ramon molvizar - 4elements

رامون مولویزار 4 المنتز

زنانه
کد کالا : ATR-35876
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : رامون مولویزار
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-35876
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 6
توضیحات

ramon molvizar 4elements - رامون مولویزار 4 المنتز

نخستین بار در سال 2011 روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع خنک آن می باشد و در دسته عطر های گلی چوبی مُشکی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، رز ، گل برف ، روایح چوبی، گل پنجه مریم ، خربزه ، تمشک ، خاک زمین، بهار نارنج، رز ، یاس، زنجبیل ، روایح چوبی، ادویه جات معطر، آب ، قارچ توبر ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، عسل ، صمغ گیاهی ، عود اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند رامون مولویزار
عطار رامون بیجار
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، رز ، گل برف ، روایح چوبی، گل پنجه مریم ، خربزه ، تمشک ، خاک زمین
اسانس میانی بهار نارنج، رز ، یاس، زنجبیل ، روایح چوبی، ادویه جات معطر، آب ، قارچ توبر
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، عسل ، صمغ گیاهی ، عود
نمره کاربران
4elements-رامون مولویزار 4 المنتز
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
سرگذشتی از فرجام تلخ عشق......... که گویی تنها در زمان مدفون مانده ای.......
اَشک هایی از چشمان بی رطوبت....... که گویی در کُنجی از سنگ ها مدفون مانده ای......
بی وفایی از جفای عشق......... که گویی در لابه لای خاطرات، گُنگ مانده ای........
عطری بسیار شامه نواز و دلنشین با روایح گلی چوبی و نیمه شیرین در طبع معتدل که مناسب تنپوش بانوان در فصلهای بهار و تابستان و اوایل پاییز است.... رایحه ای از خاک زمین که ترکیبی از نُت های مختلف است و در بستری از روایح گل رُز ادغام شده است. بسیار شهد آرام بخشی دارد و تسکین دهنده روح و روان خواهد بود، البته ماندگاری و پراکنش متوسط به پایینی دارد اما با هر بار شارژ مجدد، واقعا آرامشی دلنشین را تجربه خواهید کرد. انگار در استخری برای سه ساعت شنا کردین و با تمام خستگی عضلات، دوش گرفتین و از عمق خستگی تمام عضلات بدن، پلکهاتون بسیار سنگینی می کنند و در هر کجای خانه که باشین حتی روی مبل به حالت نشسته، دوست دارین همونجا به خواب برین که انگار تمام ارزش های دنیا برای شما در همین مبل انباشته شده است......
این عطر به رغم آرامش بخش بودنش می تواند برای افرادی که احساس مُردن در درون دارند، بسیار مفید و کارآمد باشد. برای هر کسی که هرگز احساس مُردن در درون را تجربه نکرده است، تصور احساس مُرده بودن در درونش ممکن است سخت باشد و کسانی که با آن دست و پنجه نرم کرده اند ممکن است همیشه کلمات مناسبی برای توضیح سردرگمی، غمگینی و بی حسی ناشی از این احساس نداشته باشند.
احساس مُرده بودن در درون، پردازش احساساتی مانند شادی و غم را دشوار می سازد. وقتی احساس می‌کنید «در درون مُرده‌اید»، احساسات همان لحن کسل‌کننده‌ای را به خود می‌گیرند و بدون توجه به موقعیت، قدردانی از آنها دشوار است. احساس مُرده شدن در درون ممکن است باعث شود که زندگی مانند یک رویداد کسل کننده به نظر برسد، رویدادی که هیچ هدف یا پایانی در چشم ندارد. می تواند باعث ایجاد یک رویکرد بسیار جدا از زندگی روزمره شود. گاهی اوقات، این احساس ممکن است کوتاه مدت باشد و به همان سرعتی که به نظر می رسد، از بین برود. در موارد دیگر، این احساس می تواند بیش از روزها یا هفته ها و سال ها طول بکشد و باعث ایجاد احساس پوچی مزمن شود. وقتی از درون احساس می کنید مُرده اید، ممکن است همیشه مشخص نباشد که این تغییرات نشان دهنده چیست.
فرقی نمی‌کند که فردی در اوج حرفه‌اش باشد، سالم‌ترین رابطه‌اش را سپری کند، یا در موقعیتی راحت در زندگی باشد، هر کسی می‌تواند احساس کند که در درونش مُرده است. احساسات ما شخصیت ما و نحوه تعامل ما با دنیای اطراف را شکل می دهند. به همین دلیل است که احساس قطع ارتباط، یا بدتر از آن، عدم احساس احساسات خود، می تواند بسیار دشوار باشد. عوامل مختلفی ممکن است مسئول این حالت باشند، اما صرف نظر از دلیل، روش‌هایی مانند درمان و حتی آروماتیک تراپی و تنظیم سبک زندگی می‌توانند به تنظیم احساسات ما در زندگی کمک کنند و این عطر یکی از اون عطرهایی هست که می تواند احساس مُردن در درون را کاهش داده و به مرور از بین ببرد.
تمام روایح این عطر در فاصله دور از گیرنده شامه ها قرار گرفته اند، که شاید دقیقا همین باعث حس آرامش بخش این عطر می شود. رگه هایی از بوی زنجبیل حس میشه و جالبه که فقط در تنپوش از طریق پوست گردن این رایحه از زنجبیل آشکار میشه. رایحه خفیف از عود و عسل که شهد بسیار شیرین ملایم رو در پس زمینه این عطر ایجاد کرده اند و یکم حالت میوه ای مانند به خودش می گیره که شبیه بونوزای پوست خربزه تند آتشین هست. در کل، عطر بسیار آرامش بخش و تکسین دهنده روح و روان هست و بهترین گزینه برای تنپوش فقط پوست اطراف گردن و شانه ها از روی لباس است. بخاطر رایحه معتدل اش، موقع تنپوش بایستی افشانه عطر رو بسیار نزدیک لباس و با فشار بیشتری پمپ کنید تا حجم بیشتری از عطر را پاساژ کند روی لباس یا حتی پوست گردن، که این امر برای ماندگاری و پراکنش بهتر در این عطر است.
کیفیتی بسیار شفاف همچون روح انسان در رایحه، با ماندگاری متوسط که حداقل برای این برند، راضی کننده نیست و پراکنش متوسط تا ضعیف و شیشه کریستالی محکم و ضخیم و زیبا و هاردباکس زیبا.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Dragon

میشه یکی نظرشو بگه اگه داره
29 آذر 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟