BENTLEY - Momentum Intense

بنتلی مومنتوم اینتنس

مردانه
کد کالا : ATR-37607
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بنتلی
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37607
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 55
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,750,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    8
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 39
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر جدید و نوآورانه‌ای برای شهرنشینانی که به پدید آمدن روندهای جدید علاقه دارند. عطری برای بلندپروازان، روندسازان، پرتحرک‌ها و فعالانی که یک دم هم بی‌حرکت نمی‌مانند. مومنتوم اینتنس برای مردان موفق و باتحرکی ساخته شده که به استایل‌ها و سبک‌های جدید توجه دارند و به‌طور کلی از مفهوم چالش‌های جدید الهام می‌گیرد. عطری جذاب برای مردانی که به هر کجای جهان که سفر می‌کنند (از نیویورک تا شانگهای و از لندن تا دوبی) یا هنگامی که به چشم‌اندازهای جادویی شهری می‌نگرند، همیشه می‌دانند که چگونه هر لحظه از سفرشان را به لحظه‌ای استثنایی تبدیل کنند. مردانی که همیشه پیش‌تر می‌روند،‌ در همه راه‌ها و در تمامی اوقات زندگی.

سرشار از طراوت‌های آروماتیک متضاد با نت‌های چوبی پرهیاهو ــ

این اثر جدید با دو غلظت متفاوت عرضه می‌شود که هر کدام دارای طراحی بویایی متمایز و خاص خودشان هستند: بنتلی مومنتوم ادو تویلت و بنتلی مومنتوم اینتنس ادو پارفیوم. بنتلی مومنتوم اینتنس که غلظت بالاتری دارد، شدت و غلظت این آمیزه را با ترکیبات جدیدی افزایش می‌دهد که تضادهای میان نت‌های آغازین و نت‌های پایه را ارتقا داده‌اند. نت لامی که جلوه‌ای صمغ‌آلود، سبز و فلفلی دارد، آکورد آروماتیک و خنک اسطوخودوس و شمعدانی را به حالتی ادویه‌ای‌تر و تندتر می‌رساند. نت‌های چوبی و کهربایی هم که خلوص نابی دارند، سرزندگی و شادابی این آمیزه را افزایش می‌دهند.

عطر نوآورانه و انرژی‌بخش بنتلی مومنتوم تمامی جنبه‌های هیجان‌انگیز و پیچیده مردان امروزی را به بیان درمی‌آورد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند بنتلی
عطار ناتالی لارسن
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، اسطوخودوس ، لامی
اسانس میانی دانه تونکا ، شمعدانی ، عنبر
اسانس پایه مشک ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Momentum Intense-بنتلی مومنتوم اینتنس
رایحه
7.2
16 رای
ماندگاری
6.4
16 رای
پخش بو
6
16 رای
طراحی شیشه
6.9
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بنتلی
اخبار برند بنتلی
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
معمولی، معتدل و شیرین، همه‌پسند
در ابتدا یکم بویی شبیه کاکل ذرت تازه میده! که مطبوعه ولی ادامه‌دار نیست.
در آخر به سبک جناب آرشیتکت اضافه کنم اگه از این رایحه خوشتون اومده می‌تونید عطر G از امپر رو تست بفرمایید.
29 تیر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری سعیده دهرویه

10
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بسیار عطر دوست داشتنی، زنده و آرامش بخش و لطیفی هست. با اینکه معتدل هست و میشه حتی چهار فصل ازش استفاده کرد، اما بهترین موقع برای استفادش از روزهای آخر زمستانه تا اواخر فصل بهار... در کل بسیار عطر خوبیه و حس خوب و آرامش رو تداعی میکنه.
18 فروردین 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری سعیده دهرویه

X
7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
این عطر دقیقا چه بویی میده؟ چیپ و بی کیفیت. هیچ بوی طبیعی در این عطر وجود نداره و بوها خیلی خیلی سنتتیک هستن و هویتی در بو دیده نمیشه. ولی برای من جالبه که وقتی زدم افراد زیادی بهم گفتن بوی خوبی میدم. البته عطرهایی به این شدت مصنوعی گاهی مواقع ما رو شگفت زده میکنن که چجوری یک نفر میتونه از این بو خوشش بیاد. ولی یک کار جالب بکنیم: به جای اینکه روی خودمون اسپری کنیم به دیگران بزنیم و خودمون به عنوان یک فرد ثانویه بو کنیم. این کار باعث میشه بفهمیم دیکران چه بویی از این عطر احساس میکنن که در این مورد بو مقداری متفاوت هست و اون همه بوی سنتتیک دیگه خودشون رو نشون نمیدن.
پخش بو: بد نیست، دست کم ۶ پاف لازم هست. ولی بعد از ۶ پاف پخشی در حد متوسط داره.
ماندگاری: نت های آغازی و میانی چندان پایدار نیستن و خیلی زود خودشون رو به نت پایانی میرسونن که یک بوی ناخوشایندی برای فردی که میزنه داره ولی قراره این نت چند ساعتی با شما باشه.
بویایی: همان گونه که عرض کردم نت پایانی یک مقدار زننده هست ولی برای کسی که میزنه، دیگران چندان متوجه این زنندگی نمیشن، نسبتا افراد زیادی از این عطر خوششون خواهد آمد.
بخریم یا نه؟ اگر عطرهایی که تهیه میکنین در رنج قیمیتی این عطر هستن تهیه این عطر معقول هست چرا که بویایی شما با بوهای سنتتیک آشنا هست و ماندگاری این عطر نظر شما رو جلب میکنه. عطرهای فرش ماندگاری پایینی دارن و این عطر توی فرش ها ماندگاری بالایی داره.
اگر عطرهایی با عصاره های طبیعی تهیه میکنین این عطر چندان برای شما مناسب نیست.
بلایند بای؟ با توجه به همه پسند بودنش معقوله.
07 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری هاشم پور

6
رایحه
3
ماندگاری
3
پخش بو
6
طراحی شیشه
پخش وبوی خیلی ضعیفی داره با این قیمت ارزش خرید نداره
13 دی 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور 🄼🄾🄽🄰

7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
بنتلی مومنتوم اینتنس
عطری شیرین و معتدل. گرمای این عطر کاملا کنترل شده و معتدله و به هیچ وجه سردرد آور نیست. نت هایی که در این عطر به کار برده شده، کاملا طبیعی و با کیفیت هستن و هیچ بوی مصنوعی به مشام نمیرسه. عمدتا بوی گل به مشام میرسه. فقط تنها نکته ی منفی این عطر اینه که یادآور بوی عطر های ایرانی غلیظ (با رایحه ی گل محمدی) هست‌. پخش و ماندگاری هم متوسط هستن. با تشکر.
04 مرداد 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور رضاحسین نوری

تو دیگه چرا ناتالی لارسون؟!!!
نازل تکراری و چيپ!
12 مرداد 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mohamad هاشم پور

5
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
دقیقا بوی ژک ساف اف اف میده بدک نیست ولی چندان جدید هم نیست روایحی هم که حس میشه صمغ و چوب و شمعدانی دانه تونکا عطر شیرینی هست پخش و ماندگاری نسبتا خوب
02 خرداد 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور سینا

عذر ميخوام جناب نظري، من خيلي متوجه منظورتون نشدم! من در مورد اينكه دوستم رايحه حرفه اي و خاص ميپسنده چيزي نگفتم و پرسش من چيز ديگه اي بود! احساس ميكنم اين نظر اشتباها زير پرسش من ثبت شده يا من متوجه منظورتون نشدم، بهر حال ممنون بابات وقتي كه گذاشتين...
21 دی 1397 پاسخ تشکر
مدیر محترم! ازتون خواهش دارم اکانتها رو کنترل بفرمایید. این همون ایکاروسه که با اکانت جدید به اسم دکتر هومن نظری اومده یا فرد دیگه ایه؟ با توجه نوع ادبیاتش به نظر میرسه شخص دیگه ایه.
اینجوری هم توهین به کاربر اصلیه (ایکاروس) و هم به بقیه اعضای سایت و هم ارزش و زحمات چندین ساله سایت و مدیریت محترم رو زیر سوال میبره
21 دی 1397 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام
هرگونه استفاده از نام و تصویر و ... کاربران خلاف قوانین ما می باشد
تذکر داده شد و حساب کاربری ایشان غیر فعال شد

سلام دوستان، ميخواستم براي تولد دوستم كادو بخرم، ممنون ميشم زير ٥٠٠ تومن چند تا كار معرفي كنيد، دوستم ٢٤ سالش هست و دانشجوي رشته پزشكيه، شيك پوش هست و معمولا نيمه رسمي ميپوشه نه خيلي اسپرت نه خيلي رسمي، ادكلن هايي كه خودش داره يا دوست داره Club de Nuit Intense و Mont Blanc Legend و Uomo Trussardi هست، من بنتلي مومنتوم اينتنس رو يجا تست كردم،١-٢ ساعت اول يه بوي مرطوب و نا مانند مثل بوي دريا ميداد ولي بعدش خيلي خوشبو شد ولي توِ نت هاي اينتنس دريا وجود نداره و توِ مومنتوم معمولي هست ولي مطمئنم اينتنس رو برام تست كرد!!! ميخواستم خواهش كنم اگر كسي اين دوتا رو تست كرده يه مقايسه بينشون بكنه هم از نظر رايحه و هم ماندگاري و پخش و توِ اين فضا ها چند تا كار هم معرفي بكنه...
همچنين در مورد كار هاي ايسي مياكه زير ٥٠٠ تومن كه ميشه دايسي پور هوم معمولي و اسپرت و اينتنس و بلو دايسي پور هم نظر بدين لطفا كه كدوم براي دوستم با اين مشخصات مناسب تره و اين ٤ تا كار رو هم از نظر رايحه و ماندگاري مقايسه كنيد لطفا...
21 دی 1397 پاسخ تشکر
سلام
ایسی میاک اسپورت و بلو د ایسی گزینه خوبی هست
26 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Kian

سلام آقا سهيل. من اين ادكلن رو چند ماه پيش خريدم. بوش بسيار شبيه CH مردانه معروف هست. در ابتداي امر بوي خوبي داره وجذبت ميكنه ولي بعد مدت كوتاهي استفاده خيلي زود تكراري ميشه. بوي چندان پيچيده اي نداره. براي من كه اينطور بود. براي استفاده روزانه ودم دستي خوبه. به نظرم اگه به CH علاقه داري انتخابه بدي نيست. پخش و موندگاريش هم متوسطه مثل همون CH .
04 آذر 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری داریوش

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟