Thierry Mugler - Angel Muse

تیری موگلر آنجل میوز

زنانه
کد کالا : ATR-34229
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34229
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 100
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,950,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    26
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    15
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    2
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 96
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

در آوریل 2016 تیری موگلر جدیدترین ترکیب خوشمزه معروف، آنجل، را با نام آنجل میوز “ خوشمزه ای برای آینده” معرفی کرد. از 1992 که آنجل نخستین عطر خوشمزه را ارئه کرد این نسخه جدیدی است که به عنوان نخستین رایحه علف وتیور خوشمزه برای خانم ها ارائه شده است.
« رایحه جدید، شیشه جدید، کدهای جدید: موجی از شوک که گلکسی آنجل را تکان می‌دهد. آنجل میوز ادو پرفوم جدیدی که حس دوست داشتن را القا می‌کند.
آنجل میوز اینجاست تا سبک نوع عطر خوشمزه را احیا کند. ترکیبات آن درخشان بوده و زیاد بوی شیرینی ندارد. این عطر به تدریج بوی خوراکی را برای شبیه سازی «اشتهای بویایی»ما القا می‌کند. کوئنتین بیچ این ترکیب را ابداع کرد که حاوی ترکیبات شیرین کرم فندق همراه با چوب و کارکتر مردانه وتیور  است که این شیرینی کرمی را متعادل می‌کند. 
کریستف لاتالید، مدیر خلاق عطرهای موگلر می‌گوید:«برای مقایسه می‌توان گفت ادو پرفیوم انجل ستاره و انجل میوز مدارهای اطراف این ستاره هستند و گویی پیرامون کهکشان حرکت می‌کنند.» 
طرح شیشه این عطر را همانند « شیشه کیهانی» می‌دانند زیرا از حلقه فلزی بیضوی شکل و نقره ای با شیشه ساده کهربایی در وسط آن درست شده است که سطح کره مریخ را تداعی می‌کند. 
چهره روی این عطر جوجیا می جاگر است که جا پای مادرش جری هال گذاشته که چهره اش بر روی سطح آنجل لاین قرار دارد و عکاس این شرکت سالو ساندسبو است. 

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تیری موگلر
عطار کوئنتین بیش
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه گریپ فروت ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، فندق ، خامه، کاکائو فندقی
اسانس پایه نعناع هندی ، خس خس
نمره کاربران
Angel Muse-تیری موگلر آنجل میوز
رایحه
8.3
29 رای
ماندگاری
8.8
29 رای
پخش بو
8.6
29 رای
طراحی شیشه
8.5
29 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
عطرگرام
نظرات کاربران (26 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
انجل میوز ادوپرفیوم رو خیلی ها به عنوان عطر گورماند و شکلاتی و خوشمزه توصیف میکنند اما به نظر من این جنبه ازش خیلی پنهان هست. نت گریپ فروت اولیه و همچنین پچولی بسیار بسیار غلیظ و تندی از اولین لحظات اسپری کردن باهاتون همراه خواهد بود که عطر رو از حالت یه شکلات داغ لذت بخش کاملا بیرون میاره. خیلی عطر تند و سخت و پیچیده ای هست با این حجم از پچولی. اینها رو به عنوان فردی میگم که به نت پچولی اتفاقا علاقه داره. خیلی از عطرهایی که از نظر بقیه پچولی خرابشون میکنه رو من دوست دارم. (دیگه ببینید آش اینجا چقدر شوره.) البته که در لایه های آخرش تقریبا به شکلات شیرین خالص تبدیل میشه. فوق العاده عطر پربازخوردی هست اما. در حدی که هر بار پوشیدمش غریبه ای در خیابان دوان دوان دنبالم اومده تا اسم عطرم رو بپرسه! ضمنا این عطر مال سرمای برفی زمستان هست. نهایتا پاییز. در پایان اینکه به هیچ وجه این عطر رو بلایند بای نکنید. فکر میکنم اغلب این نکات درباره انجل مادر هم صدق میکنند.
09 فروردین 1403 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Faaezaam

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عاشقشمممم سالها پیش داشتمش و دوباره امسال خریدم:) فوق العاده خوردنی و خوشمزه و جذاب :)
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری فاطمه فیضی

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
لعنتی‌ه خوشمزه ی جذاب ...

چقدررر من ازین عطر خوشم میاد یک خامه ای تلخ بی همتای یونیک که همش دلم میخاد ریه هام و ازش پر کنم و سیررر هم نمیشم...

اگر من بعنوان خانم میخاستم عطر امضا داشته باشم یکی از گزینه هام میوس آنجل.. دوم پویزن ادو پرفیوم.. سوم لیلاک لاو آموآج ...
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سالمی شهرزاد احمدی

آغشته به آنجل میوز و بویناک از آن به سرای شدم. ناگاه ولوله‌ای به پا‌گشت و یاران پریشان هر یک به سویی پراگنده. مخذول و ملول دکانت در خاک افکندم. ای خاک حلالت باد که بر مشام ما حرام گشت.
05 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی ROSA
خیلی بااستعدادی توی نوشتن. کامنتت خیلی بامزه بود واقعا هم خندیدم هم گویا بود 😉
05 آذر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سالمی Salman Ketabchi
😁😂😂
07 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی
ممنون از لطف شما. این که گویا بوده خوبه :)
08 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک

6
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
5
طراحی شیشه
نسخه ملایم شده انجل
چهارمین عطر از تری موگلر بود که تست کردم و به این نتیجه رسیدم این برند کلا ببوسم بزارم کنار
همچنان تند و غلیظ بود برا من
پچولیش خیلی کمتر از انجل شده اما به محض اولین اسپری میخوره تو صورتت بوی تند پچولی
همچنان منو یاد کرم ویکس میندازه
با اینکه از خیلیا شنیده بودم رایحه گورماند و خوراکی داره برا من کاکائو فندقش تو پس زمینه بود، بوی شدید پچولی اصلا نمیزاره بوی کاکائو باز بشه🤦🏻‍♀️

ماندگاری و پخش بوی بالایی داره
عطر لطیف و ظریفی نیست اصلا و اون توقعی که من از عطر زنونه دارم و این سبک عطرها نمیتونن براورده کنن

اگه از ۲ تا پاف بیشتر بزنید احتمال مسدوم شدن اطرافیان هم زیاده😁

به نظرم اصلا بلایند بای نکنید
من دوسش ندارم
15 آذر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه مریم میربیک

سلام‌ و درود خدمت مدیریت محترم مجموعه عطر افشان و همه دوستان گرامی ،این عطر اولین خرید من از عطر افشان بود و متاسفم که انقدر دیر با این سایت آشنا شدم ،امروز با بوی جذاب این عطر دائم در خلسه بودم، من که عاشقش شدم ،البته به خاطر خاص بودن و متفاوت بودن با هر آنچه تا حالا استفاده کردم ...،مثل اساتید این مجموعه خیلی بلد نیستم شرح بدم و توصیف کنم و جا داره اینجا از همه عطر بازان و عطر دوستان عزیز تشکر کنم ،از خواندن تک تک نظراتتون لذت میبرم و همچنین از مدیریت این مجموعه بسیار عالی بابت بسته بندی و ...تشکر میکنم ،روزگار بر همه شما خوش و حال دلتون خوب
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : فرشاد رامتین سعیده دهرویه

6
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
انجل میوز و قرار عاشقانه؟!!! نظر شخصی من اینه اگه توی قرار عاشقانه ام این عطر رو بزنم مطمئناً تنها گزینه و شانسم رو از دست خواهم داد😅🙃 خدا بهم رحم کرد میخواستم با این حجم از تعاریف دوستان بلایندبای کنم که خب سمپلش به دستم رسید.
عطری به شدت گرم و تند و ادویه ای. نه وجه فلورال و نه سیتروسیش دیده میشه. شیرین و خوردنی که اصلاً حرفشو نزنید. ابتدای عطر که برای من فاجعه بود. بوی تند جوهر می داد. و بقیه ش همونطور که گفتم تند ادویه ای که من اصلا نمی پسندم. به قول خانم گلی شاید برای مناطق مرطوب و سرد خیلی به دل بشینه اما برای کویرنشین ها به جد توی ذوق میزنه. حتی الان که هوا سرده دلم نمیخواد مدام همراهم باشه. اگه بذاری قشنگ ۷-۸ ساعت از اسپری ابتدایی ش بگذره که رایحه ش خیلی ملایم شده باشه، اونم یه نفر دیگه استفاده کرده باشه و ازم فاصله داشته باشه بوش اوکی هست. پخش و ماندگاری بسیار قوی داره. در تایید حرف دوستان بوی خاصی داره. هر چند من احساس می کنم قبلاً با این رایحه برخورد داشتم.
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه هاشم پور
ع میرزایی گرامی شکر خدا که اول تست کردید . البته چون خاص هست فرصت بدید بهش حتما نظرتون تغییر میکنه بخصوص در سرمای زمستان . اما چه اصراریه؟ عطری بخرید که با تمام وجود دوسش دارید و لذت ببرید.
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه هاشم پور
درود سرکار خانم فیضی عزیز. واقعا این عطر مخاطب خاص خودش رو می طلبه. البته سعی می کنم در روزهای سرد پیش رو حتما دوباره امتحانش کنم. باهاتون کاملا موافقم، آدم باید عطری رو بخره که هر لحظه از بودن باهاش لذت ببره.
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور Sama
باهاتون کاملا موافقم که در هوای غیر یخبندان اصلا نمیشه تحملش کرد. فقط هوای خیلی سرد من چون در شهر سردسیر زندگی میکنم برام خوبه.
10 آذر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ROSA هاشم پور
درود خانم فیضی
شما مثل اینکه یکی از طرفداران
پچولی و گورماند هستین،
پنج عطر پچولی و گورماند معرفی میکنید،
به غیر آنجل ها
ممنون
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان
جناب هاشم پور گرامی پچولی آردنت از گرلن ، شنل کرومندل، شنل کوکو مادمازل، کلینیک آروماتیکس الگزیر بهترین پچولی ها برای شامه ی بنده هستند. از پچولی آردنت نمیشه گذشت اگر تستش نکردید حتما تستش کنید کرومندل هم بهترین عطر روزگار منه .
01 آبان 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : شکیبا مهربد

جایی خواندم که کمپانی لورآل تولید چند تا از عطرهای موگلر که این عطر هم جزوشونه رو میخواد متوقف کنه. نمیدونم تا چه اندازه درسته این خبر ولی واقعا حیفه این عطر.
01 مهر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور Maxxine

خیلی ملایم و دوست داشتنیه، واسه من اصلا عطر خوراکی ای نبود. گرما و شیرینی آزاردهنده ای نداره حتی یخورده تلخی هم حس میکنم تو رایحش و بوی چوبی که ازش میگیرم نمیدونم مال کدوم نوتشه؟
یه شاین بژ/طلایی خشگل به پوستم میده که دوسش دارم ولی پوستم واکنش آلرژیک بصورت قرمزی و سوزش خفیف نشون میده به یکی از اجزائش که بعد نیم ساعت هم برطرف میشه. نمیدونم مال چیه این واکنش؟!!
26 مرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : هاشم پور آرمان

این چندمین عطر از تیری موگلر هست که تست میکنم و اصلا نمیپسندم. نمیدونم چه چیز مشترکی توشون هست که اصلا یه ثانیه هم نمیتونم تحمل کنم. با توجه به محبوبیتی که عطرهای این برند داره انتظار داشتم حداقل یکیش رو بپسندم ولی ظاهرا از اونهایی هستند که یا خیلی میپسندی یا خیلی ازش بدت میاد. من که دیگه سمپلشون رو هم تهیه نمیکنم.
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟