PENHALIGON'S - Halfeti

پنهالیگونز حلفتی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35911
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پنهالیگونز
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-35911
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
470,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PENHALIGON'S Halfeti - پنهالیگونز حلفتی

نخستین بار در سال 2015 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، گریپ فروت ، هل ، گیاه درمنه، سرو ، زعفران ، رز ، یاس، جوز ، دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پنهالیگونز
عطار کریستین پروونزانو
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت ، هل ، گیاه درمنه، سرو ، زعفران
اسانس میانی رز ، یاس، جوز
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود
نمره کاربران
Halfeti-پنهالیگونز حلفتی
رایحه
8.8
4 رای
ماندگاری
8.3
4 رای
پخش بو
8
4 رای
طراحی شیشه
9.5
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
یه عطر مرکباتی فوق العاده باحال.من خیلی با دستریزش حال کردم.این عطر به نظرم بسیار لوکس و دلفریب است.
04 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان

عرض سلام و روز خوش به دوستان عزیزم:
Halfeti شالوده لوکس انگلیسی که ترکیبی بدیع و کاملا اشرافی رو از روایح چرمی ، چوبی ، معطر و اسپایسی و همچنین شخصیت متفاوت و نوآورانه ایی از عود رو به مخاطب ارائه میکنه.
جنس عود و زعفران بسیار تلطیف شده و مدرن در نظر گرفته شده در این عطر و همین موضوع جذابیت و کشش فراوانی رو برای شخص من داشت.
عطری گرم و ریچ با تلخی بسیار دوست داشتنی که حضور روایح اسپایسی در حالتی تازه و تند و تیز، شور و انرژی خوبی رو به آغاز کار داده.
بعد از شروع گرم و معطر آغازین بلافاصله چرمی نیمه مرطوب، خاکی و چوبگون به همراه نت عودی بسیار شیک که حالاتی از نت های تنباکویی رو در بر داره به هرم بویایی کار اضافه میشه. از نظر شخصی بنده حس و حال چرم Halfeti بی تشابه با چرم به کار رفته در پرایوت لیبل جووی نیست. چرمی با حالات چوبی و تیز و گازدار که خیلی به استحکام و لوکس شدن هرم بویایی عطر کمک خواهد کرد.
شاید به صورت موقت یادآور عطرهایی مثل سری black بولگاری و مشابهینش باشه ولی خیلی زود نمایش لوکس و اشرافی خودش رو پیش خواهد گرفت.
قبلتر هم خدمتتون عرض کردم جنس و نوع شخصیت عود و زعفران به کار گرفته شده در این عطر بسیار جذاب و خلاقانه بوده.نتی بسیار شیطون و اغواکننده از عود که نه خیلی عبوس و اتو کشیده ، و نه خیلی جلف و سبک فرموله شده.
تزریق هرم فلورال با حاکمیت رز در متعادل ترین حالت ممکن، آغاز درای داون این عطر رو رقم خواهد زد. درای داون تقریبا گرم که بواسطه کومارین و مشک و وانیل حالتی نیمه پودری و گورماند به خودش گرفته.
من بواسطه نوع سلیقه شخصیم خیلی با این عطر کیف کردم. عطری با سیاژ و خط بوی جذاب و قدرتمند که شامه هر مخاطبی رو تسخیر خواهد کرد.
عطری هست که حسی لوکس بودن و غنای خودش رو خیلی با آرامش و سر حوصله به مخاطبش القا خواهد کرد.
پرفومنس و شفافیت و کیفیت کار هم خیلی بالاست و یقینا از استشمام این کار لذت کافی رو خواهید برد.
پیروز و پایدار باشید دوستان خوبم
14 اسفند 1401 پاسخ تشکر
29 تشکر شده توسط : Mohamad مهدی رشیدی

با سلام خدمت دوستان
حلفتی halfeti
تغییر مرز های لوکس بودن
عطری الهام گرفته از روستای حلفتی با رز های سیاه خاص
شروعی مرکباتی گیاهی و ادویه ای همزمان به صورت اکوردیک فضایی دوستانه رو به نمایش میذاره که با شیرینی زعفران و طبع خوش هل فضارو کاملا گرم تر میکنه
با ورود عود و چرم شاهدی تضاد و تقابل رو در رویی از از تلخی و شیرینی رو شاهد هستیم که اوج لوکس بودن رو در این نقطه میبینیم و پایه رو سدر و مشک وانیل تونکا انجام میدن
غالبا نت های عود و چرم و به خصوص سدر رو میشه ساختار عطر نام برد
گروه بویایی روآکورد های چوبی قوی و ادویه های گرم و آروماتیکی اندک دونست
کاملا یونیسکس
عطری برای دورهمی های دوستانه
30 دی 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : نیک صدرا نازی جاوید

باور کنید یا نه اومدم عطرافشان یکی از نظرات شما رو پیدا کنم و پیگیر بشم که خیلی وقته نیستید چرا؟ دیدم پیام جدید اومده. ذوق کردم. عجب نوشته ای . ممنون....
03 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : امیر بریموندی ارژنگ بوترابی

کمی تا قسمتی در سایه روشنهای پوچستان پر از غمناکی پائیز در سلّول هر زندان غباری بغضگاهی با کمی رگبار خون از چشم سگ آلوده تر از تزریق هر معتاد در تهران سرابی نیمه آبی، وهم در وهم دو مرغابی شرابی جاری از جنّات تجریش و پل شمران دما تا بی نهایت صفر، در حجم مکعب خشت و مه با غلظتی از درّه یوشایوش تا یمُگان جذامی کاملن واگیر در حال فراگیری و یک جبهه هوا زیر هوس در هر نفس پنهان تگرگی نسبتن یکریز تر از برگ در پائیز و مرگی عمدتن یکدست مثل صحن گورستان زمان تا قسمتی پهلو به پهلوی زمین ثابت زمین روی مداری برمزار خویش سرگردان سگی تا قسمتی ولگرد

از خرپشته بالاتر و بالاتر سگی آنسوتر از گرمابه‌ی کاشان سحر در آستین قسمتی از آخرین شاعر نسیم آرامشی درآستان اوّلین توفان نفس‌ها تنگ، سرها درگریبان، سقف ها کوتاه غبارآلوده مهروماه در نُه توی سنگستان دری تا نیمه روی پاشنه لولا به لولا لا دری باتخته جوراجور واز دیوار روگردان نه تصمیم کسی کبری تر از سقراط زهرآشام نه از امشاسپندان گوسپندان را غم چوپان شبی چندین شکم آبستن از خورشیدِ همسایه که چندین «توله شب» تا صبح می‌اندازد از زهدان شبی با احتمال یک لباس زیر روی تخت لبی جامانده بر هر قسمت از دیواره ی لیوان

شبی تا نیمه نیمایی، شب تیره، شب تیره قبایی ژنده روی شانه‌های شهر، آویزان تمام راه ها تا یک خرابه آنطرف تر باز زنان بازو به بازو مست در پیکار با مردان زنی تا قسمتی خورشید را از سفره بردارد دلی قسمت کند با این، سری مهمان شود با آن سری تا قسمتی سنگین، سری بالا و در پائین دلی تا قسمتی خونین تر از پیراهن عثمان سری دلکنده از حتا در و دیوار دلسردی دلی پاتا به سر در باتلاق درد بی درمان سری با خنده‌ی ستّار خان بر نیزه می‌گرید دلی تا نیمه زیر چکمه‌های چرم باقرخان تو را از چند سیگار آنطرف تر دید این خورشید که خون فوّاره زد اطراف میدان بهارستان

الفتی عطری تنباکوی سیگار و بوزی با ته مایه‌ای از چرم؛ تلخ و تیره که اصلن ذره‌ای زنانه نیست یعنی بوی گل و مل نمی‌ده نمی‌دونم چرا عطرافشان زده زنانه؛ حتا اگر فرگرنتیکا نگاه کنید می‌بینید زده یونی به عشاق سداکتیو بودیسیا به شدت پیشنهاد می‌شه. این شاهکاری است که فقط یک جادوگر ماهر می‌تواند به او زندگی بدهد، آفرین آقای پروونزانو! من واقعن شگفت زده شدم وقتی اسپریش کردم، حلفتی منحصر به فرد، مرموز، نفسانی و حتا شیطانی است. روز بعد دوباره آن را امتحان کردم و کاملن در طلسم آن افتادم. اگر از تنباکویی‌های خیس که بوی آلبالو می‌دن خسته شدین بفرمایید
02 دی 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : سالمی Mahyar
آن مرد با اسب آمد

[EDITED] 1401/11/22 02:08
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ATR سلطان عطربازهای ایران و توران

بسیار عطر باوقار وباشخصیتی .برپایه هل وزعفران وسرو که درابتدای اسپری فضا را دربر میگیره .هرچه جلوتر میریم روایح چوبی خودنمایی بیشتری میکنند ورقص روایح رو کاملا حس میکنید.این عطر به نظر بنده کاملا یونی هست وبرای یه خانم میانسال و پوشش رسمی میتونه مناسب باشه .کار خاص وفاخری.واقعا پنهالیگونز تک تک کارهاش فاخر و خاص طراحی شده .امیدوارم به مجموعه عطرافشان اضافه بشه.
12 شهریور 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : پرنیان ع میرزایی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟