MAJDA BEKKALI - J'ai Fait Un Reve Clair

ماجدا بکالی جی ای فت آن رو کلایر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36999
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ماجدا بکالی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-36999
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
790,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

من رویایی دارم، رویای جهانی که اختلافات و تفاوت‌ها آن‌چنان با یکدیگر هماهنگ شوند که امکان زاده شدن استثناها را فراهم سازند.

من رویایی دارم، رویای انسانی که در سراسر جهان به‌خاطر شأن و مقام انسانی‌اش مورد احترام باشد. انسانی اصیل که با وجدان و حافظه‌ای مشترک و متعلق به همه انسان‌ها زندگی می‌کند.

من رویایی دارم، رویای نسیم موزونی که انسان را با طبیعت آشتی می‌دهد.

من رویایی دارم، رویای روزی که هنر پاسخی باشد برای تسکین نفرت و پریشانی؛ هنر آزاد و جسورانه‌ای که استعدادها را به یکدیگر پیوند می‌زند، ذهن‌ها را به همدیگر متصل می‌سازد و عواطف بشری را از بند می‌رهاند؛ هنری که کارش ساختن پل‌ها در همان مکان‌هایی است که دیوارها آغاز می‌شوند.

برند ماجدا بکالی
عطار دوروتی پیات
طبع گرم
سال عرضه 2010
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، سدر ، چرم ، برگ درخت نارنج، لابدانیوم، شکوفه پرتقال ، لامی ، چوب گایاک، روایح دودی، پاپیروس ، برگ و جوانه انگور فرنگی، زیره سبز، فیبر بیدستران، روایح گلی
نمره کاربران
J'ai Fait Un Reve Clair-ماجدا بکالی جی ای فت آن رو کلایر
رایحه
6
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
8
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
J'ai Fait Un Reve Clair من یک رویای روشن دیدم!
پنجمین تستم از این برند دوست داشتنی و یک شاهکار دیگر
ابتدا بگم این عطر خیلی ملایمه مثل یک نسیم ملایم که شامه شما رو قلقلک میده. اصلا بولد نیست . رایحه ای دوست داشتنی از جنس ارامش .
در یک روز ابری حوالی عصر روی یک صندلی نشسته و اب پنجره یک نسیم ملایم به شما میوزه. همون هنگام یک رویایی رو برای خودتون متصور میشین و دوست دارین ساعت ها اونجا بشینید و با اون رویا زندگی کنین. این رایحه همچنین رویایی رو به تصویر میکشه ولی از نوع خوبش. رویایی که بهش دست پیدا خواهید کرد.
خود رایحه مخلوطی از فلورال و چرم و اندکی چوب هستش. رنگ بطری دوست داشتنی هست. پرفورمنس توی تست اولیه بالا نبود چندان ولی باید تست بیشتری انجام بدم تا نظر قطعی بدم. درکل بسیار ملایم و با کیفیت و دوست داشتنی بود هرچند من بیشتر با عطرهای بولد حال میکنم . طبع عطر گرم ذکر شده که به نظر من معتدل هست و چهارفصل قابل استفاده هست . کاملا هم یونی سکس هست.
02 آذر 1399 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط :  حسینی آیسان شادی نو
بازخورد های این کار خیلی خوبه . واقعا رایحه ملایم و دوست داشتنی ای داره . خانم هایی که بیشتر دنبال کارهای نیش هستند میتونن از این کار لذت ببرند چون بسیار شخصیت زیبایی داره . نسبت به ابسکیور خیلی اروم تره و در حقیقت رویاهاشون فرق داره انگار .
ولی برای دوستانی که دنبال یک تم قوی از یک نت یا رایحه ای بولد هستند مناسب نیست.
05 آذر 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : پرنیان  Someone Out There Saba
این چهارمین تست من از این برند بود و می تونم بگم دلنشین ترین عطر از نظر بنده بین این چهار تست.
رایحه ای بسیار ملایم و دوست داشتنی
از ابتدا تا انتها هیچ نت آزارنده ای پیدا نکردم سراسر لطافت و آرامش. واسه "شامه ی غیر حرفه ای" من نت بولد و قابل تشخیصی نداشت😅
رایحه بسیار با کیفیت، مخلوطی از گل ها و اون ته بوی دوست داشتنی برند مجدا هستش (مخلوط خیییلی خیلی ظریفی از چوب و چرم) که بسی لطیف تر و ملایم تر از باقیشون توی این عطر کار شده.
طبع عطر کاملا معتدله و وقتی دیروز زیر بارون این عطر رو استفاده کردم رایحه اش فوق العاده دوست داشتنی تر شد.بهترین فصل استفاده ازش پاییز و بهار می تونه باشه به نظر بنده
به نظرم این عطر بیشتر به سمت زنانه گرایش داره. مخصوصا خانم های آروم و لطیف و مهربون که توی هر شرایطی لبخند ملایمی روی صورتشون هست و در همه موقعیت ها با آرامش رفتار می کنند و به آرومی صحبت می کنند و وجودشون اگه آغشته به این عطر باشه آرامش رو دو چندان به اطرافیان منتقل می کنه و البته اغلب اوقات لباس روشن می پوشن.
پخش بو در نیم ساعت اول خیلی خوب، و بعد از اون متوسط ولی ماندگاری متوسط رو به خوب. بطور کلی با تست در موقعیتهای مختلف پرفورمنس این کار رو متوسط می دونم که البته با توجه به جنس رایحه، این عطر نیاز نداره که فریاد بزنه و خودش رو به همه نشون بده
دیروز که این عطر رو پوشیده بودم بازخوردهای خیییلی خوبی از دوستانم گرفتم و در صدر لیست خریدم قرار گرفت.


[EDITED] 1401/09/15 16:23
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط :  حسینی پرنیان

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟