MANCERA - Wild Leather

مانسرا وایلد لیدر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35799
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : مانسرا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35799
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 160
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    1
  • رسمی
    7
تعداد رای های ثبت شده : 34
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نت‌های آغازین «وایلد لدر» از رایحه درخشان ترنج سیسیلی فراهم آمده‌اند. این نت‌های سبک و طراوت‌بخش، آمیزه‌ای گل‌فام و چایپر با مایه‌های غنی را به شما نوید می‌دهند که در نت‌های میانی با روایح برگرفته از رز بلغاری، بنفشه‌ها و نعناع هندی کشت‌شده در اندونزی آراسته‌تر می‌شوند. نت‌های پایانی «وایلد لیدر» هم به‌واسطه آکوردهای کهربایی و چرمی که در کنار انبوهی از روایح خزه درخت بلوط، چوب گایاک و مشک سفید قرار گرفته‌اند، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این عطر را به سطحی والاتر و عمیق‌تر رسانده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند مانسرا
عطار پیر مونتاله
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، بنفشه
اسانس پایه مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، چرم ، چوب گایاک
نمره کاربران
Wild Leather-مانسرا وایلد لیدر
رایحه
7.7
10 رای
ماندگاری
8.7
10 رای
پخش بو
8.5
10 رای
طراحی شیشه
8.2
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند مانسرا
اخبار برند مانسرا
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
تعجب میکنم چطور به این زیبای باوقار در این حد کم توجه شده!
فوقالعاده لذتبخش و جذاب!
در باتل رو که باز میکنی بوی رز خیلی واضح هست اما رز محوریت هست و در ترکیب با عناصر دیگه.
اپنینگ کار یک رایحه رزی خاکی پچولی مشروبی طوره که من دوسش دارم ولی قسمتی هست که زیاد مردونه نیست و احتمالا خیلی طرفدار نداشته باشه
درای داون اما بالانس خیلی بهتری داره و برای من بسیار دوس داشتنی و خاصه! چرم کثیف ولی ضعیف همراه با یک نت چوبی که رز رو تا اخر همراهی میکنن. بازخوردای خیلی خوبی گرفتم حتی وقتی که یک نصف روز از اسپری گذشته!
به طوری قوی هست که حس بویایی خودم رو از کار میندازه و طبق نظر اطرافیانم میگم که پخش و موندگاری خیلی خوبی داره اما نه به اندازه رد توباکو.
وایلد لدر یک عاشقانه از دل طبیعته و بهترین کار مانسرا هست با اختلاف.
احتمالش کمه عطری مشابه با این کار رو داشته باشید و تستش رو به همه پیشنهاد میکنم.

[EDITED] 1402/10/23 12:01
23 دی 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سید علیرضا میرافضل کورش اچ

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
سمپل مانسرا وایلد لدر رو از عطر افشان دریافت و اون رو تست کردم؛ به نظر من واژه وایلد لدر به معنای چرم وحشی اصلا انتخاب خوبی برای این عطر نیست؛احساس میکنم این نام بیشتر توصیف کننده شیشه و رنگ هست تا محتوا و رایحه عطر... در واقع در هیچ کدام از نت های آغازین، میانی و پایانی این عطر اثری شفاف و فاحش از چرم به مشام نمیرسه و تنها در نت های پایانی و اون هم بسیار محو میشه کمی از چرم رو حس کرد... من برای توصیف رایحه ها اعتقاد زیادی به توصیف فضا دارم و فضای این عطر رو اینطور توصیف میکنم... عطر جوان پسندی نیست و 35 تا 55 سال میتونه بهترین سن برای استفاده کنندگان از این عطر باشه... کاراکتر های رسمی مانند مدیران شرکت هایی ضابطه مند... قضات و وکلا... میتونند لذت بیشتری از این عطر ببرند

مرد سرخپوستی رو در تصور کنید که جلیقه ای از پوست بر تن داره و گردنبندی از ترنج خشک شده به گردن داره...ترنجی که کمی از گریپ فروت تلخ تر و قطعا بسیار متفاوت با بقیه مرکبات هست...تصویر حس مردونگی زیادی رو منتقل می کنه... اون برای شکار رفته و با پوست پلنگ برمیگرده... مرد اخم کرده به افق خیره شده و در کنار کلبه اش ایستاده ...عطر جنگل های بلوط از دور دست به مشام میرسه و رودخونه کنار کلبه هم آبی راکد و تاریک با خزه هایی سیاه داره... این مرد آتشی روشن کرده و مشخص هست که چوب هایی قدیمی در انبار داشته، چوب هایی که برای سالهای دور و کامل خشک شده است... چوب ها کم کم شروع به آتش گرفتن می کنند و گرد چوب و اندک خاک روی اون بویی رو در فضا پراکنده میکنه و البته اثری از دود سیاه و سفید نیست و احتراق کامل است...

هرآنچه از این فضا به مشام میرسه میتونه به عنوان تعریفی برای مانسرا وایلد لدر باشه...عطری گرم و تلخ هست نه اونقدر تلخ که در بین سلاطین تلخ ها جای بگیره و نه اونقدر گرم که کلافه کننده باشه... بهتر هست که در محیط های سربسته استفاده نشه و یا به دو پاف اکتفا بشه... من عطر رو ساعت 2 ظهر روی مچ دستم تست کردم و حدودا تا الان که نزدیک دو شب هست اون رو احساس میکنم...پرفورمنس عطر تا حدودا ساعت 7 بعد از ظهر پرتوان بود و البته از بوی چوب کاسته شد ... از رایحه یک غنچه گل رز قرمز بسیار پررنگ و نعنای گرم هندی نباید غافل شد و میشه اونها رو کاملا حس کرد... در مجموع این کار چرمی نیست اما اصلا هم عطر چیپی نیست و داستان خودش رو داره
30 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد
جناب فرزام معماری سلام
توصیفی که ازین عطر کردید ، درست و گویاست .
البته نظری هم به این مطلب داشته باشید :
کلمه ی وحشی ( وایلد ) در بین ما ایرانیان به معنی ی خشن ، تند و درنده است که به قول فرمایش شما هیچ تناسب با چرم ِ این عطر ندارد !
لیک از دید غربی ها به معنای طبیعت است
پس میشود چرم طبیعت
و اگر از این منظر بنگرید میبینید که بهترین اسم انتخابی ست برای این عطر .
و نیز رایحه ی چرم از این منظر و به نظر حقیر کاملا مناسب است و درود بر شما که با تصویری که ساختید از آن ، حق مطلب بجا آوردید .
موفق انشاله
30 آذر 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد
درود. آموزگار عزیز و هشیار :)
بله جانم. وایلد در مقامِ صفت شمایل بسیاری به خودش می‌گیره
در این مورد خاص میشه گفت هدفِ استفاده [خام، اصل، سرشت، خالص، طبیعی و...] است. چرم طبیعی! (طبیعی اینجا یعنی آنچه به طبیعت و هسته ی ژنتیکی خودش نزدیک است! ربطی به جنگل، جاده چالوس، سیاه بیشه و... نداره) طراحی باتل هم کاملا هم‌سو با همین مهم است و کانون توجه رو به سمت ذاتِ این نت سوق میده!
30 آذر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور nazanin
مسیح عزیزم جوان پویا و رعنا درود
بله . دقیقا منظور عرض همین بود .
طبیعت چرم . چرم طبیعی . آنچه که از چرم بدون هیچ پایفشاری یا بزرگ نمایی یا تمرکز انتظار میرود .
درود بر تو
30 آذر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور مهربد

واااای که چقدر پرداخت چرم درین عطر عالیه.هرچقدر بیشتر میمونه زیباتر میشه.کار چرمی خیلی دارم.ولی این برای من یه چیز دیگس.با توجه به اینکه چرم کاملا توی این عطر خیلی بولده و در سایه نیست و قویه ولی به هیچ عنوان گزنده نیست و با گذشت زمان این چرم هی نرمتر و زیباتر میشه.تغییر نوتش خیلی محسوسه و بخصوث روی لباس که زده بشه برخلاف بسیاری عطرها که کلافه کننده میشن و بعضا تند میشن (مثل آفتاب جده که خیلی هم دوستش دارم ولی روی لباس اصلا نمیزنم)این عطر لطیفتر و قشنگتر میشه.
خوشبو باشید
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
راستش از توصیف شما دوست معزز خوشم اومد؛ اما چون وسواس زیادی برای انتخاب یک عطر چرمی دارم اول یک سمپل از این کار رو درخواست کردم و خوشبختانه در عطر افشان هم موجود بود... حتما تجربه خودم پس از تست این سمپل رو عرض خواهم کرد
28 آذر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور ارژنگ بوترابی

با سلام به همه ی دوستان و اساتید ، این عطر امروز به دستم رسید
مشخصا بوی سنگین، شیرین و گرمی داره ، از نظر من این عطر به هیچ عنوان مناسب فصول گرم نیست
این عطر پرفورمنس بالایی داره و شامه ی انسان را کامل پر می کنه ، توی فضایی در حال شمیدن چند عطر با بوی نسبتا بالا بودم تنها با یک بار اسپری به صورت محسوسی غلبه ی این عطر با روایح دیگه مشخص شد، به صورتی که پس از چندی فقط تشخص و هویت این عطر توی فضا باقی مانده بود

با توجه به قدرت بالای این عطر ، ممکنه در فضای بسته و فصول گرم برای دیگران کمی آزار دهنده باشه چون بی رحمانه تمام فضای شامه و بویایی افراد را پر می کنه بنا بر این توصیه می کنم این عطر را درفضای باز و فصول سر استفاده کنید تا توسط سرما کمی از خشونت این عطر کاسته بشه
08 مهر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور معین هاشمی
با سلام
من این عطر رو از عطر افشان گرفتم.از نظر من بعد از یکساعت در فصل سرما یکی از خوشبوترین و مردانه ترین عطرهایی هست که من تا به امروز در کلکسیونم داشتم.هرچقدر میمونه بوش زیباتر میشه.یک عطر مردانه تمام عیار برای زمستان
08 مهر 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
درود
مانسرا وایلد لدر
ای همه بویِ تو مطبوع و همه جایِ تو خوش
(جسارتا با اندکی تغییر در شعر حافظ):)
آغازی با دعوایِ ساختگیِ چرمِ خشک و خشنِ کلاسیک با رزی شیوا و عشوه گر با مشایعت ترنج.
این پارادوکس در عین حال ترکیبِ جالبی بوجود آورده و پردازشِ چرمِ اصیل با این رزِ وحشی ، فضایی خاص و دوست داشتنی خلق کرده ، که برایِ من لذت بخش بود.
فضای یونیسکسِ این عطر فضایی مرکب و میانه نیست.
فضایی وسیع که هم ویژگی هایِ زمخت مردانه و هم لطیف زنانگی رو با هم داره.
وایلد لدر اینجا به محیطی بکر اشاره داره که نیومده برایِ راضی کردنِ عامه ی مردم بلکه از مواد ناب و تلفیقی ظاهرا ناهمگون استفاده کردن برایِ رسیدن به معجونی غنی برای ذاتِ خاصِ خودش . برای اون چیزی که بشه اسمش رو وحشی گذشت. وحشی نه به معنایِ درندگی .
عطر به تدریج نت عوض میکنه و آرام آرام ترکیبِ پرسر و صدایِ اولیه جاش رو به رایحه ای بسیار دلنشین متشکل از تلطیف شده ی رایحه ی اولیه به همراه مشک و چوب.

فضایِ نیش گونِ این عطر، کارکترِ یک وکیلِ جوان و نخبه رو برام تداعی میکنه که در اتاقی روشن ، پشتِ یک میز چرم پوش با کلی وسایل چرمِ دیگه رویِ اون میز ، در حال نوشتن هست و در عینِ حال رایحه ای بسیار شیک از یک رز با پشتوانه ای چوبی در تلفیق با اون فضایِ چرمی، حالتی ایده آل و فوق العاده رو بوجود آورده که اگر درک بشه بسیار شیک و لذت بخشِ.
احساس میکنم ، فضایِ کلاسیک و تا حدی سخت پوش اولیه به درک متناسب با کاراکترِ مزبور نیاز داره تا بهتر دیده بشه.
تغییر نت در این عطر به نظرم بسیار جالب صورت میگیره به صورتی که اگر پیراهنی که روش عطر زده باشی رو(به شرطی که رویِ پوست نزده باشیم) ساعاتی کنار بذاریم و دوباره اون رو به تن کنیم احساس می کنیم که عطر دیگه ای استفاده کرده باشیم.
پرفورمنس عالی. یکی از دلایلی که این عطرُ در لیست خریدم قرار میدم ، اینه که این عطر علاوه بر رایحه ی زیبایی که داره ، عملکردی پذیرفتنی هم داره. پیش از این اکثرا پرفورمنس عطرها ضعیف بود و اون عطرهایی هم که قوی بودن رایحه ای خسته کننده یا غیرپذیرفتنی داشتند برای من و پیدا کردن عطری که بتونه در لیست خریدم قرار بگیره با توجه به دو فیلتری که عرض کردم ، روز به روز سخت تر و دورتر میشد.
نکته ی دیگه اینکه ، نمایش این عطر در فصل خودش یعنی سرما بسیار بهتر و حتی پرفورمنس از اینی که هست باز هم قویتر میشه.

پرداخت و نمایش عطر در ساعت اول من رو به یاد رایحه ی گرلن عود اسنشل انداخت و در انتها با مکشی عمیق از لباسی که عطر رویِ اون استفاده شده ، من رو کمی یاد چرمِ توسکان لدر میندازه . همون اندازه ریچ و باکلاس.

در پناه حق


30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
درود دوباره
نکته ای که یادم رفت اینکه اگر روی لباس نخی تست بشه بسیار بهتر اون درای داون زیبا رو تجربه می کنید و نتیجه ی تست روی پوست نه تنها شاید یک کمی شروعِ سختی رو براتون رقم بزنه، بلکه اون رایحه ی انتهایی رو به زیبایی درک نخواهید کرد.
31 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
دوستانی که این کار رو دوست دارن ولی نمیخوان اینقد هزینه کنن از برند الرهاب مدل دهن العود رو میتونن جایگزین کنن.با کیفیت و پرفورمنس بسیار عالی و قیمت یک پنجاهم!
02 تیر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
درودجناب معین عرض ادب واحترام.
من سمپل مانسراوایلدلدر راتست داشتم و دهن العود راهم درسفری که بندربوشهررفته بودم تست کردم،این دومیتونم بگم شباهتی آنچنانی بهم ندارن،شاید نقطه مشترکشان رگه هایی عودی باشه که اونم چشمگیرنیست،،،دهن العودتمی عربی داشت وبشدت مصنوعی وبمب سردردبود،منی که باکمترعطری سردرد میگیرم با تست دهن العود سردرد گرفتم و به ده دقیقه نکشیدمچ دستم راشستم ولی حتی بعدازشستن محل اسپری بوش محسوس بودوبلحاظ پرفورمنس واقعا قوی بود،،از کارای الرهاب چندنمونه راتست داشتم وتنها موردی که واقعاعالی بود سلطان الرهاب بود، میتونم بگم سلطان تم عربی نداشت وبسیارشامه نواز و پربازخوردبود.
02 تیر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
سلطان العود که البته بهترینشه. اما دقیقا بعد از همون ده دیقه که شما دستون روشستید شروع میکنه میره به سمت وایلد لدر.یعنی اون تم عودی قره قروتی که بیشباهت به دس اورس نیست تموم میشه و همون ترکیب ابلیمو گلاب با چوب کهنه شروع میشه و دقیقا رایحه ش با وایلد لدر یکی میشه.
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
به قول دوستمون باید به کار زمان میدادید
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
البته فک کنم منظور شما مدل سلطان بود نه سلطان العود.اونم عالیه.باور کردنی نیست که ۵۰ میلش قیمت یه میل دستریز شیخ هم نیست.
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Raeisi شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
دهن العودکه فرمودین تم عربی خیلی شدیدی داشت واشاره کردم حتی بعدازشستن رایحه ش کاملامحسوس بود وتاساعتهابه وضوح حسش میکرد ولی بازم تمی عربی ومصنوعی داشت،،،،بله منظورم سلطان بود،سلطان تنها موردی بودکه تم عربی نداشت وعطری چوبی آروماتیک بسیارخوشبوداشت.
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر neda
این برتد ادعا میکنه که الکل استفاده نمیکنه تو کار. و حتی من جایی خوندم که عطار همین سلطان فرانسیس کورکجان هست!
دقیقا نمیدونم ولی فک میکنم در روغن عطاری که استفاده میکنه یه ترکیب رزی لادنی به عنوان فیکساتیو هست که به اکثر کاراش تم عربی میده.
03 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh علی شهرابی
سلام از کارهای زنانه الرحاب میشه بگین کدوم کار تو سطح سلطان هست؟ یعنی خیلی عودی و غلیظ نیست.تشکر
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : alireza .xx
سلام و عرض ادب .
از کارای الرحاب نمونه های زیادی تست نداشتم ولی از بین چندنمونه که تست داشتم بغیر از سلطان الباقی یه بیس عربی عودی غلیظ داشتند ، اگه با عطرای سنگین ،روغنی و عربی طور میانه خوبی ندارید توصیه میکنم سمتشان نرید، البته سلطان الرحاب بیس عربی اش خیلی کمرنگ و عامه پسند ترینشان همون سلطان الرحاب.
اگه توانسید سلطان الحرمین را بخرید ،سلطان الحرمین واقعا خوشبو و شامه نوازه ، تصور کنید روی یه تکه چوب صندل کاملا صیقل خورده یه نمه عود، ترنج و سوزنی کاج مالیدن ،اصلا حال و هوای عربی نداره ، برند شیخ قبلا یه عطر با عودی کمیاب و مواد اولیه طبیعی بصورت اختصاصی برای شاهزاده های بحرین ساخته بود ، اون عطر بعداز دوسال دی سی شد و بعد با تغییراتی در فرمول به اسم شیخ هفتاد برای عموم تولید شد، سلطان الحرمین یه کپی تروتمیز از شیخ هفتاد و جز معدود کارای شرکتی که واقعا عالی بود و ارزش هزینه کردن رو داره ، بانوان رسمی پوش هم میتونن استفاده کنند چون از بسیاری از عطرای یونیکس رایحه نرمتری داره.
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : امیرحسین میرعبداللهی الناز
مونتال عود اسپایسی رو تست کنید شاید خوشتون بیاد. سمپل یل دستریزشو تهیه کنید .
28 مهر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سحر mehrdad

اپنینگ مرکباتی میوه ای با یه تلخی ای که میره به سمت یه آکورد اسموکی قیر مانند
من اونطوری که گفته شده آکورد چرمی رو حس نمیکنم.
16 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : neda

6
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
مانسرا وایلد لدر.
یه عطر میوه ای_ رزی_ چرمی.
اپنینگ این کار ترکیب نت های رز و برگاموت هست که در کنار چرم ایده اکوا دی پارما لدر رو به ذهن میاره.
در کنار این ترکیبات رایحه خاکی و کمی کثیف پچولی و رایحه کهنه خزه بلوط رو هم میشه حس کرد.
این ترکیب رز و برگاموت با پس زمینه خاکی و کمی کثیف تو ساعات اول کاملا غالب هست و انچنان به چرم اجازه ظهور نمیده.
مدتی که میگذره کمی از شدت رایحه برگاموت ورز کم میشه اما باز هم انچنان که باید چرم ظاهر نمیشه و یه نت چوبی کهنه( گایاک) به ترکیبات اضافه میشه.
مونتاله البته عطار خوبیه اما بعضی کاراش منو یاد بساز بندازای صنف خودمون میندازه‌‌. مخصوصا تو کارای با پسوند عودش که عود رو با هرچیزی تو این دنیا قاطی میکنه از پرتقال و خربزه گرفته تا عسل و زعفرون و..
کاربالانسی نیست به نظرم و تو عالم چرم حرفی برا گفتن نداره. پرفورمنس البته بالاست و یونی هم نیست به نظرم.
25 آذر 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : saeidrostami118 علی رشوند

این عطر با تصوری که ما از خیلی عطرای چرمی داریم متفاوته. چرم در ترکیب کامل با مرکبات و گل قرار گرفته و شاید تو ذوق دوستداران بوهای چرمی خالص بخوره. به نظر من توی دسته چرمی ها حرفی برای گفتن نداره البته پخش و موندگاری بالایی داره.
در واقع ترکیب لیمو و رز یه بویی شبیه شربت ابلیمو گلاب ایجاد کرده که رایحه چرم رو محو و نابود کرده.
13 شهریور 1399 پاسخ تشکر

سمپل این کار رو تست کردم. بازخورد خوبی گرفتم. از عطرافشان عزیز میخوام در صورت امکان موجود بفرمایند.
12 تیر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مصطفی منفرد MJ4th

سلام.
برام بسیار عجیبه که چرا هیچ کامنتی برای این کار در سایت وزین عطرافشان درج نشده است!
این کار پیر مونتاله رو حتما حتما به چرم دوستان پیشنهاد اکیدم می کنم. هم توسکان لدر رو تست داشتم، هم آکوادی پارما لدر. به نظرم این کار بوی چرم به مراتب بهتری رو ایجاد کرده. با توجه به پخش و ماندگاری عالی این عطر، حتما در لیست تست تون قرارش بدید.
11 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی معین هاشمی
درود فراوان
دوست عزیزم با احترام به سلیقه ی همه ی دوستان و برندهای مطرح در حال حاضر چرم فقط در ممو پاریس خلاصه میشه. زندگیه زندگییییییی. یعنی هر چی هنر داشته عطار گذاشته وسط. تخصص در عطر چرمی فقطططط ممو پاریس. منم مثل جنابعالی توسکان لدر رو داشتم و با اینکه همیشه تکرارش کردم و تعصب دارم نسبت به تام فورد و از نظر شخصی تا عطر قوی تر و خاص تر از اون چیزی که دارم استفاده میکنم پیدا نکنم سمت عطر دیگه ای نمیرم اما کارای چرمیه ممو شدیدا قانعم کرد تا عطر چرمیمو عوض کنم و انقد کاراش در زمینه ی چرم تنوع داره و قویه که اجازه نمیده ازشون بگذری. دقیقا اسم عطراش و تصویر روی شیشه هاش با عطری که توی شیشه هست همخونی داره. همه ی اینها در مورد برند سلطنتیه آمواج هم صدق میکنه. حتما تست بفرمایید ممو پاریس رو راضی خواهید بود از انتخابتون. سپاس
17 خرداد 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : محمد مهدی فیاضی Neurostyle
با سپاس فراوان از جناب MJ، از حامد خان بزرگوار و دیگر اعضای محترم سوالی دارم و اون اینکه از ممو پاریس شنیدم آیریش لدر از همه خوشبوتره. آیا کسی تایید میکنه؟ متشکرم.
08 فروردین 1400 پاسخ تشکر
درود دوست عزیز
سلیقه ای هست ولی بنده هم ایریش لدر رو خوشبو تر میدونم و به نظرم انتخاب سیف و خوبی هست . همینجور افریکن لدر هم طرفدار زیادی داره
09 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Neurostyle

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟