PRADA - Luna Rossa Carbon

پرادا لونا رزا کربن

مردانه
کد کالا : ATR-34939
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : پرادا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-34939
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 130
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    6
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 39
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پرادا لونا روسا کربن، عطری که عصاره‌ی تقطیری گیاهان و ترکیبات مصنوعی را در ترکیبی معدنی و جسور گرد هم می‌آورد. این عطر محصول سال 2017 و نوعی فوژه است که انرژی تیره‌ترین سنگ‌ها را با طراوت هوا در هم می‌آمیزد.

نوع عطر ادو تویلت
برند پرادا
عطار دانیالا روش آندرایه
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل
اسانس میانی اسطوخودوس ، آب ، بوی فلزات، زغال‌سنگ، خاک خیس جنگلی
اسانس پایه نعناع هندی ، آمبروکسان
نمره کاربران
Luna Rossa Carbon-پرادا لونا رزا کربن
رایحه
7.7
10 رای
ماندگاری
7.4
10 رای
پخش بو
6.9
10 رای
طراحی شیشه
8.1
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند پرادا
اخبار برند پرادا
عطرگرام
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
من برای اولین بار آن را در فرودگاه جدید استانبول تست کردم. رایحه بین Dior Saveuge edp همچنین بوی آهن دارد که من را به یاد یک شهر مدرن می اندازد
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : اشکان حدام Maary
من هم آن را دوست می دارم.
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی Mehdi alyari

5
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
تو یه فروشگاهی تستش کردم و باید بگم مثل اکثر عطرهای فوژه با سلیقه ی من جور در نیمد..بسیار شبیه به دیور ساواژ هست و پرفورمنس متوسطی هم داره..یه رایحه ی نمکی و تقریبا خطی تا ۴-۵ ساعت روی پوستم باقی گذاشت که واقعا دوسش نداشتم
08 شهریور 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Mr green Sepehr s

10
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
در یک کلام شاهکار،بوش برام به شدت جذابه ترکیبی از روایح فوژه،سبز،میوه ای و یا حتی کمی چوبی و دودی کیفیت و پیچیدگی نت هاش منو مست خودش میکنه،یک نت فلزی خاص هم درش هست نمیدونم برگرفته از چه ماده ای هست ولی فوق العاده جذابش کرده من تا حالا بارها ازش بازخورد گرفتم مخصوصا از سمت خانم ها،پخشش خوبه ولی ماندگاریش کمتره به نظرم چهارفصل هست ولی بهترین زمان استفاده ازش فصل های بهار پاییز هست
21 مرداد 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : داوود نظری Dapper

هیچ وقت یادم نمیره زمانی که لونا روسا کربن معرفی شد، چه غوغایی به پا شد تو یوتیوب... همه کانال های بررسی عطر معروف شروع کردن به بررسیش با تایتِل هایی مثل:
"sauvage killer?"
"better that sauvage?"
"Prada's take on sauvage"
و ...
همین کافی بود تا بفهمیم این جواب پرادا برای حضور توی ترند جدید عطرسازی هست... عطر های بلو، پربازخورد و همه کاره...

من این عطر رو بلایند بای کردم و نمیخوام فقط درمورد رایحش صحبت کنم... بیشتر هدفم مقایسه هست با سووَژ...
خب اول از همه بگم که نظر همه مهترمه و شاید با نظر من موافق نباشین دوستان‌، اما من زمانی که این عطر رو زدم شباهت آنچنان زیادی با سووَژ حس نکردم... آره قطعا شباهت هایی هست، حضور اِمبراکسِن و پچولی، تاپ نوت های کاملا مشابه این نکته رو میرسونه که حداقل از یک DNA هستن جفتشون... اما این دوتا مثل برادر هایی میمونن که توی مهمونی، یکیشون در عین حال که شیک پوشیده و به خودش رسیده، مدام با این و اون صحبت میکنه و همه بهش توجه میکنن، که اسمش سووَژه، سووژ قویه، با اعتماد به نفسه، پر سر صداست و دوست داره همه بهش توجه کنن... در عین حال داداشش که به همون اندازه خوش پوشه، تمایلی زیادی به گرم گرفتن نداره و یک جا نشسته و با موبایلش ور میره!! و تا کسی نیاد باهاش صحبت کنه خیلی علاقه ای به باز کردن بحث نداره... اما اشتباه نکنید، خوش برخورده و خوش بو اقای لونا روسا کربن... اما از لحاظ پروجکشن و عملکرد... نههه اصلا به سووژ نمیرسه حداقل از نظر من.
خیلی دوست داشتم که پخش بوش بیشتر بود، خیلی بیشتر... این عطر نرم و ملایم شده ی سووژ هست‌، که یک جورایی امضای صابونی و گلی پرادا رو به همراه داره... رایحه ی اسطخدوس توی این عطر بیشتر از سووژ حس میشه و در همین حال، تند و تیزی بسیار کمتری داره نسبت به اون. موارد استفادش دقیقا مثل دیور سووژ هست اما، بهار و تابستون و روزانه...
پخش بو برای من جیزی بین نیم ساعت تا ۱ ساعت هست و بعدش بسیار نزدیک به پوست میشه برام... امیدوارم برای شما خیلی بهتر باشه.
شخصا دیلِن بلو رو بعنوان رقیب سووژ بیشتر میپسندم تا این.
و اینکه کلا لاینِ لومِ پرادا کیفیت بالاتر و شخصیت قوی تری دارن حداقل از نظر من...
⭐️⭐️⭐️½

ببخشید که طولانی شد.
24 خرداد 1399 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : sinash اشکان حدام

7
رایحه
9
ماندگاری
5
پخش بو
9
طراحی شیشه
یکی از کارهای خوب لاین luna rossa هستش. رایحه خیلی خوبی داره که به صورت تقریبن خنک باز میشه و کم کم به سمت معتدل شدن میره و مقداری شیرین میشه. در کل رایحه ای ملایم از اول تا آخر داره. ماندگاری خوبی هم داره. تنها مشکلی که داره اینه که پخش بوی بسیار ضعیفی داره مگر اینکه باهاش دوش بگیرید. اگه این مسئله براتون مهم نباشه میتونه گزینه خوبی باشه برای خرید.
29 اسفند 1398 پاسخ تشکر

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
این کار رو هم امروز بلایند تهیه کردم.
در مورد شباهتش با ساواژ صد در صد تایید میکنم .
همون فضای پودری صابونی فلزی و مدرن و مناسب همه فصل و همه جا ولی کمی با وقار تر و آرام تر .
بعد از اینکه ساواژ رو روی مچ یک دستم و لونا روسا کربن رو روی دیگری تست کردم با اطمینان میگم که پرادا رو ترجیح میدم (به خصوص برای اداره و محل کار و محیط های رسمی)
ساواژ به وضوح شارپ تر جسورتره و فلفلی و ادویه ای تر و لونا روسا کربن با همون رایحه و فضا جنتلمن تر و متین تره و شاید کمی هم شیرین تر.
دو برادر دو قلوی جوان و بسیار خوشتیپ یکی با تیشرت نارنجی و شلوار جین دیگری با شلوار کتان و کت اسپرت.
ماندگاری هر دو به نظرم در یک حده و بیشتر از متوسط ولی پخش ساواژ به وضوح بیشتره و رسما رد بو به جا میزاره (برای محیطهای رسمی شاید خیلی مناسب نباشه) ولی از لونا روسا کربن پروجکشنی تا شعاع یک متر برای 2-3 ساعت رو میتونید انتظار داشته باشید.

چند تا سمپل هم تهیه کردم ... قطعا در حد نقد نیستم ولی سعی میکنم روزهای آینده نظر شخصیم رو در موردشون بنویسم.
02 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی صادق اف
گزینه خوبی برای فصل پیش رو میتونه باشه
نقد خوبی بود اقای شهرابی
02 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : صادق اف حسین شهرابی

به نظر من یکی از بهترین های پرادا میباشد،، درسته که شبیه دیور ساواژ است ولی من با این بهتر ارتباط برقرار کردم تا دیور ،،، بوی شیک و با کلاسی داره،، پخش بوی نسبتا خوبی داره با ماندگاری متوسط، اتومایزر خیلی خوبی هم داره،، در کل راضی کننده هست به نظر من،،
08 فروردین 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف مهدی ارجمندی

سلام،
من اين عطر را دارم، بوى خوبى داره ولى بايد باهاش دوش گرفت.
19 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : اشکان حدام سلطان عطربازهای ایران و توران
دوست گرامی، مطمینید که عطرتون اصله؟ من فقط یه بار توی فروشگاه پشت دستم اسپریش کردم و چون کار ضعیفی به نظرم اومد دیگه دنبالش نرفتم، ولی حتی همون موقع هم بنظرم پخش بوش بهتر از متوسط و ماندگاریش خوب بود. اگه عطرتون اصله شاید با پوست شما همخونی نداره. شاید اگر روی لباس اسپری کنید نتیجه بهتری بگیرید.
19 مرداد 1396 پاسخ تشکر
م. س. عزیز
پوزش از اینکه وارد بحث 2نفره میشوم.
اگر اشتباه میکنم اصلاحم کنید.
آیا ممکن است عطر سال 2017 به این زودی کپی برداری شود؟
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
پویای گرامی حق با شماست احتمال اینکه به این زودی فیک این عطر اومده باشه کمه. من موقعی که پاسخ بالا رو مینوشتم حواسم به این موضوع نبود. منتها چون دوستمون از پخش بوی کار شکایت داشتن تعجب کرده بودم.
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
به م. س. :

دوست عزیز در این مقطع از زمان فقط بین 3 الی 25 روز وقت لازمه که از هر چیزی ، مثلاً عطر و ادکلن و لوازم خانگی و یا حتی ابزار کار و غیره با اسمهای اوریجینال و یا اسامی جدید و ساختگی کپی بشه حتی اگه لازم باشه مجوزهای مربوطه رو هم اخذ کرده و بصورت انبوه میدن به بازارهای بدون نظارت
تنها چیزی که اونهارو میتونه زودتر به این کار تشویق و ترغیب کنه معروفیت یه برند خاص و استقبال عمومی از یک محصول هست .

با تشکر از شما ، موفق و پیروز باشد .
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : م. س. پویا
جناب خسروی عزیز
نمیدونستم به این سرعت میشه هر چیزی رو کپی کرد! فکر میکردم در مورد یه عطر جدید حداقل منتظر میمونن ببینن بازخوردش بین مردم چطوره بعد کپیش کنن. خوبه که در این مورد روشن شدم.

در مورد یه سایت خاصی هم این پایین اشاره کرده بودین که احتمالا کامنت من خیلی تند بوده که اونها منتشر نکردن، اجازه بدین باهاتون مخالفت کنم، ضمن اینکه پرونده اون سایت برای خودمن بسته شده و راستش دیگه زیاد برام مهم نیست. بهرحال از توجه شما ممنونم.
23 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

Prada - Luna Rossa Carbon for Men

تعریفش رو زیاد شنیدم و کامنت های مثبتی در فراگرانتیکا ازش دیدم
با این حال منتظرم که خود عطر یا یک سمپل اوریجینالش رو بدست بیارم تا یه تست کامل ازش بگیرم و این عطر جدید رو هم بفرستم به حافظۀ بویاییم
البته بنظر میرسه که رایحۀ ذغال سنگ در ترکیبات ذکر شدۀ سایت ، از قلم افتاده

موفق و شاد باشید .
20 تیر 1396 پاسخ تشکر
جای سپاسگزاری و تا حدودی تعجب داره که عطرافشان از گفته شدن اسم فرگرنتیکا ناراحت نمیشه. متأسفانه سایتهایی رو دیدم که یک سایت مرجع و بسیار معتبر خارجی رو تحمل نمیکنند.
باز هم سپاس
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : صادق اف
پویا حان
سلام
البته خود عطرافشان هم تا همین اواخر فرگرنتیکا رو سانسور میکرد. در واقع شما میتونستی واژه هایی نظیر ( س.ک...سی ) رو با نقطه و فاصله بنویسی ولی فرگرنتیکا رو اصلا حق نداشتی. (خنده ی حضار ). که دلیلش رو هیچ وقت متوجه نشدم.
تعارفات رو در رو و حملات پشت سر بخشی از فرهنگ ماست. ما نمیتونیم اسم کسی رو بیاریم. الان من میتونم بگم فلان فروشگاه عطرهای داخل مجموعه ش از برندهای خوبی نیستن؟ به صد طریق پیغام و پسغام و تهدید میفرستن که به زبون خوش یا ..؟ اینها حالا به جای خود.. دوستانی که رویو میخونن فکر میکنن خب یکی میاد یه چیزی تحت عنوان رویو مینویسه و میره . اینطور نیست. من حتی نمیتونم اگر فروشگاهی وطنی یک عطر رو داره اون عطر رو نقد منفی کنم چون هزار جور بهم حمله میشه یا تهدید میشم یا برام داستان ساخته میشه از طرف افراد اون فروشگاه که توی فصای مجازی هستن. این در حالیه که از بچه های اینجا خیلی ها به خاطر دارن دوستی من با چد موراوچک عطار برند مین نیویورک از اون رویوی منفی ای بود که روی یکی از کارهاش داشتم و بهش نمره 4 داده بودم. برای اینکه من کارم درسته؟ بهیچ وجه. برای اینکه احترام به منتقد حتی اگر از روی حسن نیت نباشه بخشی از پروسه ی تبلیغات و بازاریابی هست. من به رودیس نمره ی 2 و نیم رو داده بودم. آنتونیو الساندریا نمره رو دیده بود ولی متن فارسی رو بالطبع متوجه نشده بود. از من خواست براش متن رو ترجمه کنم و خیلی ها خاطرشون هست چه متنی رو در قبال رویوهای من بر کارهاش نوشته بود. ما عادت کردیم جلوتر از خالق یک اثر پیش بریم. و ما عادت کردیم فرهنگ تجارت رو به فرهنگی که از او بر اومدیم مرتبط کنیم. تجارت یک کار مدرن و علمی هست که افراد حاضر در عطر ایران هیچ یک او رو بلد نیستن. یعنی با همون مکانیسمی که با فروش مواد غذایی مواجه میشن با همون دارن عطر میفروشن. نهایتا یک قرعه کشی ماهیانه بزارن یا محیط رو برای تست باز بزارن. خیر. تجارت عطر و مواد آرایشی کاملا حرفه ای هست و اگر درست انجامش بدید اونقدر پر بازده هست که شما اصلا نگران رویوی منفی نباشید و حتی استقبال کنید ازش. درد و دل زیاده خلاصه آقا.
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : صادق اف Neurostyle
پاسخ مدیر : خنده حضار! به ما بخندید رفقا ما جز خنده ارزش دیگه ای نداریم. زحمتها آخ اینا که وظیفتونه میخواید تعریفم بکنیم؟! برو بابا فقط زشتیهاتو میگیم تا بهت بخندن تو ارزشت همینه.

معمولا همینطوریه. میدونید که نزدیک 10 ساله این سایت فعالیت میکنه تقریبا از روز اول در بالاترین سطح این حوزه بود گرچه اون موقعها کسی تو این حیطه وجود نداشت. خب معمولا همینطوره یعنی زخم زبان زدنا تحقیر کردنا خیلی زیاده کسی خوبیهاتو نمیبنه به ندرت پیدا میشن که ببینن. اما وقتی فروشگاه بسته شد به اون دلایل عجیب و غریبی که هیچ وقت نشد در موردش صحبت کنیم تازه داستان ها شروع شد. چه طومارها که تو رو خدا برگردید ما بدون شما زنده نمیمونیم وای چیکار کنیم ای بابا پس قبلش که یه چیز دیگه بود؟ چی شد یه دفعه نظرا عوض شد نمیدونم.

مثلا فکر کنید الان سایت رو ببندیم. چه نامه ها چه پیامها واقعا شوخی نمیکنم دقیقا این اتفاق میفته که میگن بدون شما دیگه چیکار کنیم التماس ها برای برگشت! ای بابا چی شد پس؟ همیشه که ما بدی داشتیم فقط و اسباب خنده بودیم یه دفعه حرفها تغییر کرد. خیلی عجبیه نه؟ واقعا این اتفاق میفته باور کنید. میدونم که باور میکنید چون میبنید ما چطوری هستیم. زنده ها رو باید زد مرده ها رو باید گرامی داشت. این در بین ما هست.

سخت بود خوندن این نظر برای من پس از این همه سال فعالیت تو این حیطه. خیلی سخت بود. خنده حضار! بله به ما بخندید. ارزشی جز این نداریم فعلا تا هستیم. البته ما هستیم نگران نباشن رفقایی که فردا با رفتنمون عزا میخوان بگیرن. ما همچنان هستیم و با قدرت هم هستیم. ولی کنایه ها زخم میزنه بهمون. گفتم که این رو بدونید شاید خوب باشه این دونستن. شاید.

ضمنا این نوع نوشتن طوری نیست که پاسخ بطلبه و فقط یک مونولوگ گونه است که باید طرف رو باهاش زد اما برای اینکه حرف غلطی زده شد این رو میگم که اون واژه رو هم ما همیشه سانسور کردیم دلیلش هم مشخصه خیلی مشخص! و اگر الان اینکار رو نمیکنیم دلیلی داره باز اونم تقریبا مشخصه چون فرشگاه نیستیم و آنچنان درآمدی نداریم که تحت نظر مراجع مالی باشیم آنچنان و معمولا الآن به حداقل رعایتها اکتفا میکنیم. فرگرنتیکا هم سانسورش دلیل داشت اما الان ارزش توضیح نداره چون این متن برای شنیدن این توضیح نوشته نشده فقط برای خنده حضار نوشته شده. پس بخندیم.:)
برای بنده جای بسی تعجب بود وقتی دیدم یکی از این سایتهای معروف فروش اینترنتی که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد میفروشه نه تنها در مورد عطر، کامنتی که توش از فرگرنتیکا نام برده شده رو حذف میکنه، بلکه در مورد موبایل هم کامنتی که در مورد سایتهای مرجع موبایل مثل جی اس ام آرینا یا فون آرینا باشه رو هم حذف میکنه.
شگفتا، شگفتا
احتمالأ خب این دوستانمون از اون سایتها واردترند!
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
به پویا :

آقا پویا لطف بفرمایید حرف اول اسمش رو داخل پرانتز بنویسین تا ما بتونیم تحقیق و بررسی کنیم .

با تشکر ، موفق و پیروز باشید .
20 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پویا
بنده چند ماه بیشتر نیست که با این مجموعه آشنا شدم و بدون تعارف میشه گفت حرفه ای ترین مرجع عطر ایران هستش.
جناب رضا خسروی عزیز
همون سایتی رو میگم که شاه گل فروش اینترنتی هستش، مشهورترینش! DK
21 مرداد 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مرجان خان مهدی
پویای گرامی و جناب خسروی عزیز
سایتی که بهش اشاره شد زمانی مرجع من برای خرید گستره وسیعی از کالاها بود ولی مدتهاست که چنان غرق پول در آوردن از اعتبارش شده که برای خرید هر کالایی حتی جزو ده انتخاب اولم هم نیست. به نظر میرسه سیاست فعلی مسوولان اون سایت کسب سود بیشتر به هر قیمت هست.
مدتیه که بخش فروش عطر هم دارن اونم با قیمتهای واقعا گرون، و در عین حال سر مشتری منت میزارن که ما بهتون جنس اصل میدیم، طوری که انگار هیچ کجای ایران عطر اصل نمیشه تهیه کرد و البته کم نیستن مشتریانی که با جمله «ما فقط به سایت شما اعتماد داریم» این کار اونها رو تایید میکنن.
چندی پیش دیدم محصولاتی از برند فیک بالماسو برای فروش تو سایت دارن. کامنتی گذاشتم که تایید نشد. نه بخاطر اینکه به جعلی بودن برند اشاره کرده بودم، چون کامنت دیگه ای با همون مضمون منتشر شده بود. بخاطر اینکه دلسوزانه از کاربرها خواسته بودم بخاطر سلامتشون هم که شده از محصولات یه برند جعلی که معلوم نیست اصلا نظارتی روی تولیداتش هست یا نه خرید نکنن.
این سایت راهشو گم کرده، بخصوص تو زمینه خرید عطر حتی بهش فکر هم نکنید.
21 مرداد 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : جواد وزیری غلامرضا
م. س. عزیز سحر بخیر :

توی همون سایتی که الان اشاره شد ، اگه مطلبت رو با دقت بنویسی و جمله بندی مناسبی داشته باشه که جنبۀ تبلیغات نداشته و یا بطور غیر مستقیم توهین آمیز نباشه ، یقیناً درج خواهد شد
این مطلبی که راجعبه برند مزبور گفتین پس از تحقیق کامل و همینطور پیگیری از سازمان بهداشت ، نتیجۀ اصلی و منصفانه رو ، یکی دو بار دیگه در سایت اعلام کن و حاصل زحمتت رو ببین .

پیروز و موفق باشید .
21 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جواد وزیری م. س.
م. س. عزیز
بنده سال پیش به یکی از شعب فروشگاه زنجیره ای س در پاساژ پال... مراجعه کردم و فروشنده برام بالماسو براون رو تست کرد.
پس شاید این برند واقعی و معتبر باشه.
23 مرداد 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TH_MEN م. س.
پویای گرامی
عبارت «balmaso perfumes» رو در گوگل جستجو کن، غیر از خود سایت بالماسو، بقیه لینکهایی که برات میاره فروشگاههای ایرانی فروشنده محصولات این برند هستن. در سایتهای مرجع هم اشاره ای به محصولات این برند نشده.
خود سایت بالماسو یه سری آدرس و شماره فیک بعنوان دفاتر فروشش در شهرهای مختلف دنیا ارائه داده که شما با هیچ کدوم نمیتونی تماس برقرار کنی. سایت رو که who is کنی میبینی که به اسم یک ایرانی ثبت شده. همه اینها رو اگه این برند توی ایران ثبت شده بود من قبول میکردم. ولی این برند خودشو فرانسوی میدونه و میگه 1820 تاسیس شده و برای سلاطین فرانسه و ایتالیا عطر تولید میکرده! شما کلاهتو قاضی کن. سلاطین فرانسه و ایتالیا!!! عطرهای این برند تا جایی که من میدونم فقط توی ایران پیدا میشه (بخصوص کیش که احتمالا اونجا شیشه ها پر میشه) و درسته که خیلی از فروشگاههای معتبر میفروشنش ولی اونها هم اولا اغلب نمیدونن این برند داستانش چیه و دوما دنبال سودن و وقتی ببینن چیزی مشتری داره خوب میارنش. شما توی بهترین فروشگاههای این شهر دو تا سوال تخصصی از فروشنده بکن، میبینی که بیشتر دیتایی که بهت میدن غلطه (نه اینکه عمدا غلط بگن، نمیدونن) پس صرف اینکه یه فروشکاه برات تست کرده دلیل اعتبار برند نمیشه.
اما عامل اصلی ناراحتی من ازین برند قیمتهای بالایی که بابت کارهای فیکش میگیره و عملا از مشتریاش دزدی میکنه، برند ریو هم فیکه و فقط تو ایران میفروشه ولی حداقل کارهاشو با قیمت مناسبی به مردم میده (گرچه همونم برای یه برند فیک زیاده)
ببخشید طولانی شد. ختم کلام اینکه کارهای این برند به اندازه اسانسهای مترویی اعتبار دارن، نه بیشتر. شما و بقیه دوستان نزارین به این راحتی ازتون دزدی بشه. موفق باشید.
23 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کاریز

سلام
از دوستان عزیز کسی این عطر رو تست داشته؟
03 تیر 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟