Dior - Oud Ispahan

دیور عود اسپهان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-32794
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-32794
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
810,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    12
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    2
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 44
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

 از عطرهای گل‌فام و شرقی کمپانی دیور برای مردان و زنان است. این عطر خاص در سال 2012 به بازار آمد و آمیزه‌اش را فرانسوا دماشی خلق کرده است.

«عود اسپهان» با شکوه و زیبایی خاصی هویت شرقی را در بر می‌گیرد. این عطر ترجمه‌ای از قصرهای شرقی به زبان عطرها است؛ آنجا که رنگ‌های درخشان و بوهای سرمست‌کننده تا سرحد یگانگی با همدیگر آمیخته می‌شوند.

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لابدانیوم
اسانس میانی نعناع هندی
اسانس پایه رز ، چوب صندل سفید ، عود، دود
نمره کاربران
Oud Ispahan-دیور عود اسپهان
رایحه
7.6
18 رای
ماندگاری
9.2
18 رای
پخش بو
8.9
18 رای
طراحی شیشه
8
18 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دو مورد می‌تونه وجود داشته باشه؛ یا من بینیمو از دست دادم یا جناب دماشی؛ که مورد اول البته محتمل‌تره قطعا. به هر حال ایشون عطار هستن و نصف بیشتر لاین پرایوت و جنرال دیور حاصل دسترنج آقای دماشی می‌باشد.
برای من و طبق تستی که دیروز از عود اصفهان داشتم، فاجعه تر از این عطر فکر نمی‌کنم دیگه استشمام کنم به زندگیم. من سوال یکی از دوستان که پایین‌تر از کامنت من درج شده رو دوباره تکرار می‌کنم؛ آقای دماشی، عود کجاست دقیقا؟ می‌شه عود رو به من نشون بدی؟ رگه های مرده‌ای از عود دقیقا زیر بستر کار وجود داره. دقت کنید: زیر بستر کار.
عود اصفهان یک شیشه گلاب کاشانه که مشخصا بر بستری از رز نهادینه شده و زیر بستر همون طور که گفتم مقداری عود وجود داره البته و نه روی بستر.
دقیقا انگار تام فورد عود وود ریفرموله رو اسپری کرده باشی روی لباس و بعد از این که لباس به مدت ۵ روز توی کمد مونده باشه و یه سنت بسیار ضعیف از عود وجود داشته باشه بر روی الیافش، یک شیشه گلاب رو با دست و دلبازی خالی کنی روش!
من همیشه با لویی ویتون امبره نومد مشکل داشتم، از دید من امبره نومد بوی رز غالب داشت و البته نتی برگرفته از یکی از سابستنس های خشخاش همراهیش می‌کرد و برای من اصلا مطلوب نبود، با این حال یک عطر عودی بود که من دوستش نداشتم. عود اصفهان حتی یک عطر عودی هم نیست و اسمش عود اصفهانه!
رز حالت فلزی نداره در این جا و با یه رز وحشی‌تر طرف هستیم که تا حدی همون طور که یکی از دوستان گفتن ممکنه انیمالیک حس شه و البته نمیتونیم کاملا انیمالیک بدونیمش. هاله‌هایی از این موضوع رو می‌شه حس کرد. و البته طرف زنانه‌ی این عطر بسیار بیشتر به طرف مردانش می‌چربه.
چوب صندل سفید؟:) فکر نمی‌کنم.
به هر حال من عذر می‌خوام اگر سایر دوستان و عزیزان حاضر در این محفل سنت عود رو دریافت می‌کنن از این عطر‌. من نمی کنم و خیلی هم تلاش کردم بکنم.
پرفورمانس بسیار خوب.
در پایان به دوستان پیشنهاد می‌کنم لدر عود رو تست کنید از لاین پرایوت دیور که عطارش هم همین جناب دماشی هست. یک عطر عودی فاخر و بسیار قدرتمند از همین برند که طرفداران روایح عودی لذت خواهند برد از این عطر قطعا.
23 دی 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی آرش

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من دوبار تا حالا این عطر رو خریدم و آخرین بار عطر از دستم افتاد زمین و شکست تقریبا ۲۰۰میل جلو چشمم پخش زمین شد..ماندگاری و پخش بو این عطر به شدتتت بالاس، دوستان هم درست میفرمایند ۲۰ دقیقه اول که عطر رو اسپری میکنید یه مقدار بوی گلاب میده که اونم به خاطر نیش بودنش هست وگرنه مثل عطر های چیپ و همه پسند بوی الکلش غالب بود😁یعنی هرجا میخواید ازش استفاده کنید حداقل ۲۰ دقیقه زمان بدید(بر حسب تجربه استفادم از این عطر) بعدش کاملا ایده ال میشه، و بیشتر از ۲ پاف استفاده نکنید. به نظرم یکی از بهترین عطرهایی که میتونید داشته باشید، و نظر دوستانی که میگن بوی حرم میده واقعا برام عجیبه !
07 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Faaezaam هلیوس
آخه یچیزیم که هست بوی حرم واقعا بوی خوبیه بنظرم یکی از بهترین بو هاست البته این نظر شخصی منه 😉ولی هروقت وارد حرم میشم ریه هامو فقط از عطر خوب اون گلاب ناب قمصر کاشون که باهاش گنبدو شست و شو میدن و کلا اون بوی حرم پر میکنم و لذت میبرم 😍 دلیل اینکه اینقدر یه عده به بوی حرم گارد دارن درک نمیکنم اما بهرحال سلیقه اونام محترمه..🤗
08 مهر 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : marjanmohamadi Mercedes
آخه واقعا اون بو رو نمیده😄همون لحظه اول که میزنی بوی رز رو احساس میکنی ولی بعدش دیگه اینجوری نیست، همین که همه پسند نیست خوشحالم 😂خداروشکر تو ایران هم تعداد انگشت شماری این عطر رو موجود دارن
08 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر محمدی سلطان عطربازهای ایران و توران

4
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
جا داره از همین تریبون از همه‌ی دست اندرکاران برند دیور بابت گلابی که ریختن تو شیشه‌ و چهارصد یورو می‌فروشنش تشکر کنم! فرانسوآ دماشیِ عزیز، فقط به من بگو عود کجاست؟ بهم نشونش بده!
واقعاً چرا در نامِ این عطر از عود استفاده شده؟ نمی‌دونم، هیچ‌کس نمی‌دونه!
02 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور ماهور

1
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
اینکه گلاب خودمونه! خیلی زحمت کشیدی فرانسوادماشی!
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ماهور فاطمه فیضی

3
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
خیلی ذوق داشتم امتحانش کنم. اولش عاشقش شدم. به نظر مبتدی من عود سه مدل داره. اون مدل که توی هتلای عربی استفاده میکنن، اون مدل که خیلی دودی و تاریک و آرامش بخشه و اون مدل که انیمالیک و ریسکیه و همه دوست ندارن. عود توی این عطر مدل سومه. تند و تیز و خشک. ولی اون عود با پچولی و رز بسیار ملایم شده و به طرز عجیبی شیرین و باکلاس و بزرگسال و البته بسیار خاورمیانه ای به نظر میاد. بوی عربای پولدار. حتی حس کردم توش اکالیپتوس داره. بوی آلبالو هم توش احساس میکردم ولی احتمالاً همون رزه...
ولی الان که آخرای نمایششه داره تبدیل به افتضاح ترین عطری که امتحان کردم تبدیل میشه. شاید من کلاً میونم با نت های انیمالیک خوب نیست، خیلی امتحانشون نکردم. ولی اخراش بوی کود گاوی میده :٫)
البته توهین به گاو های بدبخت نباشه. شاید فقط پوست منه که اینطوری با عطر واکنش نشون میده با توجه به اینکه اینقدر عطر معروفیه. ولی شایدم خیلیا از همچین بویی خوششون میاد 💀
12 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Golnoosh Mahmood.R

1
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
بعد از کلی انتظار بالاخره تستش کردم،حیف که اونطوری که انتظار داشتم نتونست خودش رو تو دلم جا کنه اما عیبش را چو گفتی هنرش نیز بگو:بسیار پر پخش بو و رایحه ی ماندگاری داره که با این رایحه عطر حرم و گلاب ممکنه به یادتون بیاره!(البته با نهایت ارادت نسبت به ادکلن های شرقی)
خلاصه که از دیور همچین کاری انتظار نداشتم و واقعا اثری از عود و نعنا هندی ندیدم اگه کسی از دوستان این ادکلن رو تست کنه ممکنه که به یاد آهنگ شهرام شبپره عزیز برگردم و بهش بگم تویی گل یاس بهارم اسمتو گلاب میذارم😁!!
شاد و خوشبو باشید.
17 بهمن 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Hani

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام به همگی
دوست بنده این عطر رو سفارش داده بود و دو روز پیش به دستش رسید،البته با قیمتی بسیااااااار بالاتر وقتی عطرافشان رو بهش معرفی کردم گفت کاشکی زودتر میگفتی :(
خلاصه ،ذهنیتم نسبت به این عطر چیز دیگه ای بود ولی...... وقتی تستش کردم به حدی خوشم اومد ازش که بصورت اعتیاد آوری بو میکردم،و ماندگاریش وااااااقعا بالا بود ،یه بوی چرب و حیوانی ،که عود و دود تبدیلش کرده به یک عطر مرموز و حضور رز با این ترکیبات شده یک عطر خیلی خاص .در کل منو به هیجان آورد
04 آبان 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : سالمی Golnoosh
یه عود عالی از برند لاکچری دیور
دوستان لطفا کارهای عودی رو تحلیل کنید
17 دی 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک ندا مطیع

با عرض سلام
نمیدونم چرا این عطر اینقدر برام آشناست، رایحه اش برام خاطره انگیزه انگار بارها بوش رو حس کردم، فقط نمیدونم کی و کجا.
21 شهریور 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه
عطرهای شرقی همشون برای ما شرقیها آشناست انگار مارو به اصلمون نزدیکتر میکنه به من یه حس جاودانگی میده انگار تمامیتم میشه روح..ولی افسوس که عامه مردم ایران از بوهای اصیل شرقی فراری هستن جالبه خودشون اذعان میکنن که بوی خوبی داره ولی از استفاده اش تفره میرن...
12 مهر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Golnoosh غزال

موقع تست این کار اومدم نظرمو بنویسم ولی در حین نوشتن پاک کردم و اندکی صبر...این کار از اون رزی های ساده نبود.
اپنینگ این عطر شدیدا بوی هارش از نت رز به مشام میرسه و ممکنه بوی گلاب برداشت بشه و عطرهای حرم. اندکی زمان که میگذره یکم ملایم تر میشه و بوی عود هم جلوه میکنه. بشدت زنونست و بهتره که حداقل نیم ساعت قبل از بیرون رفتن اسپری بشه . در کل عطر جالبیه ولی فکر نمیکنم برای کشور ما بازخورد خوبی بهمراه داشته باشه . در ضمن اون حالت پودری که گفتن دوستان کاملا برداشت میشه .
01 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمدعلی طاهری الی زا
و اما پرفورمنس این کار
پرفورمنس بالاست. البته جز این هم انتظار نمیرفت چون عموما عطرهای بیس رز پرفورمنس بالایی برخوردار هستند. رایحه با کیفیته ولی اصلا برای مردم کشور ما خوشایند نمیتونه باشه. مخصوص آسیای شرقی ساخته شده انگار با یه تم عربی که چاشنی رز فراوان شده و حس عطر حرم رو دست میده به ادم ولی خب ساختار عطر متفاوته.
توی تست اول نتونستم عود رو تشخیص بدم ولی بعد از چند بار تست عود رو که بسیارم سنگین هست در بک گراند تونستم درک کنم . ترکیب جالبی نشد حقیقتا و نباید این نوع عود سنگین رو در پس زمینه یک رز هارش قرار میداد.
در کل این کار هم از من 6 میگیره ولی برای مردم ایران 4 از 10 .
15 آبان 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : امید آرمانی Jamal nazemi

7
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
با سلام به همه دوستان
من در زمینه عطر کاملا آماتور هستم و از تجربیات همه مخصوصا سام عزیز،ایکاروس عزیز ، کبیری نازنین و سایر دوستان استفاده میکنم. یک سوال داشتم: عطری که رایحه رز خیلی سنگین داشته باشه که برای آقایون قابل استفاده باشه وجود داره؟
25 آبان 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : nayere
سلام دوست عزيز
اگه تو همون قسمت تركيبات روي نت "رز" كليك كنيد عطر هايي كه داخلش رز به كار رفته مياره
كارايي كه به نظرم خيلي با كيفيت هستن با بوي رز :
1.tom ford noir de noir
2.amouage the library collection opus x
3.amouge lyric
4.la fille de berlin serge lutens
25 آبان 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شایلین ایمان اجاقلو

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟