Korloff PARIS - No Ordinary Man

کورلوف پاریس نو اوردینری من

مردانه
کد کالا : ATR-37697
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کورلوف پاریس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-37697
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 75
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,710,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کمپانی کورلوف در سال 2015 دو ادیشن با نام‌های «رژ سانتال» و «عود» و همچنین عطر مشک‌فام، کرمی و گل‌فام «تیک می تو د مون» را به کالکشن «کورلوف پرایوت» اضافه کرد. ادیشن مردانه «نو اوردینری من» نیز در سال 2016 معرفی شد که در مجموعه عطرهای «ویاژر کالکشن» قرار می‌گیرد.

«نو اردینری من» عطر مردانه‌ای است که آمیزه‌اش با الهام‌گیری از استحکام روحی و شجاعت مردان خلق شده است؛ مردانی که با پشتکار و پافشاری می‌توانند بر همه مشکلات خودشان غلبه کنند. رایحه‌های مختلف به گونه‌ای در این عطر با همدیگر آمیخته شده‌اند که نشان‌دهنده شخصیت نیرومند مردان و عناصر مردانه گوناگون باشند. آمیزه جذاب و انرژی‌بخش «نو اوردینری من» با آکوردی ادویه‌ای از فلفل سیاه و بادیان ختایی در کنار رایحه ترنج و یوزو شروع می‌شود. آکوردهای چوبی در نت‌های میانی هم رایحه غلیظ فندق را در کنار رایحه پودری و ملایم بنفشه سفید و صمغ درختچه مر قرار داده‌اند. در نت‌های پایه هم آکورد قوی، مردانه و فریبنده چرم با رایحه ظریف خس‌خس و رایحه گرم، ژرف و زمینی نعناع هندی آمیخته شده است. بافت مخملین رایحه مشک نیز جامه‌ای نرم و هوس‌انگیز بر تن این عطر جذاب می‌پوشاند تا عطری بی‌نقص و کامل داشته باشید.

عطر «نو اوردینری من» از نظر طراحی بطری براساس نوآوری‌های تازه‌ای خلق شده و هنرنمایی طراحان در لبه‌های ناهموار این بطری شیشه‌ای و تیره واقعا جذابیت خیره‌کننده‌ای دارد و نیروی جاذبه و قدرت این عطر را دوچندان کرده است. یک درپوش نقره‌ای هم با جذابیتی بالا روی این عطر قرار گرفته تا مجموعه این طراحی خلاقانه را کامل کند. «نو اوردینری من» از بهار 2016 در دسترس علاقه‌مندان به عطرهای کمپانی کورلوف قرار دارد.

برند کورلوف پاریس
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل صورتی ، بادیان ختایی ، یوزو
اسانس میانی بنفشه ، صمغ درختچه مر، فندق
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، خس خس ، چرم
نمره کاربران
No Ordinary Man-کورلوف پاریس نو اوردینری من
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
6.5
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
در نگاه اول مردی سنگین و جدی اما در بطن پرحرف و متظاهر و معمولی، یه کم وقت گذروندن با چنین مردی خالی از لطف نیست هر چند خودش میل به خوش و بش بیشتری داره، اما اگر دنبال مراوده‌ای جدی باشید گزینه مناسبی نیست چون ناتوان از عمق بخشیدن به زمانیه که با او سپری می‌کنید. چیزی که وقت‌گذرونی باهاش رو توجیه می‌کنه کم‌هزینه بودن مراوده با این مرده.
14 مهر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی Perfumex

یه عطر سنگین و قطعا مردونه دوستی گفته بود یونی س. ک . س که به نظر م صدرصد مردونه و سنگین که چرم وخس خس رو میشه از همون تاپ نوت هم استشمام کرد فقط تو نتها قید شده فندق که احساس میکنم اساسا یه نت نباشه و بیشتر میتونه اکورد باشه

05 آبان 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علی رشوند مریم نوری

شبیه بوی این کار رو جایی تا به حال استشمام نکردم
خیلی خوش بو و مردونه س
بازخورد مثبت زیاد ازش گرفتم.پخش و ماندگاری فوق العاده ای داره.فقط باید حواستون باشه فصول گرم سال استفاده نشه.
17 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی مهیار

سلام به همه ادکلن بازها. از این ادکلن من 3 تا شیشه تموم کردم از اسمش پیداست یک مرد غیر سفارشی. رایحه تلخ و چرمی و چوبی باحال با حس اقتدار و قدرت مردانگی شدید. نت اولیه بوی یوزو و فلفل صورتی قدرت و اقتدار مردانگی رو نشون میده با پخش بو بالا بعد 30 تا 40 دقیقه بستگی به پوست شما داره چرب باشه یا خشک. مرسیم به نت دوم فندق بی داد میکنه و عالیه و نت سوم چرم خالص. پرفیوم رو پوست و لباس عجیب ماندگاری خوبی داره. و یک پیشنهاد بهتون هیچوقت تسترشو نگیرید چون خالصی خودشو نداره. من اینجوری احساس کردم.
20 آذر 1398 پاسخ تشکر

Sgh
10
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
چند روز پیش گرفتمش، یه رایحه کاملا تلخ، گرم و کاملا چوبی... رایحش فوق العادس، فک میکنم خیلی همه پسند نیست و قبل از خرید باید تست بشه، کسایی ک از ادکلنای تلخ و چوبی مثل لالیک یا وود راکی خوششون میاد این کارو حتما تست کنن، موندگاریش روی لباس خوبه ولی پخش بوش در حد متوسطه
08 بهمن 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟