Van Cleef & Arpels - Moonlight Patchouli

ون کلیف اند آرپلس مونلایت پچولی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34244
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی چایپر
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34244
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
420,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر مخصوصاً برای اغوای آقایان و بانوان به‌شکلی یکسان ساخته شده است. این ترکیب مدهوش‌کننده با الهام از زیبایی ماه در زمان درخشش‌اش در آسمان تاریک تضادی بین روشنایی و تاریکی است.  مونلایت پچولی که حول گل زیبای پچولی درست شده با مجموعه‌ای از گل‌های رز بلغاری و زنبق تکمیل شده است تا رایحه عمیقی بیادماندنی را ارائه می دهد.

برند ون کلیف اند آرپلز
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی چایپر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، روایح چوبی، کاکائو
اسانس میانی رز ، زنبق
اسانس پایه چرم ، میوه‌جات، جیر
نمره کاربران
Moonlight Patchouli-ون کلیف اند آرپلس مونلایت پچولی
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند ون کلیف اند آرپلز
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
"حالت گیاهی چوبی تلخ و ترش که همراه با طراوت و خنکی خودشو می خواد نشون بده به خاطر نعناع، روایح چوبی، کاکائو و جیر هست. البته کاکائو، جیر، زنبق و گل رز سبب اضافه شدن رایحه ای گرم و مقداری شیرین پودری گلی به رایحه قبل
میشوند البته در بین رایحه کلی، رز تلاش می کنه غالب باشه ولی اینطور نیست.پخش و ماندگاری خوب داره و لطفا
فقط در هوای معتدل تا خنک استفاده بشه. در هوای سرد و گرم و به خصوص هوای گرم مناسب نیست."
25 بهمن 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مانی والی‌زاده Dragon

با عرض سلام و احترام خدمت دوستان عطر افشانی
بنده نمی توانم در خصوص عطر و عطربازی توصیه ای به کسی داشته باشم ولی مسئله ای که خودم طی این مدت تجربه کردم این بوده که : با وجود اینکه تمام عطرهای رو که خریدم قبل از خرید تست کردم و کاملا" پسندیدم و بعد اقدام به خرید آن کردم بعد از گذشت زمان و خرید عطر های جدید تر عطر های قدیمی با وجود اینکه مقدار زیادی ازشون باقی مانده ولی دیگر جذابیت سابق را برام ندارند و با وجود عطر های که اخیرا" خرید کردم دیگر تمایلی به استفاده از قدیمی ها ندارم. فکر میکنم که ایکاروس در جایی سفارش کرده بود که عطری را که میخرید تا آخر استفاده کنید و برای خرید عطرهای جدید عجله نکنید و از عطر بازی لذت ببرید. اگر درست به خاطر داشته باشم این مطلب کاملا"صحیح است . با توجه به مخرج زندگی من هزینه های زیاد را برای عطر پرداخت کردم ولی بدلیل تعجیل در خرید مجدد لذت کافی را از آن نبردم. بنابراین خریدهام رو خیلی محدود تر کردم . درنهایت نمتوانم از خرید و تجربه یک عطر جدید و لذت بردن از آن دست بکشم.فقط سرعت را کمتر کردم. این تجربه شخصی من بود شاید برای دوستی مفید واقع شد . سپاس از تمامی دوستانی که وقت گذاشتند.
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : علی محسن ملکی
شادمهر حاجیان گرامی
اگر تعداد عطرهاتون بالا رفته میتونید هر روز یک عطر رو بزنید، یا صبح ها برای کار یکی و عصرها که لباستون رو عوض کردید برای دیدن دوستان یا بیرون رفتن و تفریح یک عطر دیگر رو استفاده کنید،. هستند دوستانی که از قصد عطر با ماندگاری متوسط میخرند تا بتونن در طول روز scent عوض کنند.
سلیقه ی عطری ممکنه در طول زمان تغییر کنه، یک عطری رو الان خیلی دوست دارید ولی ممکنه 2 ماه بعد دیگه دوستش نداشته باشید یا بر عکس. مثلا" بنده از اسپایس بامب یا انکری نواغ خوشم میومد اما الان تو لیست عطرهایی هستند که نمیپسندم.
فکر میکنم بهترین راه خرید سمپل و دستریز هستش، چون اینجوری میتونیم تنوع طلبیه عطریمون رو ارضا کنیم و عطرهای بیشتری رو تجربه کنیم.
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : پارسی محسن خودی پور
به آقای حاجیان
حالا یه تجربه جالب درباره خودم دارم.که خیلی از مواقع پیش میاد که من اول عطری رو خیلی میپسندم،بعد یه مدت دلمو میزنه و میذارمش کنار...اما دوباره میرم سمتش و خودمو ملزم میکنم که تمومش کنم و جالب اینجاست که بهش عادت میکنم...انگار که باهاش کلی خاطره برام درست میشه...بهش انس میگیرم...درباره کوکو مادمازل این تجربه رو داشتم.اما وقتی تموم شد دیگه تمدیدش نکردم...انگار خاطرهاش باهاش توی گذشته موند
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ‌آرش RAPTOR
جناب حاجیان،
وقتی تنوع در مصرف عطرها بالا بره و مهمتر از اون آدم شروع به تست کارهای گوناگون بکنه طبیعیه که این مساله پیش بیاد. یه مصرف کننده عادی فرقی بین بیشتر عطرها نمیبینه، سایدیلیک و پرایوت لیبل و له ژو سون فیت رو بهش میدی بو میکنه و به هر سه تاش میگه بوی تندی دارن! همین. حداکثر خنکی گرمی شیرینی و تلخی عطرها رو تشخیص میده.
واسه همین دو سه تا عطر برای مصرف داره که بدون preference خاصی ازشون استفاده میکنه. ولی وقتی با گستره ای از روایح آشنا بشید، بینی شما شروع به تشخیص این تفاوتها میکنه و هر عطری با توجه به کلاس بویاییش حس و حال خاص خودشو بهتون القا میکنه. در مورد شما هم احتمالا چنین اتفاقی میفته و هر از گاهی نیاز دارین که با توجه به حس و حالتون از عطر متفاوتی استفاده کنید. بهمین خاطره که هرچی طرف عطربازتر میشه تعداد عطرهایی که تو قفسه اش داره و مصرف میکنه بیشتره.
بهرحال تو اوایل عطربازی تعادل برقرار کردن بین برخی مسائل (بخصوص محدودیتهای مالی و علاقه به تنوع عطرها) سخته، نگران نباشید، در نهایت هم از همه عطرهاتون با لذت استفاده خواهید کرد، هم مدیریتتون توی خریدها بهتر میشه.
15 آبان 1396 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Fatimah پارسی
دوست عزیز م.س. عزیز
صحبتتون باعث تسلی خاطر بنده است ممنون از لطف شما دوست عزیز
15 آبان 1396 پاسخ تشکر

به جناب سوراكي
جام حذفي ! چه تعبير جالبي :) :)
توي سمپل هاتون بيشتر دنبال چه كارهايي هستي؟ با چه رايحه ي غالبي؟
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سوراکی
جناب سوراكي مجددا سلام و احترام
همين كار رو ميكنم اما اين بار فراموش كردم پاسخ به نظر رو بزنم اما حتما رعايت خواهم كرد
درست ميگي جناب سوراكي گرامي عطر خريدن با توجه به نظر و سليقه ديگران كار اشتباهيه چون هر كس از دريچه و زاويه نگاه خودش به جهان پيرامونش مي نگره به همين دليل حسب نظر ديگران عطري رو خريدن اصلا زيبنده نيست اول اينكه لذت كشف و شهود رو از خودمون دريغ كرديم دوم اينكه رهروي راه ديگران خواهيم شد و كم كم راه خودمون رو گم خواهيم كرد . خيلي خوبه كه داري سمپل هاي مختلفي رو تست ميكني و خودت رو از اين لذت محروم نميكني من هم وقتي كاري رو تست ميكنم يا محصولي رو سفارش ميدم (از سمپل گرفته تا خود عطر) طيف وسيعي رو سعي ميكنم پوشش بدم مثلا وقتي ميخوام به پچولي به درك درستي برسم طيف وسيعي از پچولي ها رو در عطرهاي متفاوت و با كيفيت تست ميكنم لذتي ست بس شگفت جناب سوراكي اينكه خود ادم به اين كشف و شهود برسه نه بر اساس سليقه و نظر ديگران .
اين قسمت نظرتون هم زيباست كه گاهي عطر رو در خلوت خودت و براي دل خودت استفاده كني و لذتش رو تا عميق ترين حسها ببري.
دقيقا مثله زخمه زدن بر ساز در زمان تنهايي كه انگار هيچ كس جز خودت و خداي خودت حس و حال اون زخمه اي رو كه ميزني و داري لذت ميبري ازش درك نميكنه و براي شنيده شدن در اون لحظات ساز نميزني بلكه فقط و فقط براي دل خودت زخمه ميزني.
سوراكي گرامي حس و حالت رو از اين لذت و اين عشق به عطر و بوئيدن و كشف ناشناخته هاي اين دنياي بي انتهاي خوش رايحه درك ميكنم اين حس و حالت قابل تقديره .
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سوراکی

جناب سوراكي سلام و احترام
من ديسكوارد پوشن رويال بلك رو دارم و بوش رو ميپسندم ..به لحاظ شباهت كه فرموديد نه شباهت چنداني نداره درسته در هر دوشون رز وجود داره ولي در پوشن رز در تركيب با عود و بخور و چوب خيلي خوب بالانس و مليح شده رايحه ش . از نظر من پوشن كار خوب و مجلسي هست .بخوام يك فضا براتون ترسيم كنم از پوشن اينطور ميگم: كه انگار به خانه اي چوبي وارد شدي كه داخل اون بخور و عود روشن كردي و در حاشيه اون گل هاي رز رو چيدي .. چنين بوي رو من برداشت ميكنم
ولي به هر حال حتما تست كن چون سليقه ها متفاوته و همچنين برداشت هاي ما از هر عطري.
و ممنونم از نظرتون و در خدمتم
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سوراکی
جناب سوراکی گرامی سلام
من هم هر بار به عنصری خاص کلید میکنم و در اون حوزه عطر های زیادی تست میکنم اتفاقا قبلا هم گفته بودم که دنبال کارای پچولی محور میگردم و کارهایی رو هم که گفتی الان دارم سه تا عطری که از جووی نام بردید رو دارم سایکو و پرایوت واقعا پچولی محورن خصوصا پرایوت که کمی خشن تر از سایکو هست اگر این دو کار رو نداری یا تست نداشتی حتما تست کن ارزش خرید بالایی دارند کارای پچولی دیگه که تست داشتم توی صفحه مربوط خودش نوشتم و چندتایی دیگه هست که هنوز نظر نگذاشتم براشون همین الان نوبل پچولی 1942 رو هم زدم روی نبض دستم و دارم تغییرات و نوع رایحه ش رو بررسی میکنم اما تا اینجای کار با وجود اینکه کار خوبیه ولی جهت خریدش مجابم نکرد . بقیه کارها رو هم به اطلاعت خواهم رساند
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سوراکی

سلام
با توجه به اسم اين عطر تا قبل از تستش فكر ميكردم با يك عطر پچولي محور طرفم اما وقتي تستش كردم خيلي برام جالب و عجيب بود كه جز در تاپ نت اونم به صورت خيلي خفيف در باقي مراحل خبري از پچولي نبود توش .در واقع اگر اسمش مونلايت رز بود بيشتر باور پذير بود..به هر حال عطريست بر پايه رز و چرم و كمي هم كاكائو البته بوي رز در اين عطر بو غالبه و خيلي زيبا و شامه نوازه اگر مايليد يه عطر رزي خوب كه اصلا اون حس گلاب مانند و مذهبي رو( با توجه به حساسيت اكثر مردم كشورمون به بوهاي گلاب مانند و استفاده از اون تعابير خاص) داشته باشيد اين عطر ميتونه گزينه خوبي باشه براتون
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مانی والی‌زاده سوراکی
نیماجان اگه دیسکوارد پوشن رویال بلک رو تست داشتی آیا این کار شباهتی بهش داره؟شباهتشون چقدره؟
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : nima
ممنون نیماجان
پوشن رویال بلک رو تست داشتم با این حال که سلیقه من نیست اما واقعا کار خوبیه. این عطرو تست نداشتم و میدونم با پوشن خیلی در یک ژانر نیستن ولی به طور ناخودآگاه احساس کردم شاید شباهتی بین این دو کار باشه،آخه لیست خرید سمپل هام خیلی زیاد شده به همین خاطر باید بینشون جام حذفی برگزار کنم برای سفارش دادن!!! از توضیحت سپاسگزارم دوست خوبم
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : nima
سلام نیماجان لطفا نظرات مرتبط و ادامه ی دیالوگ های قبلی رو به صورت پاسخ درج کن که هم سایت نظمش حفظ بشه و هم مدیر شاکی نشه:)
نیمای عزیز راستش من مدت زیادی بلایند بای میکردم، این امر تحرک و تنوع منو گرفته بود و از این قضیه هم خیلی هم متضرر شدم.تعداد زیادی خرید بد با توجه به نظر دیگران که اکثرشونو یا هدیه دادم یا بخشیدم به افراد مختلف(اونم با توجه به محدودیت های مالی و هزینه سنگین و گزاف عطر در ایران).
با منابعی که دیکانت و سمپل اورجینال کارهای نیش میفروختن آشنایی نداشتم و عملا با عدم دسترسی حضوری به فروشگاه های خوب و معتبر و قابل اعتماد اوضاع خیلی بد بود.اما چند وقتیه با تجربه گرفتن از اشتباهات گذشته و پیدا کردن چند منبع قابل اعتماد تا سمپل کاری رو چندبار تست نکنم به خریدنش تن نمیدم(مگه اینکه بخوام خودمو غافل گیر کنم و لذت مازوخیستی بلایند بای رو تجربه کنم).به همین خاطر تا جایی که میتونم به شکل افراطی سمپل سفارش میدم(به جرئت میگم 50 درصد هزینه های ماهانه ام صرف خرید سمپل میشه!!!و شاید تعداد سمپل هایی که دارم حدود 15 تا 20 برابر شیشه های عطرم باشه!!!)
نیما جان خلاصه کنم و روده درازیمو ادامه ندم دیگه، من بیشتر دنبال روایحی هستم که پازل های ذهنی و شخصیتیمو تکمیل کنه،من عطر رو برای بازخورد گرفتن و woww شنیدن و توجه خانم ها نمیخوام،بهترین عطرهامو در تنهایی استفاده میکنم،از بوییدن عطر های جدید و یا مورد علاقم لذت میبرم و کلی انرژی و ایده میگیرم،انگار یه رایحه گمشده ای توی عطرها دارم که سالهاست دنبالشم،آنچنان حرص و طمعی به بوییدن عطرها دارم که گویا جواب تمام سوالات بی پاسخ من در این دنیا در بوییدن یک عطر نهفته است،عطری که شاید هرگز چیزی بیشتر از یک تخیل نباشه.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ‌آرش شادمهر حاجیان
نیما جان اخیرا بسیار به پچولی علاقه مند شدم و در بین اونها به دنبال گمشده م میگردم و بیشتر سراغ کارهایی مثل سایکدلیک، له ژو سون فه،پرایوت لیبل هستم،اگه پیشنهادی داری چه در مورد کارهایی که پچولی دارن و چه کارهایی که خودت میپسندی حتما برام بنویس دوست خوبم.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
سوراکی جان خریدن سمپل مزایایی داره ولی اگه زیاده روی بشه باعث میشه که شامتون گیج بشه و یه وقتی به خودتون میاید و میبینید که انبوهی از سمپلای مختلف دارید و هیچکدوم راضیتون نمیکنه. در حالی که اگه بعضی از اون سمپلا رو یه شیشه ازشون داشته باشید و یه مدت باهاش زندگی کنید میبینید که قضیه متفاوت میشه و ازشون لذت میبرید. من چند وقته که سمپل نمیخرم، چون فهمیدم که عطرایی که دارم رو هم خوب درک نکردم، حتی سمپلای قبلی رو هم کامل درک نکردم. به نظرم خوبه که تعداد عطرایی که تست میکنیم محدود باشه و بعضی سمپلایی که خوشمون اومده رو یه شیشه بخریم و یه مدت باهاشون زندگی کنیم و در کل آهسته پیش بریم.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر *محسن*
جناب نجات افشار عزیز سلام
این نظر شخصی شماست و محترمه،توصیه خود شخص بنده هم به اکثریت همینه اما اشتباه شما اینجاست که میخواین این طرز فکرتون رو به همه تعمیم بدین،من با این تعمیم دادن های کلی کاملا مخالفم،نیازها و شدت و عمق علاقه به عطر متفاوته،این نکته در نظر داشته باشید لطفا.
13 آبان 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟