YVES SAINT LAURENT - Supreme Bouquet

ایوسن لورن سوپرم بوکت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33080
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : ایو سن لورن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33080
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

« ... آمیزه‌ی گل مریم بازیگوش و یاس فریبنده. شکوفه‌های آن‌ها در رایحه‌های میوه‌ای و حیوانی دلپذیر خیسانده می‌شود که وفور خود را کاملا انتشار می‌دهند. به عنوان نقطه مقابل، سرزندگی آکورد چوب عنبر، مشک و نعناع هندی دعوتی به آرامش است.» سوپریم بوکت در سال 2013 روانه بازار شد. دومینیک روپیون عطرساز خالق این عطر است.

برند ایو سن لورن
عطار دومنیک روپیون
طبع معتدل
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه میوه‌جات، فلفل صورتی ، گلابی
اسانس میانی یاس، گل یلانگ ، گل مریم
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی
نمره کاربران
Supreme Bouquet-ایوسن لورن سوپرم بوکت
رایحه
9
3 رای
ماندگاری
9
3 رای
پخش بو
8.7
3 رای
طراحی شیشه
8.3
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو سن لورن
اخبار برند ایو سن لورن
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
اررزش داره خریدش؟پخش بو و‌ماندگاری؟؟دوست داشتنیه؟
08 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : jalal بابک
سلام عزیزم من عاشق این عطرم وبوش حالمو خوب میکنه
ماندگاریش عالیه و پخشش خوب
بنظرم بهترین فصل استفاده اش اول پاییز و بهاره
وقتی تازه اسپری شده بوی تندی داره ولی زود اون تندی میره و بجاش بویی کرمی بوی یلانگ ومریم وگلابی دقیقا نمیتونم بگم کدومش بیشتره تو نوتها یاس نوشته ولی اصلا یاس توش احساس نمیشه وقتی هم روی لباس میمونه یکی دو روز بعد ی بوی شبیه شکلات میمونه
10 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : پینار قره گوزلو غزال

زیبای منی تو... زیبایی یعنی تو....
06 دی 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی

عطری با ترکیب نوتهای فوق العاده برای یک زن
قیمت جهانی حدود 220 دلاری تنها ایراد این عطر است
لطافت و هماهنگی ترکیب نتهای 3 مرحله این عطر واقعا در عطرهای کاملا زنانه بی نظیر است
در این رنج Ysl چند عطر دیگر نیز دارد
oriental collection supreme bouquet
supreme bouquet luxury edition
متاسفانه هر دو مورد فوق حدود 280 دلار و جایگزینی این عطر با آنها میسر نیست
لذا به عطرهای مشابه در رنج قیمت پایینتر باید توسل جست
نزدیکترین رایحه یه این عطر French story از جورج رش هست با قیمت حدود 50 دلار باید دید در ایران هست یا خیر
ترکیب نوتها تقریبا یکسان است جز آنکه به جای نت اولیه میوه ای برگاموت جایگزین شده و بقیه نتها یکیست و پخش و ماندگاری خوبی البته ندارد
جایگزین بعدی twilight از The wood collections با قیمتی حدود 140 دلار باید دید باز در ایران هست یا خیر
بعدی Untold از الیزابت آردن باز با قیمت خیلی پایینتر و با کیفیت خیلی خوب
فلفل و نتهای میوه ای با انگور سیاه و برگاموت جایگزین شدند و گلابی و نتهای گلی سفید و مشک و نعناع هندی و امبر سرجای خودش هست
بهترین جایگزین جئو استراتژیک ! همین است
اگر طرفدار ترکیب های ساده و با کیفیت ارمانی هستید بروید سراغ summer mania eau fraiche pour femme آرمانی
ترکیب عالی و خنک گلابی در آغاز یاسمن در میانه و چوب صندل و مشک و کهربا در بیس نوت با قیمتی خیلی کمتر از YSl مزبور
05 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : محسن جمالیان
ممنون از شما اتفاقا بعد از اين ارماني كد عطر مورد علاقه ي منه ولي اين همه چي تمومه سعي ميكنم اين عطرايي رو كه معرفي كردين حتما پيدا كنم و تستشون كنم ممنون از وقتي گذاشتين
06 خرداد 1397 پاسخ تشکر

از دوستاي خوبم خواهش ميكنم بهم يه عطر شبيه و يا نزديك به اين كار معرفي كنن چون اين خيلي گرونه ولي كاملترين عطر زنانه برأي من هست ميخوام يه عطر شبيه به اين داشته باشم كمكم ميكنين لطفا ؟ ممنون ميشم
05 خرداد 1397 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز. من همین الان بعد ماه ها چرخ زدن توی این سایت و خوندن نظرات فرهیختگان و علاقمندان هنر عطر اکانت ساختم تا فقط جواب شما رو بدم. مثل شما من هم دیوونه وار ین عطر رو دوست دارم و هیچ عطری برام به جذابی و پیچیدگی این عطر نیست. خودم هم تا حالا نداشتمش خاله هام دارنش و من دزدکی یکی دو بار ازش استفاده کردم و از اون موقع کل زندگیم شده سوپریم بوکی. شما تا حالا نسخه های شرکتی اماراتیشو امتحان کردین؟ چون نمیدونم هیچوقت میتونم خودمو راضی کنم که توی این اوضاع همچین پولی پای عطر بدم مخصوصاً چون کار آموز بیست ساله ای بیش نیستم. به خاطر همین اخیراً دنبال نسخه های شرکتی این عطر بودم. مشابه تولیدی فرگرنس ورلد این کار Superior bouquet نام داره و مشابه تولیدی جانوین هم Johnwin Supreme نام داره. من مال برند فرگرنس رو خریدم و هنوز به دستم نرسیده و وقتی رسید بهتون میگم چقدر تفاوت و شباهت داره و آیا راضی کننده هست یا نه.
13 فروردین 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : حسین رفیعی نازی جاوید
خب دوستان. عطرم از برند فرگرنس ورلد سه روزه رسیده و من شب اول از عطر فقط یک پاف زدم تا بتونم بهتر بخوابم. بوش به طرز خوشحال کننده و شوکه کننده ای به سوپریم بوکی نزدیکه و از این بابت خیلی خوشحالم. به نظرم فلفلش کمتره و مثل شبی که صبحش از سوپریم بوکی استفاده کرده بودم بوش دیوونم نمی‌کرد. تا سه چهار ساعت پخش بوی خیلی خوب داشت و بعدش ملایم شد ولی با اینکه رو سه روز گذشته بوشو هنوز میتونم رو لباسم احساس کنم حتی بعضی وقتا که لباسمو نمی‌گیرم جلوی دماغم .کلاً با وجود این قیمتای آسمونی و وجود همچین کپی با کیفیت و راضی کننده ای متاسفانه امکان نداره من ۱۶ ۱۷ میلیون پول عطر اصلی رو بدم با اینکه دلم برای اون ترکیب بوی فلفل و گل تنگ میشه. :)
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Golnoosh آلالیتا
سلام غزال عزیز
ممنون که تجربه خودت رو به اشتراک گذاشتی
قطعا مقایسه بین نسخه اورجینال و شرکتی یک عطر توسط شخصی که هر دو رو به خوبی تست و درک کرده برای کسانی که به دنبال یک خرید اقتصادی و در عین حال نزدیک به نسخه اصلی هستند بسیار راه‌گشاست.
17 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin مهدی مددی
چقدر خوشحالم که تونستم کمکی کرده باشم. 🌹
بله متاسفانه با این اوضاع اقتصادی واقعا برای اکثریت ما این امکان وجود نداره که اورجینال این عطر ها رو تهیه و هر وقت خواستیم استفاده کنیم.
تاکید میکنم که بوی مشک و گل نسخه شرکتی از بوی ادویه ها بیشتر احساس میشه بر خلاف نسخه اصلی, چون من یادمه اون شب به اینکه چقدر دارم از بوی فلفل و گل لذت میبرم فکر میکردم. حس لذت بردن از شرقی بودن, یه خانم شرقی که وسط ادویه ها و غذا های ایرانی و بوی گل مریم بزرگ شده چون گل مورد علاقه مادر بزرگمه. ولی مطمئنم حساس ترین ها و بی انصاف ترین ها هم نمیتونن بگن این نسخه شرکتی ارزششو نداره و شبیه نیست. شاید باورتون نشه من هنوووز هم دارم بوشو رو لباسم حس میکنم :)
17 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : نازی جاوید امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم غزال بزرگوار از اینکه خریدی شایسته داشتین و نسبت به این خرید رضایت دارین و این عطر شرکتی از فراگرانس ورلد را به این محفل معرفی فرمودین از شما سپاسگزارم. در خصوص این برند پیشنهاد می‌کنم عطر فلورا بای فلورا را تست فرمایید چراکه عطری واقعا خوش رایحه با ماندگاری و پراکنش خوب و شیشه کریستالی زیبا با درپوش زیبا و باکس زیبا را داراست و فکر میکنم مورد پسند شما باشد. علاوه بر این عطر گرین سفیر از همین برند فراگرانس ورلد را هم تست فرمایید که رایحه ای واقعا ارزنده با ماندگاری و پراکنش متوسط و شیشه ی بسیار زیبا و خوشرنگ را دارد. البته هر دو عطری که معرفی کردم بیشتر برای روزهای خنک مثل اوایل بهار و پاییز مناسب هستند.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم......
17 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Golnoosh کامبیز سخی
درود بر شما جناب. چقدر با پیشنهاداتتون منو خوشحال کردین. من معمولاً توی عطر فروشی اول عطر هایی که دربارشون خوندم و کنجکاو شدم رو امتحان میکنم و بعد گم میشم چون دیگه نمیدونم چی امتحان کنم و همزمان دوست دارم همه چی رو امتحان کنم. به خاطر همین قطعا‌ پیشنهادات دوستان خوش سلیقه که روایح زیادی رو میشناسن و سلیقه ی من رو هم تونستن درک کنن بسیار کمک کننده و با ارزشه.
فلورا بای فلورا (در اصل فلورا گوچی) با توجه به توصیفاتی که ازش شده منو خیلی وقته کنجکاو کرده بود، فقط تا الان نتونستم جایی امتحانش کنم و با اینکه کارای شرکتی رو بلایند بای میکنم بعضی وقتا ولی از کامل بلایند بای کردن بدون دونستن رایحه اصلی میترسم. ولی گویا بوی تمیزی و گلی قشنگی داره به خاطر همین احتمال میدم خوشم بیاد. کلاً تنها روایحی که خیلی ازشون بیزارم روایح مرکباتی یا خیلی شیرین خیلی گرم هستن که بهم سردرد بدی میدن.
عطر گرین سفیری که پیشنهاد کردین الان دربارش خوندم. عطر شرقی مردانه ی جذابی به نظر میاد و من کلاً بوهای باکلاس شرقی که عود دارن رو میپسندم. ولی به نظرتون خانما هم میتونن بپوشنش یا اینکه احتمال اینکه پدرم برای تولدشون بپسندن بیشتره؟
توی لیست خرید بعدیم از این برند پیور پشن (کپی پیور پویزن) لاش چری (کپی لاست چری) و کازاموراندو رویال (کپی لیرا) هستن ولی نمیدونم کیفیت کپی برند فرگرنس از این عطرا چقدر کیفیت داره. شما اطلاعی دارین؟
18 فروردین 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی مددی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. در خصوص بلایند بای کردن برای عطرها بخصوص برای عزیزانی که تجربه چندانی در روایح ندارند به نظر من کار شایسته ای نیست چراکه احتمال ضرر اقتصادی زیاد است. البته حتی با کسب تجربه هم باز هم کار شایسته ای نیست ولی شاید کمتر دچار ضرر اقتصادی شود کسی که تجربه ی بیشتری دارد. در خصوص عطر فلورا بای فلور از برند فراگرنس ورلد فکر میکنم رایحه ی این عطر رو بپسندید چون خیلی نرم هست شیرینی که داره بسیار نرم و لطیف هست که در بستر گلی هست که برای هیچ شامه ای فکر نکنم آزار دهنده باشه. هم ماندگاری و هم پراکنش خوبی داره. در خصوص عطر گرین سفیر با اینکه یه عطر شرقی و یکمی تند و تیز هست اما در شامه ی بانوان هم مورد پسند هست و البته گرین سفیر از نظر من یونیسکس هست. بنابراین براحتی خودتان میتوانید تنپوش کنید و حتی اگر هم برای پدر بزرگوارتان خرید کنید بعنوان هدیه، به محض آنباکس کردنش فکر نکنم این عطر رو دلتان بیاد هدیه کنید حتی به عزیزترین هاتون چراکه واقعا هم رایحه هم شیشه ی بسیار خوشرنگ و شکیل و هم درپوش فلزی برجسته کاری شده داره که یک فریبای خاصی را برای مخاطب تداعی میکنه. بنابراین حتی اگر هم هدیه دادین باز هم شک نداشته باشید که یه کار ارزنده را با تمامی جوانب به عزیزترین هاتون هدیه دادین. چراکه در نظر شخصی من، خود شیشه ی عطر و درپوش و باکس هم مورد اهمیت است و چه چیزی بهتر از این باشد که هم شهد درون عطر هم شیشه و هم درپوش و هم رنگ شیشه عطر، همه باهم یکجا تعبیه شده باشند آن هم در قیمت بسیار مناسب..... دقت فرمایید که مشابه همین گرین سفیر از برند فراگرانس ورلد یه عطر دیگه به نام وایولت سفیر (سفیر بنفش) هم هست که مختص بانوان میباشد اما رایحه اش چندان مورد پسند من نبود و فقط رنگ بنفش شیشه ی عطر چشم نواز است. فلذا اگر بین این دوتا خواستین یکی را انتخاب کنین من بهتون همون گرین سفیر را پیشنهاد میکنم. در ضمن در خصوص عطرهای شرکتی با قیمت مناسب برند میسون الحمبرا را هم در نظر داشته باشید. چراکه کیفیت به مراتب بالاتری از برند فراگرانس ورلد دارد و البته قیمت گرانتری. ولی برند فراگرانس ورلد با قیمت مناسبش کیفیت مناسبی هم داره، منظورم این هست که شاید با توجه به قیمت میسون الحمبرا، مخاطب خریدار دچار تردید شود که خوب این قیمت برای یک برند شرکتی و موازی کار، زیاد هست که با قیمت یک عطر الحمبرا میتوان دو عطر از فراگرانس ورلد خرید.... فلذا با اینکه این تفکر خودش از نظر اقتصادی شایسته است ولی به هر حال تجربه، ارزان به دست نمیاد و بایستی با آزمون و خطا این تجربه را کسب کرد. به همین دلیل خود مخاطبانی که این فکر اقتصادی را دارند بعدها با کسب تجارب حداقل در زمینه ی عطرها، انتخاب های بهتری را خواهند داشت و تازه اون موقع هست که هزینه خرید عطرهای شرکتی و موازی کار مثل برند میسون الحمبرا، را بعنوان کمترین هزینه برای خرید عطرها در نظر خواهند گرفت به نسبت کیفیت ارزنده ی عطرهاش.....
همه ی این موارد را مطرح کردم تا خودتان در گذر زمان، تجارب بیشتری را در زمینه ی عطرها کسب خواهید کرد و شایسته ترین انتخاب را با توجه به کیفیت و برچسب قیمت، خواهید داشت. فلذا همین نقطه ی آغاز شما از برندهای شرکتی موازی کار، بهترین شروع تجربه در زمینه ی عطرهاست که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر شناخت عطرها، تجارب ارزشمندی را کسب خواهید کرد.
سپاس از همراهی و همدلی شما بانوی محترم.............

[EDITED] 1402/01/18 19:43
18 فروردین 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Golnoosh کامبیز سخی
چقدر لطف دارین. خیلی خیلی ممنونم که وقت گذاشتین و دانسته هاتونو با من مبتدی در میون گذاشتین.
فلورا و گرین سفیر رو حتماً امتحان خواهم کرد چون بسیار کنجکاو شدم.
و احتمالاً دفه ی بعد یکی از خریدامو برای امتحان از برند الحمرا انجام بدم که البته خودم هم شنیده بودم که با کیفیت تر هستن. فقط شک داشتم که چقدر این حقیقت داره و چقدر تفاوتش برای من محسوس خواهد بود. ولی حالا که بزرگواران و فرهیختگان عطر شناسی هم میگن این برند بهتره حتما باید امتحان کنم. بازم خیلی ممنون بابت وقت ارزشمندتون.
18 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حسین رفیعی امیر علوانی

من چندوقت بود كه دنبال يه عطر دلبر ميگشتم تو اين فاصله حدود ٨٠-٩٠ تا عطر خريدم از هر كسي تو سايت ميپرسيدم بهم عطر معرفي ميكرد و من اكثر مواقع بلايند باي ميكردم خيلي از حقوقاي ماهيانه مو از دست دادم تو تعجب ميكنم چرا هيچكس اين عطر و بهم معرفي نكرده بود اين عطر خيلي اتفاقي و طي يك تبادل به دستم رسيد و شد تمام ناتمام عطرهاي من بسيار زيبا طراحي شده مثل يك سمفوني نت هاش ادم و غرق خودش ميكنه بسيار زنانه و بسيار شيك و بسيار لوكس و بسيار س... !!!!! تو اين فاصله بهم عطرهاي زيادي به اين عنوان خريدم اما هيچكدوم قانع كننده نبود واقعا عطر خطرناكيه به واسطه ي جذب جنس مخالف كاش رايحه ي شبيه داشت كه من مستونستم تهيه ش كنم چون خودش خيلي گرونه و الان شيشه ي اين عطرم نصف شده
05 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نازی جاوید محمدرضاسپهی
سرکار خانم زیبا
درود بر شما
عطر kenzo world تست کنید به نظرم تا حدودی میتونه مشابه این عطر باشه با یک سوم قیمت .
برقرار باشید و خوشبو
07 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Miss salehpour

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟