ESTEE LAUDER - Modern Muse Nuit

استی لودر مدرن موس نویت

زنانه
کد کالا : ATR-35328
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : استی لودر
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-35328
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 170
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,550,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«مدرن موس نویت» عطری سرمست‌کننده است که سویه‌های اسرارآمیز، ‌باشکوه و هوس‌انگیز شب را آن‌چنان مجسم می‌کند که همچون خاطره‌ای در یاد شما بماند. این عطر که از فضای دلهره و دسیسه فیلم‌های «نوآر» الهام می‌گیرد، سویه‌های عمیق‌تر و تاریک‌تری از ادیشن اصلی را کشف می‌کند. آمیزه گل‌فام، چوبی و شرقی «مدرن موس نویت» مایه‌های گل‌فام پیچیده را با مایه‌های چوبی کرمی آمیخته می‌سازد تا آکوردی برپایه تضادهای هنری و خاص شکل بگیرد.

آکورد گل‌فام و هیپنوتیزم‌کننده این عطر حاوی نت‌ گل‌ها و دانه‌های بسیاری است. «مدرن موس نویت» با رایحه نارنگی ماندارین و جوانه انگور فرنگی سیاه شروع می‌شود. رایحه بابونه آبی هم سویه‌ای عمیقا گیاهی به نت عصاره یاس و یاس رازقی چینی می‌بخشد، درحالی که همگی سپس درون هاله‌ای از جنس رایحه گل آفتاب‌پرستی پیچیده می‌شوند.

آکورد چوبی سرمست‌کننده این عطر هم تعادلی میان نت‌های چوبی ناب و سویه‌های هوس‌انگیز و خامه‌ای می‌آفریند. آکورد چوب صندل با مولکول کلروود (Clearwood) همراه می‌شود تا سپس به گرمای ناب نعناع هندی، دانه تونکا، وانیل ماداگاسکار، کهربا و مشک‌ها برسیم.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند استی لودر
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، دارچین چینی
اسانس میانی یاس، گل آفتاب پرست، بابونه
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، نوعی کهربا
نمره کاربران
Modern Muse Nuit-استی لودر مدرن موس نویت
رایحه
8.3
6 رای
ماندگاری
8.8
6 رای
پخش بو
7.8
6 رای
طراحی شیشه
7.8
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند استی لودر
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
طبق عادت همیشگیم، که اولین برداشتم از همه عطرا پیدا کردن یه عطر با فضای مشابه باهاشه، وقتی مدرن میوز نویت( به فرانسوی نویی/معادل نایت انگلیسی) رو اسپری کردم؛ با خودم گفتم یه تیری موگله انجلِ مودب و بالغه انگار:))) یکم که گذشت انگار دیگه کرکترش بالغ شد و همون طور که خانمِ گلی به درستی اشاره کردن، تغییر نت هاش بارز و زیباست این عطر. بعدا که پی اش رو گرفتم، متوجه شدم علت فضای مشترک این عطر و موگله و یکم مون گرلن، همون دانه تونکاست که بازم اشاره شد بهش پایینتر.برعکس ترکیبش با اناناس و زیره توی انجل که یه عطر اکوارد ساخته و انگار با یه نقاشی سبک کوبیسم طرفیم، ترکیب تونکا با نت های گرم مثل امبر(کهربا) ومشک مثل یه اثر مینیاتور، زیبا و متینه. راستش بنظرم انقدر نت ها خوب ترکیب میشن تو نت های میانی و انتهایی که نت خاصی جز تونکا اونقدر واضح نیست ولی یه اثرات محوی از بابونه هم وسطای عطر میشه با دقت فراوان دریافت کرد.
عطر گرم و ماندگاریه،تو فصلای سرد فک کنم خیلی لذت بخش تر باشه پوشیدنش. پرفورمنس و کیفیتش خوبه و روی بافت لباس طبیعتا مدت بیشتری مهمونتونه درای داون گرم و مهربونش. راستش درست نیست برا عطر سن تعریف کرد ولی روی خانم های بالغ و با تیپ های رسمی غوغاست. عطریه که اگه رایحه اش پسندیده شه و به کرکترتون بیاد، ارزش هزینه کردن داره بنظرم :)
14 خرداد 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mahdisss Mariya

6
رایحه
8
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
اینو بلایند بای کردم با تشکر از عطرافشان به خاطر ارسال سریع و با بسته بندی مناسب.
دو سه روزه به دستم رسیده باید بگم که تغییر نوت مشهودی داره, یعنی تغییر آکوردها رو کاملا متوجه می شین. بوی ماندارین رو می شناسم این نوتهای اولیه همشون مثل عشق جوانی پر تب و تاب و التهابن؛ زود و تند و سریع و آتشین؛ زودم فروکش می کنن. می رسه به نت میانی شباهتهای زیادی به ماسک میستریو داره. و این نت پایشه که موندگاره و دلچسبه و مثل یه عشق فهمیده و بالغه که بعد از گذشت عشقای پر تب و تاب جوانی سراغت میاد و می گی خوب شد اونا رفتن این اومد!! و دیگه باهات می مونه چه موندنی! ماندگاری این عطر زیاده یعنی بالای 10 -12 ساعته (حتی 24 ساعت بعد هم بوش روی لباسم مونده بود)و پخشش برای من خوب و مناسبه. نظر مصرف کننده های خارجی این بود که رایحه غالبش اول دانه تونکاست و بعد وانیل. ولی من چون رایحه وانیل رو می شناسم اینجا چندان حسش نکردم این پس همون دانه تونکا بود که خیلی مشهود بود. اون شیکی که ازش انتظار داشتم رو نداره ولی بوشم هر جایی نشنیدین. و به نظر من خیلی هم گرمه البته!
06 تیر 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : شکیبا فاطمه فیضی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام دوستان من این عطر در فری شاپ استامبول خریداری کردم البته از همین مدل شیشه رایحه ای دیگه بود که بعد از تست خیلی خوشم اومد چون من زود سردرد میگیرم و خیلی عطر باید با روحیم سازگار باشه تا استفادش کنم ولی جالب اینجا بود که به اشتباه من این رایحه نویت سبز رنگو برداشتم و وقتی برکشتم ایران و جعبشوباز کردم فهمیدم اشتباه برداشتم اما بعد از ۲ یا ۳بار زدن عاشقش شدم عالی بود و اولین شیشه عطری بود که تا اخرشواستفاده کردم شما هم اگر ی بوی جدید شیک گرم و تک را میخواین بسیار انتخاب خوبیه و من قصد تکرارشو دارم
شاد باشین و خوشبو
22 بهمن 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا فاطمه فیضی
سلام و عرض ادب و احترام منم مثل شما زود سردرد میگیرم مخصوصا در عطرهایی که مشک دارند .. این عطر هم رایحه پایانی مشک داره.. شما اصلا باهاش اذیت و سردرد نشدید؟ ببخشید میخواهم بلاند بای کنم برای همین سوال میپرسم
15 مهر 1400 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟