KENZO - Madly Kenzo Oud Collection

کنزو مدلی کنزو عود کالکشن

زنانه
کد کالا : ATR-33049
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کنزو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33049
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 85
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,170,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 12
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«مدلی کنزو عود کالکشن» که بطری‌‌ای به رنگ بنفش تیره دارد و مثل آسمان شب‌های تابستانی طراحی شده است، از عطرهای ویژه کمپانی کنزو برای خاورمیانه به‌شمار می‌رود. این ادیشن محدود به‌خوبی توانسته است تا عناصر اسرارآمیز و عناصر هوس‌انگیز را با همدیگر آمیخته کند و عطری بیافریند که رایحه‌های ادویه‌ای و رایحه چوب عود به‌زیبایی در بافت آن می‌درخشند و خودنمایی می‌کنند.

نت‌های اولیه این عطر حالت ادویه‌ای و تند دارند. اولین آکورد نیز از آرومای ادویه‌ای زعفران و فلفل صورتی شکل می‌گیرد که حالتی گیرا و تند و تیز به این عطر می‌بخشد. عصاره ناب رز در نت‌های میانی هم هارمونی کاملی با رایحه گل آفتاب‌پرست و چوب عود تشکیل داده است و رایحه‌های نعناع هندی، وانیل، چرم و کهربا در نت‌های پایه نیز عمق و غلظت بیشتری به «مدلی کنزو عود کالکشن» بخشیده‌اند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کنزو
عطار آلبرتو موریلاس
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه فلفل صورتی ، زعفران
اسانس میانی رز ، گل آفتاب پرست، عود
اسانس پایه کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، چرم
نمره کاربران
Madly Kenzo Oud Collection-کنزو مدلی کنزو عود کالکشن
رایحه
6.5
4 رای
ماندگاری
5.3
4 رای
پخش بو
4.8
4 رای
طراحی شیشه
7.8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کنزو
اخبار برند کنزو
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
4
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
9
طراحی شیشه
امروز دکانت این عطر به دستم رسید.ضعیف ترین عطر عودی بود که تا امروز تست کردم.وقتی اسم عود روی عطری میگذارند توقع یک رایحه قوی و تند و جوندار رو داری که نقش عود توش خیلی برجسته باشه و پخش و ماندگاری خوبی هم داشته باشه.اگر همچنین توقعی دارین حتما مثل من مایوس میشین.
30 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن فرزام معماری

من توی یک فروشگاه تستش کردم بوی عودی و عربی و سنگینی داره به نظرم برای سنین بالا مناسب تره با اینکه من به عطرهای عودی و عربی علاقه ای ندارم به نظرم رایحه ش از خیلی از عطرهای دیگه که تم عودی دارن قابل تحمل تر و خوش بو تر اومد شاید انتخاب من نباشه ولی قطعا عطر باکیفیتی هست پخش بوی خوبی هم داره و ساعتها رایحه شو احساس میکردم در کل برند کنزو تا جایی که من تست یا خرید داشتم از این برند عطرهای باکیفیت و خوبی داره و به نسبت قیمتهای مناسب . یعنی شما عطر باکیفیت میخرین که به نسبت هم ترازهای خودش خیلی به صرفه تر و ارزونتره
02 دی 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

بعد از کلی تست کردن این عطر رو خریدم این عطر مثل اکثر عطرهای برند کنزو شیک و جذاب هستش رایحه تلخ و ملایم و شیرین و گرمی داره شروع رایحه با گل رز و کهربا و با همراهی تلخی عود که باعث میشه رایحه کمی حالت جدی و ناریکی به خودش بگیره کم کم کهربا و وانیل و زعفرون باهم نتهای خوشبو و شیرینی رو بوجود میارن و عطر کم کم به سمت شیرین شدن پیش میره و بعد از اون فلفل صورتی باعث گرم شدن عطر میشه درکل این عطر مثل اکثر برندها که ی عطر عودی و خاص دارن خاص و شیکه پخش بوی نسبتا خوبی داره و ماندگاری بالا به نظر من اقایون هم میتونن استفاده کنن این بود اطلاعات من در مورد این عطر شیک و خوش رایحه لحظه هاتون عطری و خوشبو
10 تیر 1397 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟