LOEWE - Quizas Seduccion

لووه کویزاس سداکشن

زنانه
کد کالا : ATR-32896
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : لووه
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32896
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 185
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
9,250,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 24
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عطر «کویزاس، کویزاس، کویزاس» که نامش را از ترانه‌ای با همین نام از سال 1947 میلادی (سروده اسوالدو فارس، ترانه‌سرای کوبایی) وام گرفته است، در سال 2007 روانه بازار عطرها شد. کمی بعدتر ادیشن «کویزاس، کویزاس، کویزاس پشن» هم در سال 2011 به دوستداران عطرهای لووه معرفی شد. اما این پایان ماجرا نبود، چراکه کمپانی لووه تصمیم گرفت تا ادیشن جدیدی را در رده عطرهای کویزاس برای سپتامبر 2014 روانه بازار کند که نامش «کویزاس سداکشن» بود و نمادی از اغواگری و جاذبه‌های جنسی در ناب‌ترین شکلشان به‌شمار می‌رفت.

«کویزاس سداکشن» از عطرهای گل‌فام و میوه‌ای است که توانایی ویژه‌ای هم در راستای برانگیختن قوای جنسی دارد. نت‌های اولیه را مجموعه‌ای از رایحه‌های میوه‌ای می‌سازند که عبارتند از رایحه وسوسه‌کننده میوه گل ساعت، پرتقال شیرین و توت سیاه. نت‌های میانی هم که ذات گل‌فام غلیظی دارند، از رایحه یاس رازقی در کنار گل مریم و شکوفه پرتقال شکل گرفته‌اند. نت‌های پایه این عطر را هم رایحه‌های شیرین کارامل و وانیل می‌سازند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند لووه
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه پرتقال، تمشک ، میوه گل ساعت
اسانس میانی یاس، شکوفه پرتقال ، گل مریم
اسانس پایه وانیل ، کارامل
نمره کاربران
Quizas Seduccion-لووه کویزاس سداکشن
رایحه
8.5
8 رای
ماندگاری
7.4
8 رای
پخش بو
7.3
8 رای
طراحی شیشه
6.6
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند لووه
اخبار برند لووه
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
مریم، مریم و دیگر هیچ!
ازون عطراست که با احتیاط باید سراغش برید… کم کم بزنید… اجازه بدید زمان بگذره… واقعا تحمل اولش برام سخته ترجیح میدم به لباس بزنم یک ساعت بعدش بپوشم برم تا این حد!
خیلی معمولیه رایحه واقعا بد نیست خوب و عالی هم نیست. مریم اگه دوست دارید یک مریم غلیظ تست اش کنید.
با توجه به جنس رایحه اش که گرمه همونطور که انتظار میره پرفورمنس فوق العاده بالایی داره منتهی به نظرم بیش تر از سه پاف میتونه اذیت کننده برای بقیه هم باشه
مثل همیشه بلایند بای نکنید راجع به این کار هرگز
سن پوشش ۳۰ به بالا

[EDITED] 1401/09/06 21:25
06 آذر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Kity.perfumelover Mahsa

9
رایحه
5
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
سلام، لطفا چندتا عطر وایت فلورال و با طراوت و تمیز برای عطر عروس پیشنهاد بدین. در حال حاظر کویزاس سداکشن و پرادا لا فم و کارتیر لاپنتر جز گزینه ها هستن.
عطری میخوام که موندگاری و پخش بالا داشته باشه و همچنین معتدل رو به خنک باشه. رایحه گل مریم و سوسن رو خیلی میپسندم.
15 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آرامیس گلی
سلام...به نظر من کارنال فلاور از فردریک مال و انر از امواج بهترینها هستند برای عطر عروس(بخصوص کارنال فلاور که پخش بهتری هم داره که اگه قیمتشون بالاست میتونید دستریز ازشون تهیه کنید) توی قیمت پایین ترها به جز پرادا لفم که خودتون هم اسم بردید، الی صعب پرفیوم و مدرن میوز استی لودر و ایدیل گرلن هم خوبند و باز هم تو قیمت پایین تر لیدی کارلوف مورد مناسبیه
16 فروردین 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شکیبا ملورین
سلام عزیزم اگه خودت عروس خانومی که خیلی تبریک می گم خوشبخت باشی.
من خودم کلی کالش هرمس رو خیلی می پسندم واسه عروس.
ولی شما وایت زاگورا از دیفرنت کمپانی رو امتحان کردی؟ eden از کاشارل هم عطر عروس رو تداعی می کنه.

نمی دونم وایت پچولی تام فورد رو نمی پسندم خودم ولی هم وایت فلوراله و پچولیانه هم هست قطعا که فکر کنم دوس داشته باشی
16 فروردین 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Fatimah
عزیزم اگه عطر فلورال عروس بخوام بهت پیشنهاد بدم عطر الی ساب اینتنس هست واقعا زیباست در کنار یلانگ یلانگ عسل خودنمایی میکنه، خیلی قشنگه و خیلی زنه و مناسب یک عروس خانوم بسیار هم خوش بازخورده پخش و موندگاریشم واقعا خوبه
20 فروردین 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Faaezaam
به Marry
ممنون از پیشنهادای خوبت، امیدوارم بتونم سمپل یا دستریز کارنال فلاور و آنر رو پیدا کنم، شاید هم چندتا عطرفروشی سر بزنم تا بتونم تستشون کنم. اما الی ساب فکر نمیکنم برای تابستون و بهار گزینه ی خوبی باشه مخصوصا تو هوای شرجی رشت! هرچی خنک تر و خیس تر بهتر.
امروز یکی از شاگردام وارد کلاس شد بوی گلفروشی میداد، بیشتر بوی گل رز بود. فک میکنم چنین رایحه ای هم دوس دارم چون خیلی لذت بردم ازش تو فضای بسته و تقریبا گرم کلاس. پخش بوش خیلی عالی بود چون با وجود ماسک من کامل بوشو از دور حس میکردم.
فک میکنم کلوئی و بربری بادی و کارتیر بایزر وله همچنین رایحه ای دارن!
20 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
سلام؛ یکی از وایت فلاوری هایی که تست کردم که نه تلخ بود و نه خیلی شیرین، بلکه یه حالت پودری داشت و خیلی هم خانوما و جذاب بود و یه حالت با وقار و رِد کارپتی داشت عطرِ Golden Tuberose از Daniel Josier بود ...
یکم کمیابه، اگه نتونستید پیدا کنید اطلاع بدید بگم از کجاها میشه تهیه کرد
20 فروردین 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : گلی Faaezaam
فائزه جان هیچ کدوم اینایی که گفتی رو نزده بوده.نه رایحه شون این چیزیه که میگی نه قدرت پخششون...حدس میزنم اسانس زده بوده...اون هم اسانس زن شیسیدو!
21 فروردین 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Faaezaam
این چند عطر و بهتون پیشنهاد میکنم که تست بفرمایین اینها عطرهایی هستند که با تستشون ناخودآگاه یاد عروس مجلس عروسی و محضر و ... می افتم از جمله فمه اینتنس پرادا . پوئم لانکوم . سدباری از برند دومارلی . دلینا از برند دو مارلی و یک عطر از بولگاری که اسمش و فراموش کردم شیشه ش شبیه جاسمین نویره با رنگ آبیه کبود و تیره که رایحه غالبش گل مریمه عطر سدباری هم رایحه مریم و داره و به نظر من بهترین انتخاب برای یک تازه عروس یا روز محضر و عقد میتونه باشه
21 مرداد 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : alireza .xx گلی

سلام دوستان این عطر پخش و ماندگاری بالایییی داره اول ی بوی تندی دار ه و تلخ اما بعد از مدتی ی رایحه دوست داشتنی و شیک
24 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

9
رایحه
5
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
لحظه اول اسپری شدن که بوی دارویی داره. ولی بعد چند دقیقه اون بو میره و جاشو به گل مریم و تمشک میده، البته گل مریم خیلی قالب تره. پشت صحنه هم کارامل شیرینی کارو اضافه میکنه :)) گرماشم زیاد نیست از نظر من. واسه خنکای بهار هم مناسبه. ماندگاریش متوسط رو به بالاست و پخش بوشم اوکی هست. برای دوستداران رایحه های گلی، مخصوصا گل مریم خوبه.
06 اسفند 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Kity.perfumelover Mahsa

کاش جایه اینکه سر موضوعات مختلف بحث شه که واقعا سودی نداره در مورد عطر تو این سایت بیشتر صحبت شه تا یکی مثل من واقعا خیلی وقته که دنبال عطر امضاشه یا یه عطری که گمشدشه تا ازش لذت ببره بتونه پیدا کنه اون عطرو با نظر دوستانی که واقعا اطلاع دارن...
من واقعا واسم سواله که عطر سداکشن و پشن گویزاس و وومنیتیو میشه تو این فصل یا زمستون استفاده کرد؟
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Hediye فاطمه سبزی
عزیزم شما اصلا وومنیتی رو تست کردین؟ اگه نه که کلا هر چی در نظرات خوندین رو از تو ذهنتون پاک کنین و خودتون تست کنین.وومنیتی اصلا یه کار همه پسند نیست.خریدش بسیار ریسکیه.یه رایحه ی جدید که تو هیچ عطری قبلا حس نکردم.فقط به خاطر پخش بالاش خریدمش،چون عاشق پخش بالا هستم(: وگرنه رایحش رو دوست ندارم و همش با یه کار دیگه ترکیب میکنم که اذیتم نکنه.
وومنیتی یه کار تقریبا خنک-معتدله و مناسب بهار تابستون.اصلا به درد زمستون نمیخوره،سردتون میشه(:
شاید بشه روزای گرم تو پاییز بسته به منطقه ی محل سکونت استفاده کرد ولی زمستون اصلا.
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ع میرزایی Hediye
مرسسسی دوسستم مرسسییی از اینکه جوابممو دادی ..نه تا حالا تست نکردممم ولی میخوامم تستتش کنم..من خودم عاشق عطراییه قالبم که وقتی وارد جایی میشم دییگرانو اذیت نکنه ولی فقط بویه عطر من بیاد کاملا خوشبو و قالب باشه و خاص باشه عاشق عطرایی ام که خط بو دارن.
به نظرتو سداکشن چطوره؟کویزاس سداکشن؟منسبه این فصله؟
28 آبان 1395 پاسخ تشکر

سلام و عرض ادب اقا من ی سوالی مطرح کردم دوستان بی توجه بودن میخواستم بدونم از نظرهمه پسند بودن و موندگاری و پخش بو بین وان میلیون با بلو شنل کدومو پیشتهاد میکنین
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
علی عزیز
شما دو تا کار کاملا متفاوت رو دارین مقایسه می کنین که نه نوع رایحه نه فصل استفاده هیچ ارتباطی ندارن.
از نظر همه پسند بودن که هر دو کارای معروفی هستن و تقریبا همه پسند.البته بعضی از آقایون از وان میلیون به خاطر شیرینی زنانه ای که داره خوششون نمیاد.به نظر من وان میلیون یه کار یونی بیشتر به سمت زنانه هست تا مردانه.
از نظر موندگاری و پخش قطعا وان میلیون پ و م قابل توجه تری داره و گرمای بیشتری هم البته داره.وان میلیون مناسب فصل سرما در صورتی که بلو شنل مناسب فصل بهار تابستانه.
اگه برای زمستون میخواین که وان میلیون رو توصیه میکنم البته حتما با تست خرید کنید چون ممکنه زنانه بودن رایحه تو ذوقتون بزنه.
امیدوارم تونسته باشم شما رو به جواب برسونم.
28 آبان 1395 پاسخ تشکر

این عطرو میشه تو پپاییز و زمستون استفاده کرد؟این مدل و پسشنش؟
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
بله عزیزم.این کار به خاطر گرمایی که داره مناسب فصلهای سرده. سداکشن و پشن رو تست کردم که در نهایت منجر به خرید سداکشن شد.
در سداکشن رایحه ی گل مریم و تمشک کاملا مشخصه و با هم در رقابتن.به طوری که یه لحظه بوی تمشک میاد لحظه ی بعد بوی گل مریم.البته در نهایت گل مریم برنده ی این رقابته!!با بکگراندی از یاس که سنگین و آزار دهنده نیست.در کل با یه کار گلی میوه ای شیرین سروکار خواهید داشت.پخش حدود سه ساعت اول تقریبا راضی کنندست و ماندگاری هم حدود 6 ساعت روی لباس.البته بعد 6 ساعت کامل رایحه پاک نمیشه و میتونین هنوز یه ته بویی حس کنین.(ناگفته نماند که من خیلی در پ و م سختگیرم)
پشن رو چون نخریدم نمیتونم درست بررسی کنم ولی چیزی که موقع تست حس کردم بوی میوه ای بود و هیچ رایحه ی گلی رو درش حس نکردم.به نظرم پشن یه کم معتدل تر بود نسبت به سداکشن و گرمایی رو که سداکشن داشت در پشن نبود.
البته تجربه ثابت کرده که با یه بار تست نمیشه درست قضاوت کرد.
در کل به نظرم پشن یه کم اسپرت تر و سداکشن مجلسی تر بود.البته هر کسی یه سلیقه ای داره،وحی منزل نیست!! باید خودتون حتما تست کنید.
موفق باشید.
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
مرسی از جوابت :)))حتما واسه این فصل سداکشنو تست میکنم.
پخش بوش راضیی کننده هست؟
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
خواهش می کنم عزیزم.سداکشن مناسبه این فصل هست پخش بوشم راضی کنندست.البته تو ذهنت تصور نکن که با یه کار wow روبه رو خواهی شد.ولی نسبت به این کارای آبکی که اخیرا از برندای معروف!! هم خریدم،کار خوبیه.من که در همین حدم راضی ام از بس که این ادیکت ناراحتم کرد):
حتی دوستمم که خیلی سخت گیره در مورد سداکشن گفت بالاخره یه کار گل مریم دار پیدا شد که بوی گل له شده نده....خخ
البته یه موقع می بینی من از این کار تعریف میکنم میری تست میکنی میگی این چی بود دیگه مهلا بهم معرفی کرد....به هر حال سلایق متفاوته.
اگه رایحه ی لاویه بل اصلی و اینتنس رو بپسندی پ و م خیلی خوبی دارن...اگه شیرینی بیش از حدشون تو ذوقت نزنه.
راستی بلک اورکید هم پ و م بالایی داره ولی یه کم رایحش گرفته هست.
همه ی اینا که معرفی کردم خوراک زمستون و سرماست.اگه چیزی یادم افتاد بهت معرفی میکنم.سوالی هم بود خوشحال میشم جواب بدم.البته من خودم اصلا حرفه ای نیستم تو تشخیص روایح ولی وقتی بچه های با اطلاع دیگه اینجا نیستن چاره ای نیست.
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Shaghayegh
مرسیی وستم بله درسته اینمم هست که هر عطری رو هر پوستی ام بوش فرق میکنه و شامه ها هم با هم تفاوت داره.
من لاو ابل لانکومو داشتم بلک ارکید تام فوردم داشتم ولی دیگه این دتا عطر خیلی زیادو تکراری شده قبول داری؟مثلا فکر میکنم شاید سداکشن اینطور نباشه هوم؟
کلا دنبال یه عطر خوبم تا اخرررررررررررر زمستون. میخوام عطر ثابتم باشه تا زمستون خسته شدم اینقدر عطر عوض کردم یه عطر با پخش بو و قالب بودن و خوشبو بودن خیلی مهمه واسم .
من لاوی ابل لانکومو تو تابستون اخرایه مرداد شهریور میزدم بوشو بیشتر دوست داشتم.چند وقت پیش که زدم داشتم خفه میشدم تا این حد متنفر شدم ازش :)
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
من دقیقا دنبال یه کار woooooooooooooooooooowهستم واقعاwooooooooooooow
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
بله موافقم که لاویه و بلک اورکید تکراری شدن.مخصوصا که فیک بلک اورکید فت و فراوون تو کوچه بازار ریخته متاسفانه.البته اینم بگم که تو جماعت عطرباز تکراری شدن وگرنه هنوزم 80 درصد نمی شناسن.
سداکشن جدیده و نگران تکراری بودن کار نباش.
اگه میری واسه تست یه باره میدنایت رز رو هم تست کن،رایحه ی شیکی داره.جزء ویش لیستمه(: و مناسب پاییز زمستون.
موفق باشی
28 آبان 1395 پاسخ تشکر
مید نایتو داشتم دوستم بدمم نمیاد خوشمم نمیاد.ترزور این لاوم داشتم.کلا عطر زیاد دارم .بلک ارکید.کرید اونتوسو سیلور کرید هم داشتم.جاسمین نویرو.وی ای پی 212.بلو چنل.گلووی.الین.رد کیس.لاوی ابل.لالیک امیتیس.ادکت.اککلت.بن بن.ازارو لیجنت.فعلا اینا یادمه این عطرارو داشتم...دلم یه چیز واقعا خاص میخواد امیدوارم پیداش کنم با کمکتون
28 آبان 1395 پاسخ تشکر

چرا رو جعبه زده فرانسه..و شرکت تولید کننده گرلن؟
26 آبان 1395 پاسخ تشکر

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
عااااشقششششمممم،رايحه عالي،پخش بو بالا،ماندگاري بسيار خوب،حرف نداره
17 آبان 1395 پاسخ تشکر

رایحه غالب مریم همراه با شیرینی کاراملی.بر خلاف اکثر کارایی که توش یاس و مریم استفاده شده و من نتونستم باهاشون کنار بیام چون کار رو سن بالا کرده بود ترکیب یاس و مریم،این یکی تو ذوقم نزد.احتمالا به خاطر بکگراند کاراملی و وانیلیش.
پخش و ماندگاریش خوبه.البته خیلی نمیتونم محکم بگم عالیه چون فقط تست داشتم.هنوز تو کلنجار با خودمم که بخرم یا نه.
به نظرم توی هوای خیلی سرد تست و استفاده بشه دوست داشتنی تر میشه.
یه جایی انگار خوندم نوشته بودن بوی گلفروشی میده.قطعا اینطور نیست.چون گلفروشی فضای گلی خنک و شادابی داره که تو این کار خنکی ندیدم.حس کردم انگار عطر داره خفه میشه میخواد یه چیزی بگه.انگار قصد داشته یه کار سبک تر تولید بشه بعد شده این ...حسمه دیگه چی کارش کنم(:
ولی در نهایت رایحه ی خوبی داره.
هنوز در خم یافتن رایحه ی گلفروشی مانده ایم....
19 مهر 1395 پاسخ تشکر
در مورد رایحه گلفروشی عطر ورساچ برایت کریستال (درب سفید) رو امتحان کنید اولین بار که بوش کردم دقیقا حس بودن در گلفروشی رو بهم داد با اینکه تو ترکیباتش رز نداره ولی بوی رزی که تو فضای مرطوب گلفروشی هست رو آدم تو این عطر احساس میکنه و تو بازخوردهایی که گرفتم هم چند نفری به این اشاره کردن که رایحه گلفروشی میده. بیشترین و بهترین بازخوردهام رو از همین ورساچ برایت کریستال گرفتم.
23 مهر 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شکیبا
مهلا خانم من ایفوریا اند لس دارم . حس گلفروشی به آدم القا میکنه . شما هم یه امتحان کنید ولی به عطر فرصت بدید . همون انی انتخاب یا رد نکنید . حتم دارم حس گلفروشی به شما هم دست میده
13 آبان 1395 پاسخ تشکر
مهلا خانم ck .sheer beauty هم تست بفرمایید
13 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : shima.a
فریبای عزیزم سلام
مرسی به خاطر معرفیت ولی من کارای ضعیف از نظر پ و م رو نمی تونم تحمل کنم.اونایی که تو ریویوها میگن قوی،چی از آب در میاد دیگه وای به حال معلوم الحال ها.
به هر حال از اینکه به فکر بودی ممنونم ازت.
13 آبان 1395 پاسخ تشکر
برایت کریستال که دوستمون گتن بله بوی گلفروشی میده... اما سنگینه... حس طراوت نداره. البته برای من که اینطوره...
ادوپرفیوم لانوین ایکلت با وجودی که قیمت بالایی نداره اما واقعا از این نظر که بوی گلفروشی همراه با خنکی و طراوت داشته باشه من رو راضی میکنه به عنوان روزانه و توی مهمونی ها حتی ازش زیاد استفاده میکنم. با وجودی که خودم اصلا بوشو متوجه نمیشم وقتی بیرون میرم. بارها و بارها افراد تو محیط کارم برگشتن سمتم و چند بار عمیق با چشمای بسته بو کشیدن و از ته دل گفتن به به بوی گل میدی! :))) بازخوردای خیلی خوبی گرفتم... موندگاریشم واقعا عالیه. حتی بعد از شستن لباسام بوشو میدن. البته اینم بگم من خیلی ازش اسپری میکنم. و چون رو پوستم هیچی موندگاری نداره، فقط روی لباس هام میزنم.
با این عطر من که میرم رو ابرا!

لالیک لامور هم همین طوره... اما کمی تلخی هم اون ته مها حس میشه!
و یکمی سنگین تره بنابراین زیاد نمیتونم برم اون بالا مالاها!
16 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mahsa
راجع به رایحه گلفروشی؛ باید بگم بایزر ووله از کارتیر. کاملا تداعی کننده بوی گلفروشیه. خنک و مرطوب و گلی و شاداب. ماندگاریشم نسبتا خوبه. من دوسش دارم ولی چون عاشق کارای سنگینی مثل آنجل و وومنیتی هستم. بایزر ووله منو راضی نمیکنه :))) اما دوس داشتنیه. امتحان کن
06 اسفند 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟