NASOMATTO - Hindu Grass

ناسوماتو هیندو گراس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36758
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر گیاهی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ناسوماتو
کشور مبدأ : هلند
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-36758
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 150
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
7,550,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    9
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    9
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 56
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ناسوماتو هیندو گراس برای آوردن کمی گرما و مهر به جهان طراحی شده است. به محض افشاندن آن به گردنتان، با رایحه‌ی جنبی چمن و نُت‌های نعناع هندی از شما استقبال می‌شود. ناسوماتو برند عطری از هلند است. الساندرو گوالتیری دستی در خلق تمام پرفیوم‌های زیر چتر این برند دار و معتقد است عطرها طراحی می‌شوند تا زندگی خود را داشته باشند. 

نوع عطر اکستریت د پرفیوم
برند ناسوماتو
عطار الکساندرو گولتیری
طبع خنک
گروه بویایی معطر گیاهی
کشور مبدأ هلند
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، ترکیبات سبز ، تنباکو ، علف
نمره کاربران
Hindu Grass-ناسوماتو هیندو گراس
رایحه
7.4
17 رای
ماندگاری
8.1
17 رای
پخش بو
7.4
17 رای
طراحی شیشه
7.9
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ناسوماتو
اخبار برند ناسوماتو
نظرات کاربران (16 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
شروعی طوفانی از پچولی وحشی و افسارگسیخته ، پچولی در ابتدا کمی گزنده ست و لایه ای از حس خاکی و نیمه کافوری روش نشسته ، این فضای چوبی ، خاکی و نیمه کافوری پچولی توسط حس سبز چمن کمی رام میشه و رفته رفته فضا اروم میشه ، در ادامه رگه هایی از تنباکو رو داریم که به زیبایی پچولی را پوشش میدهد ، تنباکو در اینجا شیرین و آلبالویی نیست و چهره ای تلخ از تنباکوی سنتی رو در اینجا داریم که بصورت زیرپوستی ظاهری کاریزماتیک و نیمه کلاسیک به پچولی میدهد .
پخش و ماندگاریش بنظرم خیلی خوب و با دو پاف تا ساعتها بصورت محسوس به مشام میرسید.
اونایی که با گوالتیری و عطرهایی که این پرفیومر ساختارشکن طراحی میکنه اشنا هستند میدونن اصولا عطرهای نازوماتو خیلی سیف نیستند و با کسی شوخی ندارند و لازمه که قبل از خرید دکانت تهیه و تست بشه .
04 شهریور 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کورش اچ
بنده از مخاطبینی هستم که با توجه به عمر ۲۰ ساله عطربازیم بیشتر از نظریات دوستان استفاده میکنم.لطفا عزیزان اگر عطری تست میکنن نتیجه ای که خودشون گرفتن رو بنویسن.جناب مددی نظر شما دقیقا از روی نظر آقای اسدی که درسایت عطر سرا ذیل هیندوگراس نظر دادن کپی شده.درصورتی که اون نمونه عطر.رایی هیندوگراس هست که کیفیت قابل قبولی هم داره و این عطر اورجینال .هردو را دارم بنده .این نظر درمورد اورجینال صدق نمیکنه.
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حسین توکلی آرش
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد !
درود جناب طباطبایی
نزدیک به سه سال است از خانمی در اینستاگرام عطرهایم را تهیه میکنم خانمیست بسیار مهربان و با حوصله (آنچه خوبان همه دارند او یکجا دارد)
همیشه قبل از خرید با او مشورت میکنم و این نظر او بود
همینطور که در وات ساپ با جناب دکتر شاهین اسعدی عزیز برای تهیه عطرهای لطافه و الحمبرا از او مشورت میگیرم
با این اوصاف هیچ چیز از ارزش آن خانم بزرگوار برایم کم نمیکند چرا که هدف او کمک به من در انتخاب عطر هیندوگراس بود (به شدت شیفته عطرهای این عطار خاص شده ام) حال میخواهد این ادبیات را از کسی قرض گرفته باشد یا خودش نوشته باشد
فضای این خانه کمک به دیگری در انتخاب هایشان میباشد
وقتی جناب اسعدی عزیز از مزایای عطرهای برند الحمبرا با جان دل مینویسد آیا او فروشند عطرهای الحمبرا ست؟قطعا خیر!
پس در درج انتخاب کلمات اندکی صبور باشیم!
و در آخر بسیار ممنونم از شما
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کامیار فخر
جناب مددی عزیز بنده قصد بی احترامی یا توهین خدمت شما بزرگوار را نداشتم و ندارم.جناب اسعدی اگر نظری عنوان میکنن اون عطر و تست کردن و نظر شخصی خودشون رو نوشتن.که صد البته بسیار کمک کننده هست .نظری که شما ذیل عطر هیندوگراس گزاشتین که کپی نظر آقای اسدی ذیل نمونه باز طراحی این کار هست.نه خود عطر اورجینال .پس کسی که میخاد انتخاب کنه. فکر میکنه این متن مربوط به اورجینال وتصمیم میگیره .پس کمکی به ایشون نشده.من چون هردو نمونه را دارم با اطمینان خاطر عرض میکنم .نمونه اورجینال با نمونه باز طراحی تفاوت‌های زیادی دارن .نمونه عطر .رایی کیفیت خیلی خوبی داره ولی با نمونه اورجینال از لحاظ هرم بویایی و پراکنش تفاوت‌های قابل توجه داره

06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیر علوانی سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما و همچنین از جناب آقای مددی بزرگوار و پاک سرشت کمال سپاس دارم. با توجه به ذکر نام من برای این عطر که البته هم شما و هم آقای مددی عزیز مستحضر هستید که من جز در سایت عطرافشان در هیچ سایت معطر دیگری فعالیت ندارم و همانطور که جنابعالی به درستی اسم فامیلی ها را درج فرمودید در نظرتان، اون نوشته ی درج شده در سایت ع.ط.ر.س.ر.ا فکر میکنم متعلق به آقای اسدی که در این محفل نیز فعالیت دارند میباشد و یا شخص دیگری است که فامیلی اش اسدی هست نه اسعدی....
به هر حال از عنایت همه ی عزیزان سپاسگزارم.....
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmood.R
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مددی بزرگوار از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. بسیار خوشحالم که میتوانم برای شما و سایر عزیزان در حد خودم مفید باشم.
بهترین ها برای شما دوست گرامی.......
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmood.R
سلام وعرض ادب
منظور بنده این بود جناب اسعدی عطری که نظر میدن حتما تست کردن وبعد نظر میدن.
اخوان اسدی که هم اینجا وهم در عطرسرا فعالیت دارن از مطلعین و کارشناسان درصنعت عطر هستن.
سپاس از همراهی شما
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محمد اسدزاده فاطمه فیضی
یعنی میفرمایین بین محصول عط. سرایی و اورجینال تفاوت زیادی هست ؟ از چه لحاظ ؟
26 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سميرا_ال

بوی دوستی و صفا و صمیمیت میده
و آرامشی عمیق
این بیشترین حسی بود که ازش گرفتم
در کل یه عطر استثنایی ه
31 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mada_London Perfumex

9
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
یه رایحه گیاهی فوق العاده، اما به هیچ عنوان برای بلایندبای توصیه نمیشه.
بسیار خاص و از نظر من یه شاهکار
13 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سالمی MAHMOUD

از نظر شامه من گل محمدی خشک در بازار میفروشن یه ذره بهش گوچی گیلتی ابسولوت و پچولی اضافه کنید
30 بهمن 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : حامد.ج sinash

با سلام و عرض تکریم خدمت دوستان گرامی و عطر باز :( عطر هندو گراس با اولین پاف که از افشانه استخراج میشه رو دست یا لباس یه رایحه گس و خشک و سبز و چوبی تندی داره که شاید واسه شامه های اماتور و تازه کار رایحه خوشایندی نداشته باشه رفته رفته بعد از گذشت اسپری حدودا 10 تا 15 دقیقه که بیشتر توصیه میشه برای تست این عطر اگه عطر رو روی دست یا لباس شخص دیگه ای بزنید بهتر است رد بوی ان را دنبال کنید این ادکلن رایحه خاصی داره که روی خود فردی که عطر روی لباس اسپری کرده شاید خوش و خوشبو نباشه بعد از اسپری روی لباس شخص دیگه دنبال شخص راه بروید و بعد میفهمید که این عطر چه شاهکاری است یه رایحه خاکی و نمناک که مشابهتی با بوی خاک بارون خورده داره که از دو نت و عنصر علف و پچولی لاتین پدید اومده ردی از خودش بجایی میذاره که واقعا در ذهن و روح ادم ثابت و همیشگی میشه قطعا اگر برای بازخورد این عطر را میخواهید در فضای باز استفاده کنید چون این عطر رایحش از دور عالیه و اگر میخواهید در فضای سر بسته استفاده کنید حداکثر دو تا چهار پاف بزنید چون ممکنه سر درد برای خود شخص داشته باشه موید و پیروز باشید.》
04 دی 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مهدی آلالیتا

سلام خدمت دوستان خوشبو.
یه راهنمایی از اساتید گرانقدر میخوام.
از یکی از دوستانم شنیدم که،هیندو گراس تقریبا نود درصد شبیه یاتاقان هست.
میخوام بدونم این گفته صحت داره یا نه؟
ممنون میشم از اساتید اگه راهنمایی کنن
22 آبان 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه بابک
سلام.
حتی 10 درصد هم شبهات ندارن. نوتهاشون رو هم که ببینید متوجه میشید.
یاتاقان بر پایه سوزنی برگها و گالیبانوم و یاس و نوتهای انیمالیک مناسب فصل سرما
هیندو گرس سبز و علفی و باطروات، رز، پچولی... مناسب فصل گرما
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Arad felegari jalal
سلام دوست عزیزم باید خدمت حضرتعالی عرض کنم که نه ، شباهتی بهم ندارند یاتاقان یک جانور انیمالک هست و هندو گرس یک عطر پچولی و چرک ... خوب یاتاقان عطر گرمی هست و بر خلاف دوست عزیزم که برای شما پاسخ داد هندو گرس برای فصول گرم مناسب نیست و برای پاییز و زمستان مناسب میباشد ... از باب رایحه اصلاً شباهت ندارن ولی از باب فضای ذهنی هر دو یک فضای گرم و دلنشین و صمیمی را در ذهن شما تصویر سازی میکنن.
24 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سعید زند

بازیِ محزونِ جوجه کلاغ‌ها لابه‌لای علف‌های وحشی...! اثری معتدل با رایحه‌ی چوبی گیاهی سبز. تلفیقی احتمالی از پچولی و وتیور، چارچوبی خاکی و تظاهری از چرمِ کم‌رویِ غیرحیوانی [به‌مانند چرم‌های گیاهی که از کاکتوس‌ نوپال ایجاد می‌شوند] با کشش‌های مشک‌گون، ردی رقیق از دودِ گیاهی و اتمسفرِ دوقطبیِ تر و خشک. یکی از زیبایی‌های این عطر همین‌جاست. یعنی برخوردِ جریان‌های خشک با مویرگ‌های نمناک، سرد و آب‌انبارگونِ سبز. در قلب این مخلوق مابین طیف‌های گیاهی بروزی گس و تلخ وجود دارد که برای من بسیار یادآور بوییدنِ برگ سبز و تازه‌ی ماری‌جواناست. در بین گونه‌های مختلف گیاه کانابیس مدلی پیوندی یا به‌اصطلاح هایبرید وجود دارد [متشکل از دی‌ان‌ایِ زیرگونه‌های سَتیوا و ایندیکا] به‌نام وایت ویدو [white widow] یکی از گونه‌های این گیاه در دورانِ اوجِ رشد هم‌چنان کوتوله است و بصورت تقریبی در مدت‌زمانِ هفتاد الی نود روز به بلوغ کامل می‌رسد. اگر ماقبل گل دادن برگ‌های کُرکیِ بامزه‌اش را کف دست له کنید دقیقا یکی از رگه‌های هیندو گراس را خواهید یافت! مغز این مخلوق بیش‌از آن‌که جنگ را بشناسد با صلح آشناست و از این‌رو برون‌گراییِ مسالمت‌آمیز هم دارد. استخوان‌ش با منم‌منم، خودنمایی، فریب، لاف و هیاهو پُر نشده، میل به تغذیه از نارسایی‌های بطنی و کاستی‌هایِ درونِ بشر ندارد، با خواب‌گری و تلقین برای خود مقبولیت نمی‌سازد، توسط عناصرِ تسلطِ حسی، چیرگی را از درختِ روانِ آدمی‌زاد نمی‌چیند و برای به‌هرحال فریبنده به‌نظر رسیدن یا به‌هرطریق عرض‌اندام کردن به‌وجود نیامده. نشده، ندارد، نمی‌سازد، نمی‌چیند و نیامده که ازآن افسانه‌ی محلی نساخته‌اند، بود یا نبودش برای کسی آن‌چنان مهم نیست، تفسیرهای هایپرآرتیستکال در هیچ اتمسفری برایش نمی‌نویسند، از هر صد طرفدارِ نازوماتو شاید فقط یک‌نفر میل به هم‌زیستی با او را داشته باشد و بر سر تصاحبِ سرزمین‌ش جنگ‌های صلیبی یا نبردهای پارتیزانی به‌پا نمی‌شود. قلب را چنگ می‌زند گاهی که ای آدمِ سابق و آدمکِ فعلی تو روزی در بُرشی از زمان با رنگ سبز رازهای مگو داشتی. بله. به دور از غوغای جهان و خارج از کانونِ توجه گوشه‌ای نشسته و با تو از رنگ‌پریدگیِ رنگ‌ها می‌گوید. رایحه‌ی غمگینی‌ست. ای کاش نشر و ماندگاری از این هم کمتر بود. شبیه به خاطراتی که مات شده‌اند و دوراز دسترس هستند. اگر این‌چنین بود می‌شد با آن به کنجِ پستوهای تنهایی گریخت. در خود مچاله شد و مرور، مرور، مرور... یادآوری؛ تکرار، تکرار، تکرار... لبخند؛ سکوت، سکوت، سکوت... کارگرِ تمام‌وقتِ معدنِ خاطرات! به‌هر روی هیندو گراس فرزند از یاد رفته‌ی خانواده است. شبیه به نامه‌ای که برای همیشه برروی یک میزچوبی جاماند... عجب کشفی! بله. عطر جامانده‌هاست...!
22 مهر 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : nazanin علیرضا موسوی
جناب مسیح عزیز و استاد، درود فراوان به شما.
استاد،سوالم رو مستقیم از خود شما بپرسم.
آیا شباهتی بین هیندوگراس و یاتاقان هست؟
لطفا جواب و توضیح بدید،خیلی برام مهمه.
پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : رضا یگانه امیر رنجبر
و محمود درویش عشق را این‌چنین تشریح کرد : آشوب‌گر، خودخواه، تیره‌ و تاریک اما روشنایی می‌بخشد! تهی و پر از تناقض. حیوان؛ فرشته‌ای به نیرومندی هزار اسب. به سبکی یک رویا. پر شبهه، درنده و روان. عشق قاتل است و بی‌گناه! با کمی اغماض می‌توان نوشت اثرات‌جانبیِ یاتاقان کارون از جنسِ همین جمله‌ست. درود برتو. یاتان، یاتاقان، یاتاگان با بهره‌گیری از عناصر حیوانی به‌ويژه کاستوریوم به باوری مستقل از چرم می‌رسه و یک کرکتر آش‌ولاشِ بی‌اعصاب با چهره‌ی کلاسیک خلق می‌کنه. منو یاد مردهایی می‌اندازه که خیلی‌سال پیش یک‌شب وقتی همه‌جا رو مه گرفته بود همه‌اشون توسط موجودات ناشناخته ربوده و برای هميشه ناپدید شدن! شاکله‌ی اصلیِ اثر هم می‌توان این‌طور تشریح کرد : پرحرارت، شیپغ چرمی حیوانی، چوبی معطر سبزگون تند با مقادیری از خصلت‌های گل‌بو (بهره‌مند از یاس) که دودِ رقیق خشکِ غیربخوری هم این‌هارو همراهی می‌کنه. اخلاقِ انیمالیکِ یاتاقان می‌تونه برخی افراد رو تا سرفصل‌های مربوط به اوریک‌اسید هم پیش ببره. اما شبیه به سالومه، ماسک تونکن، کوبلای خان و... نمی‌شه. یعنی بیش‌تر تمایلات سرکه‌مانند داره و نه الزاما ادرارگون. اما هیندو گراس در جهانی از مادر زاده شد که دیگه اون مردها درش نبودن. یعنی در سیاره‌ای دیگر برای جمعیتی نوظهور از الفبا، فرهنگ و فلسفه‌ای کاملا متفاوت‌ صحبت می‌کنه. همان‌طور که سپهر به‌دقت اشاره کرد این عطر معتدل، گیاهی سبز، علفی محسوب می‌شه که اتمسفرِ تقریبا نمور آب‌انبارگون و کمی کهنه داره و ازنظرمن غمگین‌ترین اثر گوالتیئری هم هست! به‌عبارت‌دیگر او با این زبان و وزن هیچ شعر دیگری نداره! بقول فروغ تکیه داده در حفاظِ سبزِ پیچک‌ها...! من که می‌گم از بین عطرهای گوالتیئری هیندو گراس و بارائوندا رو بزنیم زیر بغلمون، ویزا بگیریم و برای هميشه بریم به سرزمین آدم‌های فراموش‌شده و بی‌خیال. جایی که کسی به اسم عطر دیگران اهمیت نمی‌ده. نشر و ماندگاری مهم نیست. همون‌جا که زندگی هنوزم به‌خودی خود بوهای خوب داره! همین‌جای قصه بود که حضار خمیازه کشیدند و با خودشان گفتند عجب گرفتاری شدیم! / ساده بگو شبیه هستن یا نه؟ خیر جانم نیستن. مگر در مویرگ‌های سبز که خب در جهان عطر این‌دست هم‌شکلی‌ها اصلا شباهت محسوب نمی‌شه. فقط اگر تمایلِ خرید داری لطفا باهاش معاشرت کن. و این‌که استاد هم خودتی جانم :)
23 آبان 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : Rezvani nazanin

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود دوستان
هیندو گراس یک کار سبز یه کار خیلی سبز ، اصلاح کنم خیلی خیلی خیلی سبز!
تصور کنید توی پارک هستین و روی چمن دراز کشیدین و سرتونو گزاشتین روی چمن و نسیم ارومی شروع ب وزیدن میکنه ... توضیح بیشتری نمیدم :)
این کار یکی از کارای متفاوت گولتیریه که با بقیه کاراش فرق داره
این عطر ب شدت جذابه ، اگر ب کارای سبز علاقه دارید میتونه یکی از بهترین انتخابها باشه
30 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Diana MAHMOUD

بنده عاشق این کارم.وبه دوستاران عطرهای پچولی محورپیشنهاد میدم حتما تست کنند.بنده هم اورجینال وهم یکی دو کار از مشابه بوهای این کارراتست کردم.
توصیف رایحه به این صورت یه دشت پراز علف وسبزه را درنظر بگیرین که لابه لای اونا بوته نعناع هم هست و بارون خورده .حالا یه مشت از خاک وعلف وبوته نعناع را بردارین مخلوط کنین تو دست وبو بکشین .فضای کلی اینجوری وخیلی حال آدم وجامیاره .پخش ماندگاری هم عالی .خط بوی بسیار باکلاسی به جا می زاره .درابتدای اسپری یه مقدارتندوتیز ولی چند دقیقه که بگزره و عطر باز بشه شمابایه بوی بسیار جنتلمن وزیبا روبرو می شید.
09 مهر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Mahyar علیرضا موسوی
مشابه این کارو معرفی میکنید؟دکانت ش رو جایی ندیدم.
11 مهر 1400 پاسخ تشکر
دوست عزیز منطورمنظور بنده شبیه سازی های داخلی که انجام میدهن ازسرکنجکاوی تست کردم.که لطافت رایحه اورجینال را نداره.وبنده هم مشابه این کار ندیدم تاحالا.ولی فکر کنم دکانت این کار را از سایت ت...و..بتونین تهیه کنین
12 مهر 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : IRRO neda
سلام دوست عزیز .امروز یه کار ازاتلیه کلون به نام پچولی تست کردم شباهت بسیار خوبی به هیندوگراس داشت.البته پخش وماندگاری اونو نداره ولی حجمش ۱۰۰میل بود قیمت مناسب .ارزش خرید داره چون ۱۰۰میل .
14 مهر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی IRRO

عاشق نعنا هندیش هستم،دیروز قبل رفتن به محل کار پوشیدمش تا اول خودم بعد همکارانم رو حالشونو جا بیارم،۶-۷ ساعت باهاش کار کردمو ازش لذذذذت بردم،تازه تحسین همکارم از پخش بالاش رو هم در پی داشت!من چون بویاییه نه چندان قوی ای دارم به هر کاری پخش خوب نمیگم بنابراین در مورد نظر دادن در مورد پخش عطر سختگیر هستم،تعجب میکنم چرا به این کار نمره پایین پخش رو دادن!از اون عطرها هم نیست که بعد چند ساعت بینیتونو پر کنه و دیگه چیزی متوجه نشین ازش.
کاری که من دارم در واقع یک اورجینال تستر از این کار هست و نمیدونم طبیعی هست با نه ؟! ولی داخل محلول شیشه موادی گرد مانند معلق هست!
به هر حال از نظر من کاری با پخش و رد بوی بالا اومد که با توجه به تجربیات قبلیم از دیگر کارهای ناسوماتو،علاقه منو به کارهای گوالتری بیشتر کرد.
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Ahmadreza
سلام
ضمن تشکر از بررسی خوبت
اما به نظر من میزان تشخیصِ پخش و رد بوی هر عطری "قرار گرفتن در محیط باز" هستش.
محیطِ بسته اطلاعات درستی در این باره به ما نمیده.
من تقریبا هر عطری رو که در محیط بسته تست کردم از پخش و رد بوی خوبی برخوردار بود ولی فقط تعدادیشون در فضای باز حرفی برای گفتن داشتن.
(البته با تعداد پافِ بیشتر)
مگر اینکه ما فقط در محیط بسته بخوایم عطر بزنیم که خب اکثر عطرها همراهیمون میکنن.
ممنون
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Jamal nazemi سوشیانت
دوست عزیز تسترشو از کجا تهیه کردین ؟ از اصالت کالا مطمئنید؟ !
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
من احتمال میدم این کاری که شما دارید فیک باشه چون چند وقت پیش چندتا کار از ناسوماتو از جمله همین هیندوگراس رو در فروشگاه معتبری تست کردم و گرد معلق داخل مایع شیشه نبود دلیل بعدی اینکه پارسال من وان میلیون پرایو رو خریداری کردم و یکی از همکارام که خیلی از بوی اون خوشش اومده بود میخواست بخره که چند روز بعدش یه‌وان میلیون پرایو خریده بود که میگفت از جایی به عنوان تستر بدون جعبه خریده با قیمت مناسب! داخل شیشه اون ادکلن هم یه چیزایی مثل گرد سفید رنگ بود مایع عطرم یه مقدار تیره تر از ادکلن من بود و یه حالت چرب و روغنی داشت کاملا مشخص بود شیشه اصل رو با اسانس پر کردن و جالب اینکه پخش و ماندگاری فوق العاده بالایی داشت که انگار غیر طبیعی بود البته وان میلیون پرایو من هم پرفورمنس نسبتا خوبی داشت و خودم راضی بودم ولی اصلا قابل قیاس با اون به اصطلاح تستر نبود و نکته بعدی اینکه اون تستر بوی یکنواخت و کسل کننده ای داشت در صورتی که همکارم خودش میگفت ادکلن تو یه بوی دیگه ای میده دلنشین تره ولی در کل امیدوارم از کامنت بنده دلخور نشید من فقط احتمالات و تجربه ای رو که داشتم رو گفتم.
08 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Jamal nazemi سوشیانت
درود به همه دوستان
علی شهرابی عزیز بابت راهنماییت سپاسگذارم،ابی جان از شما هم ممنونم،حقیقت منو به شک خوب انداختی!
خدمت امیر محمد عزیز هم بگم که از یکی از سایتهای معروف بین المللی(نمیدونم میتونم اسم بیارم یا نه)که فروشنده ای از روسیه با قیمتی حدود ۳۰٪ پایینتر از قیمت شرکت مادر برام فرستاد،طبیعتأ چون تستر هست نمیتونستم توقع داشتن بچکد روی جعبه و روی شیشه داشته باشم،شیشه با درب چوبیش هست با جعبه سفیدی که بر روی اون عبارت(not for sale) نوشته شده.
پیش از این یک بارائوندا از شرکت مادر خریده بودم،وقتی اون رو هم امروز چک کردم دیدم برعکس این کار تا حدود زیادی زلال هستو شکمو بیشتر کرد!!
10 اسفند 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی Ebi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟