adidas - Team Five

آدیداس تیم فایو

مردانه
کد کالا : ATR-33706
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آدیداس
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33706
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
380,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

adidas Team Five - آدیداس تیم فایو

نخستین بار در سال 2013 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع خنک آن می باشد و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، سیب ، ریحان ، اسطوخودوس ، سالویا ، نعناع ، درخت کاج ، لوبان ، کهربا اشاره کرد.

برند آدیداس
طبع خنک
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، سیب ، ریحان
اسانس میانی اسطوخودوس ، سالویا ، نعناع ، درخت کاج
اسانس پایه لوبان ، کهربا
نمره کاربران
Team Five-آدیداس تیم فایو
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
4
1 رای
پخش بو
4
1 رای
طراحی شیشه
4
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود بر م.س.
دقیقا منظورم رو متوجه شدید. که نیش با دیزاینر چقدر تفاوت کاربردی دارند. شخصا اونقدری که با ساواژ دیور باز خورد گرفتم با شرگی نگرفتم. پس شرگی رو وقتهایی که تنهام برا دل خودم میزنم و ازش لذت میبرم. مسئله نیش گرایی موضوعی شده که خیلی ها رو به دردسر میندازه و پولشون رو خراب میکنه . طرف میره عطر فروشی میگه ببین این اسمش اینترلوده امضای منه خیلی خفنه نیشه و.. بعد هم طرف با هفصد تومن هزینه دوبار تو تابستون که زود بازخورد منفی میگره و میندازش کنار درصورتی که همین آقا با یک چهارم این قیمت براش عطر بازخورد بگیر وجود داره. من یک جوونم و عشقم اینه که بازخورد بگیرم پس دیزاینر کارمو راه میندازه واسه نیشام هم به سمپل اکتفا می کنم و پولم رو بی خودی هدر نمی دهم
01 بهمن 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Raeisi پارسی

درود
خب در عطر های ارزان قیمت اینا واقعا مهجور موندن.
مثل ریویو های من که معمولا بهشون توجهی نمیشه. ولی من دنبال جمع آوری تشکر برای خودم نیستم. همین که احساسات خودم را صادقانه در مورد هر عطر بیان میکنم برایم ارزنده است. اما این کار های آدیداس چیزی بجز بوی افتر شیو ارایه نمی دهند ولی کار های خوبیند. نسبت به خیلی از عطر هایی که در این رنج قیمت عطر دارند که دیگه اسم نمیبرم. اینارو همه جا زدن آروماتیک ولی من آروماتیک فوژه رو قبول دارم.
پس دوستان با بودجه ی کم میتونن عطر های خوبی بخرن . و یکی از اهداف من از نوشتن ریویو آشنایی بقیه با عطر هایی است که میبینم از یاد رفته اند. من آنقدر شامه ی قوی واسه ی معرفی کار نیش ندارم و اصولا خط فکری من دیزاینر است که بازار عام با جیب متوسط رو هدف میگیره. نیش بازی لذت زیادی داره ولی واسه یه نفر که به چشم هنر بهش نگاه کنه نه برای بازخورد و فخر فروشی. این دقیقا مثل این میمونه که شما آهنگ ساز نباشی و موسیقی ندونی ولی بجای صدای شماعی زاده تو ماشینت جلو دوستات بتهون پخش کنی
01 بهمن 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهدی جاویدیان Raeisi
شماعی زاده vs بتهوون! :))
یکی از دلایلی که شخصا توی این سایت از نیشها مینویسم به اشتراک گذاشتن تجربه هام از بتهوون هست. بهرحال تو دنیای خارج بیشتر مردم همون شماعی زاده رو دوست دارن و بتهوون بازی که حرفت رو گوش کنه و بفهمه نیست!
اما آدیداس: طرفدارش نیستم ولی توی این رنج قیمت که کارهای داغون ریو بیداد میکنن حاضرم براش تبليغ مجانی هم بکنم، حداقل میشه اسم عطر روی کارهاش گذاشت. خود همین غنیمته.
01 بهمن 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟