BOTTEGA VENETA - Eau Sensuelle

بوتگا ونتا او سنسول

زنانه
کد کالا : ATR-33202
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : بوتگا ونتا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33202
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,060,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

او سنسول از عطرهای ادو پارفیوم و زنانه بوتگا ونتا است. این عطر که بازتفسیری از امضای ادو پارفیوم عرضه می‌کند، سویه‌های غافلگیرکننده و لطیف‌تر زنانگی را به بیان درمی‌آورد. افزودن نت باطراوت هلو و آکورد لوکس جیر هم استحکام بافت چایپر، چرمی و گل‌فام اصلی را با پیچش‌هایی شاداب و منحصربه‌فرد همراه می‌کند.

بوتگا ونتا با همکاری کوتی پرستیژ و پس از عرضه عطرهای بوتگا ونتا زنانه 2011 و بوتگا ونتا او لژر 2013، از اولین عطر مردانه‌اش با عنوان بوتگا ونتا پور هوم رونمایی کرده است. توماس میر (مدیر بخش خلاقیت‌های هنری بوتگا ونتا) درباره این عطر می‌گوید: «ایده محوری من، سفر مردی بود که منطقه ونتو را به‌سوی شمال ترک می‌کند تا سنگ‌های معدنی را کشف کند. او از شهر دور مانده و فرصت زیادی دارد تا روزهای متوالی را در خانه‌های کوهستانی همراه با استشمام نسیم‌های یخی جنگلی سپری کند».

آمیزه بوتگا ونتا پور هوم توسط دنیلا آندریر و آنتوان میساندو (از عطرسازان خانه ژیوادان) ساخته شده است؛ عطرسازانی که زمینه برگرفته از نت لابدانیوم آندلوسی را به‌عنوان نت کلیدی این آمیزه انتخاب کرده‌اند و آن را در نت‌های پایه جای داده‌اند. نت‌های آغازین بوتگا ونتا پور هوم که روحی طراوت‌بخش دارند، از ترنج کالابریایی، کاج سیبریایی و سرو کوهی سرزمین‌های بالکان سرشته می‌شود. نت‌های میانی هم روایح ادویه‌ای فلفل جامائیکایی را در کنار گرمای برگرفته از صمغ درخت نراد جای می‌دهند که به‌واسطه نت سالویا اسکلاریای مدیترانه‌ای غنی‌تر شده است. لابدانیوم آندلسی، چرم و نعناع هندی اندونزیایی هم بافت نت‌های پایه را می‌آفرینند.

برند بوتگا ونتا
عطار میشل آلمیراک، مایلین آلران
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه وانیل ، نعناع هندی ، چرم ، یاس، گاردنیای یاسمنی، هلو
نمره کاربران
Eau Sensuelle-بوتگا ونتا او سنسول
رایحه
8
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
7.5
2 رای
طراحی شیشه
7
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
جا مانده در لابلای برگها خزان..... که آوایی از حس خشم نرم را نوید می دهد....
خستگی در بادکوبه ای سرد..... که آرامشی از حس مرگ نازک را ارمغان می دهد....
................................
یکی از عطرهای نرم و آسان پوش بانوان در فصل پاییز که رایحه ای میوه ای گلی در بستر چرم اما خنثی و ساده را نفهته است. رایحه ای از اِنفرادی بانویی آرام و باوقار که در تنهایی زمین و زمان، تنیده شده است... رایحه ای از بی صدایی انتخابی بانویی منفرد که در اوج هیجان و تکاپو، خنثی شده است.... رایحه ای از خستگی بانویی مغرور از کالبد ظریفش که در انتظار تلاطم ضخیم مرگ است....
شروعی از روایح گلهای سفید مثل یاس در بستر چرم وانیلی که بعد از دو دقیقه رایحه ی میوه ای از هلوی نه چندان آبدار بهش ادغام میشه و عطری چرم میوه ای اما همراه با تُندی و تلخی را تداعی می کند که نه زیاد شیرین هست و نه زیاد تلخ، که برای شامه ی من یه عطر خنثی هست.
هر فصل از سال چالشهای مشخصی را برای سلامتی جسمی و سلامت روانی ما ارائه می دهد. درک چالشهای فصلی می تواند به ما در حفظ سلامتی در طول سال کمک کند. پاییز دارای تداعی عرفانی در فرهنگ های جهانی است. در غرب، فصل پاییز با جشن هالووین و جشنواره قدیمی سلتیک Samhain همراه است، هر دو زمان هایی هستند که حجاب بین دنیای زنده ها و مُردگان نازکتر است و راحت تر از آن عبور می شود. در پاییز همه چیز ساکت تر می شود، هوا سرد می شود و انرژی گیاهان به ریشه های آنها منتقل می شود. برخی از فرهنگ ها پاییز را با مرگ، انقباض و پایان چرخه‌ها مرتبط می‌دانند. همچنین فصل پاییز به عنوان زمان تصمیم گیری شناخته می شود، زمانی که ما باید انتخاب کنیم که چه چیزی را رها کنیم و چه چیزی را پیش ببریم تا بقای خود را در فصل سرد و سخت زمستان تضمین کنیم. احساس اصلی مرتبط با فصل پاییز غم و اندوه است و جنبه روحی که در این فصل مطرح می شود به عنوان روح جسمانی ترجمه می شود. این جنبه ای از روح است که با بدن فیزیکی می میرد و اعتقاد بر این است که بیان احساسات از طریق بدن فیزیکی را واسطه می کند. بنابراین به نظر من، پوشیدن عطرهایی که برای هر فصل می تواند تعادل آرامش یا شادابی شخص را بر هم بزند جایز نیست، چراکه خود ماهیت اون فصل برای شخص هدف، جنبه ی روحی روانی را به همراه دارد، پس اگر شخصی که در فصلی مثل پاییز دچار اندوه و افسردگی فصلی می شود، شاید بهتر باشد تا از عطرهایی که بر این مهم دامَن می زنند، استفاده نکند هر چند که اون عطر مناسب فصل پاییز باشد.... شاید بهتر است هر کدام از ما برای رهایی آن چیزی که ما را در هر فصل از سال دچار چالش اندوهگین می کنند، به این موضوع کمی بیشتر تامل کنیم تا بتوانیم میزان درجه ی اندوه و حُزن خودمان را بکاهیم و بر رنج دلتنگی یا افسردگی فصلی خودمان تخفیف دهیم.
این عطر با ماهیت جالب خودش که برای شامه ی من بصورت خنثی ترجمه می شود، شاید بتواند برای آن دسته از بانوانی که در فصل پاییز دچار افسردگی می شوند و برخی عطرهایشان را نمی توانند در این فصل تنپوش کنند، کمک کننده باشد. مهم نیست رایحه ی یه عطر چقدر شیرین یا تلخ باشد، چراکه حتی عطرهای شیرین و شاداب هم می توانند برای حس افسردگی برخی از شخصیت ها (اعم از بانو یا آقا) اثرات نامطلوب افزایشی بر رنج آنها داشته باشند. بنابراین شاید این موضوع را که در زمان خرید عطرها، کمتر مورد عنایت قرار می دهیم، بایستی در اولویت عدم افزایش حس افسردگی در فصل مربوطه را نیز برای خودمان در نظر بگیریم..... چراکه شاید برای برخی انسانها، عطرها تنها پناهگاه اَمن آنها باشد.....
کیفیتی شفاف و شایسته در رایحه با ماندگاری 14 ساعت روی لباس و 5 ساعت روی پوست با پراکنش متوسط در ساعت اولیه ی تنپوش و کم رمق در ساعات بعدی.
سپاس از همراهی بزرگواران................
12 مهر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :  حسینی nazanin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟