Kenneth Cole - Black Bold

کنت کول بلک بولد

مردانه
کد کالا : ATR-34147
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کنت کول
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34147
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 130
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «بلک بولد» که با الهام‌گیری از روح بی‌پروا و جسور نیویورک خلق شده، از بهترین عطرها برای مردان پیشرو و خلاقی است که افراد بسیاری را راهنمایی و رهبری می‌کنند. این عطر خاص که ساختاری جسورانه دارد، همه مرزها و محدودیت‌ها را با قدرت، استحکام و اعتمادبه‌نفس خودش پشت سر می‌گذارد. «بلک بولد» از بطری چرمی‌شکل و صیقلی‌اش گرفته تا رایحه‌های خاصش، ابعاد کشف‌ناشده و جدیدی را به کالکشن عطرهای کنت کول اضافه می‌کند.

آقای کنت کول (رئیس و مدیر بخش نوآوری این کمپانی) می‌گوید: «ما عطر بلک بولد را با این رویا خلق کردیم که روح جسور و شگفت‌انگیز نیویورک را مجسم کند. پس بلک بولد برای مردانی است که اعتمادبه‌نفس و جسارت زیادی دارند و از ریسک کردن نمی‌ترسند».

برند کنت کول برای ساخت «بلک بولد» از استاده چیرده‌دست عطرسازی، هری فرمونت از کمپانی فیرمنیچ، کمک گرفته است تا عطری بسازد که سویه‌های برون‌گران، مردانه و قوی را در کنار سویه‌های درونی و آمیخته به اعتمادبه‌نفس حفظ کند و بدین ترتیب نمایانگر پیوند میان زیبایی‌ها و نیروهای بشری باشد. «بلک بولد» در نت‌های اولیه شما را با رایحه‌های مرکباتی و گیاهی آشنا می‌کند و سپس شما را به‌سوی رایحه‌های جوز و لاله مردابی می‌کشاند تا خنکای سرد مردانه را روی پوست شما پخش کند. رایحه‌های چوبی، چرمی و مشک‌فام هم در این عطر تضاد نابی میان سویه‌های تاریک و روشن می‌آفرینند و سرزندگی و بی‌پروایی را به زندگی شما می‌آورند.

عکاسی تصاویر تبلیغاتی «بلک بولد» را گرگوری هریس در نیویورک انجام داده و دیوید الکساندر فلین هم مدل تبلیغاتی این عطر جذاب و خاص بوده است.

بطری صیقلی «بلک بولد» کاملا به ویژگی‌های کمپانی کنت کول وفادار است و بافت چرمی استفاده‌شده در بدنه بطری نیز همخوانی ویژه‌ای با دیگر اجزای آن پیدا کرده است. این بطری لوکس با الهام‌گیری از لباس‌های مردانه و پارچه‌های طرح‌دار و خاص ساخته شده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کنت کول
عطار هری فریمونت
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لاله مردابی، نارنگی ماندارین، نعناع ، ریحان ، سدر ، جوز ، زنجبیل ، روایح دودی، برگ بنفشه ، جیر
نمره کاربران
Black Bold-کنت کول بلک بولد
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
6
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
امروز Black Bold رو تست کردم. بوی تلخ و تر و تازه که روح آدم را صیقل میده. از نظر رایحه خیلی خوب بود. زیاد گرم نیست. به نظرم می شود در بهار و پاییز هم پوشید. ماندگاری متوسطی هم دارد.
30 بهمن 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟