان خوشحال باشیم از اینکه عطرهای خاص تری نسبت به بقیه دنیا استفاده میکنیم یااینکه ناراحت باشیم به خاطر وجود رز در عطر مشهدی؟
اگه این عطر هم مثل باقی عطر رز ها عطر مشهدی باشه و تست کنم دیگه سراغ عطرهایی که رز دارند نمیرم!😁
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی سلامی  امیرحسین
رز مشهدی؟؟؟ اگه رز مشهدی و یا گلاب این بو رو میدن من حاضرم تا آخر عمرم عطر رز مشهدی استفاده کنم،، اما فقط در هوای مناسب خودش.
این عطر برای من مظهر اثبات این جمله بود که : “هر عطری را باید در هوای مناسب خودش استفاده کرد”
تو هوای معتدل استفاده کردم ازش فراری شدم،، توی سرما استفاده کردم عاشقش شدم: ترکیبی بسیار شیک و لوکس از عود و رز و روایح چوبی که سرها را بسمت شما برمیگرداند… بهیچ وجه برای شامه های مبتدی توصیه نمیشه.
درود بیکران بر شما و پاینده باشید 💐
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Perfumex Mahdis
دوست نازنین همین چند دقیقه قبل درحال دیدن عکس های عطرها و نظراتی خوب شما بودم خوش به سعادتم شد که با شما هم صحبت شدم باید تست کنم و ببینم و تعریف کنم از این عطر خوب
ولی خداروشکر شامه مبتدی ندارم... ولی انصافا عطرهایی که برای هوای باز هستنو آدم تست میکنه سرمست میشه! و حال خوب بهش منتقل...
در اولین فرصت باید تست کنم تا نظر بهتری بگم
مثل تمام عکس هاتون امیدوارم سرحال و خوب باشید.
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمدعلی طاهری سالمی
سعادت و افتخار از بنده است عزیزم. خیلی ممنون از لطف و بزرگواری شما.. همونطور که عرض کردم فقط توی هوای سرد و مناسب سن ۳۰ به بالاست. خارج از ایران جوانی حدودا ۲۰ ساله را دیدم که این عطر را بخاطر هایپ شدن پوشیده بود، اگرچه رایحه بسیار خوشی به مشام میرسید ولی بر تن آن شخص با آن سن، زار میزد و بسیار نامطلوب بود. پاینده باشی دوست عزیزم 💐
30 بهمن 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Perfumex محمدعلی طاهری
سلام. ممنون میشم اگه عطرهای مشابه این عطر رو اگه در نظرتون هست بفرمائین.
13 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک Rohaam
درود جناب ربانی گرامی،
ترکیب رز و عود در عطرها، یک ترکیب بسیار قدیمی و آشناست که در بسیاری از برندها اعم از نیش و دیزاینر میتوان نمونه ای از این ترکیب را یافت.
اما چیزی که در اینجا این کارو متمایز میکنه و از اون شخصیتی لوکس و امروزی ارائه میده، کیفیت این نوتها و ترکیب بینظیر آنها با دیگر نوتهاست (زعفران، تمشک و…).
مثل ترکیب افسانه ای روماریو و ببتو در نوک حمله تیم ملی برزیل، که این تیم رو به قهرمانی جهان رسوندن. (در سال‌های بچگی من 😊)
در برندهای اماراتی قطعا میتونین براش مشابه پیدا کنین، که من تابحال نه تست کردم و نه به کسی پیشنهاد میدم. و صدالبته که نباید انتظار چنین کیفیت و چنین blend ای رو داشته باشین.
اما اگه خودم بخوام رایحه ای جایگزین برای این عطر و برای شخص خودم انتخاب کنم که هم شیک باشه و هم با کیفیت و هم اقتصادی، قطعا اون عطر، عربین دیزرت از لاین سیگنچر دانهیل خواهد بود (dunhill- Arabian Desert)، که تا حدودی همین فضا رو براتون تداعی میکنه و اگه بتونین این عطر رو با یکی دوپاف از توسکان لدر تام فورد لایر کنید، تا حدود زیادی به ombré nomade نزدیک شدید. پاینده باشید.
13 اسفند 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Perfumex سید رضا ربانی
خوشبختانه هر دو عطری که نام بردین رو دارم و تست خواهم کرد. ممنون از شما
به هیچ وجه دنبال برندهای اماراتی نمیرم البته.بودجم نرسه به دکانت عطر خوب اکتفا میکنم.
15 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

بسیار شرقی بوی شیرینی رز و زعفران ملموس هستش بو و حالت تمشک در زیر پوسته عطر پنهان شده وجود چوب و بیشتر از همه عود درش حس میشه نت ها به زیبایی در هم ادغام شده اند من اوپنینگش رو زیاد دوست نداشتم ولی هر چه قدر که میگذره بیشتر جا میوفته و بهتر میشه اوایلش نمیشه گفت که چندان عطر تاریکی هست ولی قطعا شرقی باید در فصول سرد استفاده بشه و بهتره که با لباس های رسمی ست بشه وجود تمشک توی این عطر برای من جذاب ترین عاملشه من انتظار مواجه با یک عطر تاریک و تلخ با لایه های کمرنگ رز و کمی تمشک داشتم ولی امبرنومد عطری شیرین عودی هستش با اینحال هرچه جلو تر میره به این تصویر ذهنی نزدیک تر میشه و حالت چوبی مخصوصا عودی مشخص تر میشه حقیقتا عطر لوکسی هست اگر به عطر های شیرین عودی علاقه دارید قطعا گزینه مناسبی هستش هرچند که حس میکنم برای بینی های آماتور و حتی بعضی حرفه ای ها هم به قیمتش نمیارزه ولی باز با اینحال برند تولید کننده اش هم برند معمولی نیست بویی نیست که هرکسی پوشیده باشدش و قطعا بوی خاصی برای من که از عطر های شیرین خوشم نمیاد و عطر های سبک بوی تاریک مثل بلک افگانو یا اومبره لدر یا... میپسندم تجربه لذت بخشی بود و قطعا باز هم ازش استفاده خواهم کرد اگر از عود بدتون نمیاد احتمالش خیلی کمه که از امبره نومد خوشتون نیاد
16 بهمن 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Amirhossein Jadda سالمی

7
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود و عرض ادب
تو برخی سایت‌ها و ویدیوهای یوتیوب، از این عطر بعنوان یه مشابه به دیگر عطرهای چرمی معروف از جمله توسکان لدر یاد میشه.
به عقیده بنده بی‌انصافیه اگر بگیم که بوش خیلی شبیه تام فورد توسکان لدره! آمبری نومد رام تر و ملیح‌تر از توسکانه و برای زندگی روزمره مناسب‌تره.
رایحه بی‌نظیریه هیچ شکی توش نیست. نت‌های دودی توش پخشه و به صورت هر از گاهی میشه تشخیص داد. آکوردهای شیرین بنظر به درستی با هم ترکیب نشده‌اند، برای چیزی که معرفی میشه و تو شبکه‌های مجازی تبلیغ و تعریف میشه خیلی شیرینه! تمشک در طول عمر عطر باقی میمونه و تنها پس از چند ساعت اون شیرینی رو از دست میده.
پس میشه گفت یه عطر میوه‌ای (شیرین) و چوبی چرمی است. (هرچند چرم تو نت‌های سایت نیست اصلا)
درسته که عطر یه کالای گرون و لوکسه تو ایران ولی با این قیمت!! از این عطر که مثل بمب تزار یهو منفجر شد و خیلی هم معروفیت کسب کرد، بشخصه چیز خیلی جدیدی برای ارائه احساس نمیکنم.
دوستانی هم که میگن نت ابتدایی شبیه عطر مشهد حس میشه، آره هست ولی نه زیاد.
باب میل 50% مصرف‌کننده‌ها نخواهد شد چون رایحه سرتاسر عجیب و به قولی رازآلود و تلخ و سنگینه.
19 دی 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی Mahdi

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
هرچه بیشتر فکر می‌ کنم
کمتر به یاد می‌ آورم خودم را
پیش از عاشقت بودن
الان دقیقا کیستم ؟
ته‌ مانده‌ ای از خودم یا تمام تو ؟!
08 دی 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سالمی کورش اچ

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
شوالیه تاریکی/ سایه قدرت
آمبر نومد بی‌نظیره، جمع تمام اونچه که آرزو داشتم درون یک شیشه جمع بشه و دقیقا به همون اندازه که باید!
شاهکاری بی‌بدیل! رایحه بالاترین طبقه از بهشت! رایحه خدایان مرگ و زندگی!
شک نکنید که خالق اون حد نهایی وسواس کمالگرایی رو بکار گرفته! احتمال میدم وقتی لویی ویتون به ژاک کاوالیه داشت سفارش میداد بهش گفت: من رایحه طبقه آخر بهشت رو میخوام مرد! جایی که اونقدر نزدیک خداست که نمیتونه در عین آرامش و زیبایی! منعکس کننده سایه شکوهمند قدرت لایزال نباشه
آمبر نومد شوالیه تاریکیه! عطر بروس وین خیرخواه، قدرتمند و ثروتمند اما در سایه…
به اون‌ها که اینقدر غیرحرفه‌ایی هستند که میگن این عطر بوی حرم میده با خیال آسوده بی‌اعتنا باشید!
23 آذر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط علی حمیدی

1
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
اصلا خوب نبود،رایحش دقیقا مثل شربت خلط آور،یعنی اگه با این مدل رایحه حال میکنید بجای خرید این ادکلن،برید شربت خلط آور بگیرید خیلی به صرفه تره.
19 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی سلامی SALMAN
دوست عزیز شما چیز دیگه ای بو کردید. این عطر واقعا درجه یک هست و هر چی بیشتر میگذره خوش بو تر هم میشه و بیشتر از ۳ روز ماندگاری داره.
16 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی اسماعیل احمد

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام خدمت دوستان
من دکانت ده میل این عطر رو تهیه کردم، بله از اون اول رایحه زعفرون و گل رز بیشتر خودش رو نمایان میکنه و رفته رفته یه کوچولو شبیه به رایحه مشکی مشروبی بارائوندا میشه و در نهایت پس از چندساعت رایحش خیلی شبیه به توسکان لدر تام فورد میشه. در کل عطری خوشبو و خاصه که به نظرم ذائقه عموم مردم ایران نیست، ولی به شخصه بوش رو دوست دارم.
25 آبان 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط سالمی

4
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
از تمامی علاقمندان به دنیای عطر عذرخواهی میکنم؛ اما دقیقا بوی حرم، بوی گلاب و بوی عطر منتسب به شهر مشهد که پوشش داده شده با دود و تا حدی با عرض معذرت یه نت تریاکی طور.البته که قطعا این موضوع به علت شرایط و محل زندگی من و هم‌وطنان منه و این عطر در کشورهای غربی مشخصا پربازخورد خواهد بود و افراد زیادی خواهانش خواهند بود.
برای بنده حقیر، وجود رز در نت پایه یک عطر به منزله مرگه. آمبر نومد، تام فورد نویر د نویر و تام فورد رز پریک سه ادکلن با نت پایه رز و سه ادکلنی که کاملا مغز بنده حقیر رو متلاشی می‌کنند با قدرت رزشون که سعی شده با روایح دیگر پوشانده بشن. هر چه تلاش می‌کنم با عطرهایی با این نت پایه ارتباط بگیرم بیهوده می‌باشد و تمام.
ماندگاری بسیار خوب و پخش بو هم بسیار خوب.
تغییر نت ها بسیار تمیز که نشان از کیفیت بالای کار داره، و البته بوی گلاب مانند در تمام مدت، همراه شما خواهد بود و به روش های مختلف سعی در نشان دادن خودش دارد. ترحیج بنده تا ابد برای استفاده از یه کار شرقی که نت های چوبی مناسب در خودش داشته باشه، استفاده از عطرهایی به مانند پرایوت لیبل و اگر عود و چرم بیشتر و تند تر می‌خواهید، که خودم بیشتر به این دسته با یه تم ادویه‌ای علاقمندم، استفاده از ایترلود، و یا نسخه بلک آیریس اینترلود هست.
شاد باشید.
12 آبان 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط :  امیرحسین میثم معین خیاط

درود بر همه عزیزان
لویی ویتون آمبر نومد
در ابتدای عرایضم دوستان اکثر دکانتهای تست شده من ازین عطر تقلبی بودند در خرید دستریزها حتما دقت بفرمایین
در بی نظیر بودن این لانچ شکی وجود نداره هرچند هنوز اون تست کامل و جامع را نتونستم ازش داشته باشم که در موردش دست به قلم ببرم ولی الان مبحث من در مورد مشابه این عطر هست
در اکثر نگاشت های منفی من از برند الحمرا همواره یک جمله را شنیده اید که الحمرا و امثالهم در جایگاه خودشون بد نیستن و فقط یکی از دوستان از من پرسید این جای خودشون کجاست؟
جاش دقیقا همینجاست لانچ بی نظیر لویی ویتون ایراداتی هم بهش وارد هست اول در زمینه رایحه چرا که در برندهای باکیفیت دیگه لانچ هایی هستند که مشابه آمبر نومد هستند و اتفاقا بسیار هم عالی و بی نقصن دوما قیمت بسیار زیاد این عطر که باعث شده حتی دستریزهاش خیلی گرون باشن و خرید دستریزها بجز در مبحث کلکسیونی هم چندان مقرون بصرفه نباشن و سوم اینکه برند الحمرایی بهترین عطر معرفی شدش مشابه آمبر نومد باشه و اینجا میتونه بازی برای یکی از بهترین لانچ های لویی تمام بشه…
بهترین عطر عربی که تابحال تست کردم (آمواج کلا شرایطش متفاوته) مشابه الحمرای آمبر نومد هست هرچند عطرهای با کیفیت تری هم از برند قصه ساخت کویت در راهه که نمره بالاتری از الحمرا میگیره ولی در بازار حال حاضر ایران آمبر نومد الحمرا اینجا ارزش خرید پیدا میکنه با تستهای نچندان با دقتی که از ورژن لویی ویتون داشتم در ساعت اول شباهت ورژن الحمرا قابل قبوله حتی در دقایق اولیه غیر قابل تفکیکه ولی رفته رفته تفاوتها اشکار میشه و بعد از ساعت اول دیگه هیچ شباهتی بینشون وجود نداره که همینم کافیه در مورد پرفورمنس ورژن الحمرای آمبر نومد قدرتمندترین عطر ساخت اماراته و براحتی تا ۴ ساعت در فاصله نیم متری و بصورت ضعیف در فاصله یک متری هم قابل حسه که این برای عطری که من زیر ۱ میلیون تهیش کردم فوق العادس و حتی بالاتر از تاباک که بهترین ماندگاری را در بین الحمراها داره قرار میگیره
من مدتی هست تقریبا اکثر الحمرا ها را تست کردم و ارزش خریدشون را محک زدم تا به الان من بجز مشابه آمبر نومد و مشابه توباکالر(تاباک) هیچ کدوم از کارهای الحمرا ترغیب به خریدم نکردند این نکته هم هست که عطرهایی که ذاتا ترکیبات ماندگار دارن مثل بلک ارکید،مگاماره،کوئیوم،ترونی ،بلک افغان،آمبر نومد و توباکالر از هر برند مشابه سازی خرید بشن پرفورمنس خوب دارن حتی اسانسهای این محصولات هم پرفورمنسهایی بعضا بهتر از خود باتل اصلی دارند پس این جریان ماهیت پرفورمنس ها برای همه کپی های همه شرکت ها صدق میکنه سال گذشته من عطری ایرانی خرید کردم که نمیدونم کجا گذاشتمش اگر دوستان خواستند پیدا میکنم و معرفیش میکنم که دقیقا عین تاباک الحمرا بود و پرفورمنس بسیار خوبی هم داشت ولی کاری با برند ها نداریم هیچ ۰ و هیچ ۱۰۰ مطلقی در دنیا وجود نداره من به عنوان منتقد برندهای کپی کار به این دو مورد احترام میگزارم و هر دو مورد را هم خریداری کردم
برای طولانی نشدن این متن در بخش عطرگرام قصد دارم پرفورمنس نماینده الحمرا را با یک عطر قدرتمند مقایسه کنم فکر میکنم جایگاه پرفورمنسی قویترین عطر الحمرا را بهتر لمس کنید
پایدار و موفق باشید
20 مهر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Arsean غلامرضا نیک پور
اصل این عطر در ایران واقعا هست؟ و اینکه من بیشتر کرید اونتوس استفاده مکنم بنظر شما این کار لویی ویتون عطر متمایزی عست نسبت به کرید ؟ بنده اطلاعات زیاد در مورد عطر ندارم
07 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟