Les LIQUIDES IMAGINAIRES - Bloody Wood

له لیکویید ایمجینر بلودی وود

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35425
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-35425
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
350,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 16
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Les LIQUIDES IMAGINAIRES Bloody Wood - له لیکویید ایمجینر بلودی وود عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2013 به بازار عرضه شده است .

له لیکویید ایمجینر بلودی وود طبع آن گرم است.

اسانس های بکار برده شده در این عطر رز ، بنفشه ، میوه‌جات، تمشک ، گیلاس ، چوب صندل سفید ، درخت بلوط ، روایح چوبی می باشد.

برند له لیکویید ایمجینر
طبع گرم
سال عرضه 2013
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه رز ، بنفشه
اسانس میانی میوه‌جات، تمشک ، گیلاس
اسانس پایه چوب صندل سفید ، درخت بلوط ، روایح چوبی
نمره کاربران
Bloody Wood-له لیکویید ایمجینر بلودی وود
رایحه
8
6 رای
ماندگاری
7.2
6 رای
پخش بو
7.2
6 رای
طراحی شیشه
8.8
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
اولین بار که اسم بلادی وود رو شنیدم شخصیت هانیبال لکتر توی سریال هانیبال اومد تو ذهنم(اگر دیده باشید سریال رو متوجه منظورم میشید) همونقدر خونین ولی پرستیدنی و جذاب همین باعث شد بلایند بای کنم و بسیار هم راضیم
شروع بسیار بوزی که بوی شراب گس کهنه میده اما حس ترشی شراب رو منتقل نمیکنه + دسته های گل رز که ساعت هاست روی میز رها شدن نه انقدر تازه نه انقدر کهنه ترکیب این دو به من یک حس ماورایی دادن با اینکه قبلا از زر متنفر بودم اما با این عطر و چند تای دیگه عاشقشون شدم حدودا پونزده دقیقه همین طوری ادامه داشتت تا اینکه از تغییر نت ها واقعا شگفت‌زده شدم یهو سر و کله‌ی میوه و بری پیدا شد اما همچنان من نمیتونم آلبالو رو تشخیص بدم به وضوح بیشتر بوی میوه های قرمز حتی انار حس میکنم و در آخر اون خون و خونریزی اولیه جوری آروم و لطیف میشه که باورتون نمیشه میشه یه دارچین ریلکس برای من که خیلی زود سردرد میشم اصلا اذیت‌کننده نبود و به نظرم فضای این کار بسیار اروتیک مخصوصا برای تن‌پوش خانوم ها و جذاب و گس بود هر چیزی که من میخواستم رو داشت تنها نقطه ضعف متاسفانه پخش بوی کم و ماندگاری کم بود روی پوست حدودا ۳/۴ ساعت روی لباس پشمی ۶/۸ ساعت ماندگاری که نیاز به تمدید پیدا میکنید به نظرم برای قرار های عاشقونه و خلوت مناسب تره تا محیط بیرون(شاید همه پسند نباشه)
25 بهمن 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : جواد وزیری سعید رضایی شوشتری

سلام
اواخر شهریور، باغ های انگور خلّار شیراز، افتابِ کلافه کننده تیز و گرم ظهر تابستان، خوشه چینی با وسواس، رانندگی در مستی، خوشه گیری، بشکه کهنه چوبی، استراحت یک هفته. چَنگ چَنگ چَنگ...استراحت ،هفت بار. سُکون، بیست روز. پاداش صبر، دگردیسی.
بلودی وود بوی تفاله شراب تازه رو میده . جا نیفتاده، دِبش، گس ،کمی ترش، رایحه اش در حین گرما طبعی سرد دارد. با اینکه بازی نت ها چندان داینامیک نیست ولی رایحه شراب را به زیبایی بازسازی کرده است ،خب شاید برای خوب بودن همین کفایت کند :)
15 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Sajjad zero

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
من خوشم اومد ازش. عطر جالبیه
وایب عجیب غریبی داره برام ، انگار که دیمن سالواتور توی یه قصر بزرگ داره شراب قرمز کهنه مینوشه. دقیقا همچین صحنه ای برام تداعی میشه.
بنظرم زدن یک تا دو پاف ازش کافی باشه، فکر میکنم جز اون دسته از عطرهاست که پاف کمترش خیلی بهتر عمل میکنه.بوی شراب قرمز کهنه ای رو میده که با آلبالو میکس شده و توی یک بشکه ی چوبی مونده. یخورده هم تندی داره، خیلی کم.
23 آذر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Amirhossein آرمان

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
با درود خدمت عزیزان همراه و دست اندرکاران سایت عطر افشان توضیحاتی راجب این عطر و اختلاف نظر عزیزان در تست عطرها، در ابتدا مورد اختلاف نظر افراد در تست باید به این نکته توجه داشت که یکسری عطرها، عجیب روایحشان در شرایط مختلف فرق میکند، و اینکه عطر در چه شرایطی از بابت فصل و مکان تست که آیا این عطرها روی پوست یا بلاتر و یا اینکه لباس با الیاف مختلف تست شده نتایج مختلفی را از خود بجا میگذارند این است که صرف به یک بررسی نمیتوان راجب یک عطر بطور اکید نظر داد. یکی از این گروه عطرهایی هستند که حاوی نت شراب یا بوزی(مشروبی) هستند که در شرایط مختلف نتایج مختلفی از خود نشان میدهند. اما در مورد این عطر یعنی بلادی وود(Bloody Wood)
به معنی چوب خونین که به احتمال زیاد اشاره دارد به خون تاک یا شراب قرمز! همانطور که در نتهای اعلام شده در برند میبینیم، نتهای اولیه شراب قرمز، رُز،بنفشه هستند و نتهای میانی:شراب قرمز، گیلاس ونتهای میوه ایی و سرانجام نتهای پایه که به قرار نتهای چوبی، بلوط،چوب صندل می‌باشند. بلادی وود عطریست با ساختار ساده و سر راست و بدون پیچیدگی، شروعی مطبوع که فضایی کمی دودی و حیوانی(انیمالیک) در آن حس میشود، نتهایی ظریف و ملایم که بخوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند که به عطر حسی شیک و با کلاس میدهند،که در فصول سرد سال و اوایل بهار شما را بخوبی همراهی خواهد کرد، شروع این عطر با رایحه ی شراب قرمز آغاز می‌شود که با گذشت زمانی کوتاه رز و نتهای میوه‌ای و چوبی وارد فضای عطر میشوند و تا اواسط طول عمر عطر نت شراب بخوبی سایر روایح را همراهی می کند و پس از آن عطر نزدیک پوست به کار خود ادامه میدهد نکته ی قابل ذکر اینکه رُز بکار رفته در این عطر با رزهایی که با آن آشنائیم تفاوت دارد.نکته ی جذاب این عطر اینکه رایحه ی شراب در ترکیب با نتهای چوبی تصویری با بوی بشکه های چوبی شراب را ترسیم میکند. علیرغم وجود نتهای هیجان انگیزی چون نتهای میوه ای و آلبالو و رُز عطر بطور شگفت انگیزی آرامش بخش و شفاف است ماندگاری عطر متوسط رو به بالا و پخش رایحه ی آن متوسط است و در انتها رایحه نزدیک پوست شما را همراهی خواهد کرد. مورد قابل توجه اینکه این عطر با وجود قرار گرفتن در گروه عطرهای نیش پیچیدگی خاصی را به همراه ندارد و این امر باعث انتقاد افراد حرفه ایی دنیای روایح شده چرا که با توجه به سادگی انتظار این افراد را برآورده نمی‌کند، با سپاس از همراهی عزیزان و سایت معتبر وجامع عطر افشان، مانا باشید.
24 فروردین 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Zariii zero

با سلام و عرض ارادت

دیروز اینکار رو تست کردم پکیجینگ زیبایی داره و به قول عزیزان رایحه شراب قرمز رو خیلی خوب درآورده،خلاصه اینکه اسپری کردم و از همه پرسیدم که نظرشون چیه؟ اکثرا خوششان اومد و خیلی از بستگان گفتند که تا بحال چنین رایحه ای رو تست نکرده بودند نمیدونم چرا ایکاروس میگه بوی شربت آلبالو میده...
11 فروردین 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : zero 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بلادی وود عطر بسیار خاص و خوبیه نمیدونم چرا بعضیا نظرات عجیبی میدن.این عطر به بهترین شکل ممکن بوی طبیعی شراب قرمز رو در غالب عطر تداعی میکنه ترکیب هوشمندانه شراب قرمز به همراه گل رز گیلاس و نت های چوبی.نتیجش بازخورد خیلی مثبت و عالی هست.من این عطرو استفاده میکنم و خیلیا بخاطر بوش الان دنبالش هستن
08 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : zero دکتر فرشاد

قبل از تست توقع ام خیلی بالا بود با توجه به نت هاش که خونده بودم تو سایتها... ولی اصلا اونجوری نبود که فکر میکردم... ارزش خرید با این قیمت بالا رو نداره
07 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سوشیانت

این کار که دیگه افتضاح در اومد باز صد رحمت به Tellus و Saltus .
به این دوتا میشد گفت عطر ،این که دیگه بقول ایکاروس عزیز،شربت آلبالو هست.
واقعاً یک همچین کاری مایه ی آبروریزی و فضاحت و خفت یک برند نیشه.
۲ از ۱۰
19 مرداد 1396 پاسخ تشکر

استارت لیکوئید ایمجینغ برای تبلیغات گسترده توسط دو عطر سر و صدای بیشتری گرفت. یکی این بود و دیگری فورتیس که کپی جسورانه ای از سوی سونیا کانستنت از بلک افغانو بود که در برندهای دیگه چند بار این تلاش رو تکرار کرده بود.
هر دوی اینها فاجعه هستن. بلادی وود من رو مجاب میکرد منتظر کاری نظیر red ma از انتوئن لای با بوی خون باشم. اما فقط بوی شربت البالو میده. حتی بیش از این حرف زدن هم راجع بهش اشتباهه. اما توصیه میکنم فورتیس رو به لیست عطرهای این برند اصافه کنن مسوولان سایت که کمی راجع بهش حرف جدی بزنیم.
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهدی نقیبی وحید
پاسخ مدیر : انشاالله اضافه میشه.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟